در بازار نزولی بعدی، کف بیت کوین 35 هزار دلار است! | بررسی نظر تحلیلگران

هدف بعدی قیمت بیت کوین 35 هزار دلار است! | بررسی نظر تحلیلگران

یکی از معامله گران توصیه می کند که شرکت کنندگان در بازار بیت کوین نباید بر اساس احساسات عمل کنند زیرا داده های بلندمدت با بازارهای نزولی قبلی مطابقت دارد.

در یافته‌های جدیدی که در 13 اکتبر منتشر شد، معامله‌گر محبوب توییتر، آلن، فاش کرد که اقدام قیمت بیت کوین تقریباً چرخه‌های قبلی را تقلید می‌کند.

احساساتی معامله نکنید!

در حالی که برخی نگران وضعیت فعلی بازار کریپتو و قیمت ارزهای دیجیتال هستند، شاخص های زنجیره ای مدت ها حاکی از آن است که بازار نزولی سال 2022 به طرز آسوده ای شبیه به بازارهای قبلی است.

آلن با توجه به نمودار تصادفی یک ماهه برای BTC/USD، آن را تحلیل کرد و گفت که ساختاری مشترک در بازارهای نزولی 2014 و 2018 را تکرار می کند.

نوسان سازهای تصادفی ابزارهای کلاسیک برای شناسایی چرخه های قیمت و تعامل صعودی و نزولی هستند. داده‌های TradingView تایید می‌کنند که بیت‌کوین از این قاعده مستثنی نیست، با بررسی های انجام شده عملکرد در حال حاضر بیت کوین کاملاً با کف قیمت‌های نزولی قبلی مطابقت دارد.

اکنون به آن سطوح پایین بازگشته است و اعدادی را نشان می دهد که قبلاً فقط سه بار ظاهر شده اند.

چارت ماهانه بیت کوین

اندیکاتور استوکاستیک نه تنها خواستار کاهش قیمت بیت کوین در پی داده های کلان قریب الوقوع جدید است، بلکه می تواند برای تعیین اینکه بیت کوین در آینده تا کجا ممکن است پایین بیاید، استفاده شود.

آلن با استنباط نقاط قیمت بالقوه از داده‌های موجود، پیش‌بینی کرد که پس از اینکه یک صعود اتفاق بیافتد، کف بعدی بیت کوین که به عنوان حمایت عمل می کند می‌تواند 35000 دلار باشد.

بیت کوین در هر چرخه نزولی الگو پرچم را مطابق تصویر زیر تشکیل می دهد. نشانگر استوکاستیک (حداقل) نیمه دوم پرچم را نشان می دهد، جایی که ما در حال حاضر در آن هستیم.

کف بعدی قیمت 35 هزار دلار است. بازگشت سریع همیشه به دنبال کف کانال است. بدون احساس، متزلزل نشو.

چارت بیت کوین

پدیده‌هایی مانند رفتار اندیکاتور استوکاستیک ممکن است معامله‌گرانی را که شاهد کاهش ۷۵ درصدی بیت‌کوین از بالاترین سطح تاریخ یازده ماه پیش بوده‌اند، به خوبی تسکین دهند.

با توجه به اصرار منابع محبوب مبنی بر اینکه هنوز به پایین ترین سطح نرسیده است، به نظر می رسد در تحلیل عملکرد کوتاه مدت قیمت BTC نمی توان در مورد آن اطمینان داشت.

افراد خوشبین بسیار اندک هستند، از جمله فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر معروف، که این هفته در مصاحبه با کوین تلگراف پیش بینی کرد که بازار نزولی سال 2022 باید به همین شکل باشد – تا پایان سال تمام شود و گرد و غبار از بین برود.

دیگران کمتر امیدوار هستند. در مورد ارزش دارایی های مالی به طور کلی، تحلیلگر ارشد Alasdair Macleod، این هفته به سرمایه گذاران گفت که تا زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده روند افزایش نرخ بهره را تغییر دهد، روزهای خوب را فراموش کنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments