بروز رسانی جدید Dogecoin Core منتشر شد! | بهبود کارایی و امنیت شبکه Doge

بروز رسانی جدید Dogecoin Core منتشر شد! | بهبود کارایی و امنیت شبکه دوج کوین

بر اساس اطلاعیه روز پنجشنبه، نسخه جدیدی از نرم افزار Dogecoin Core منتشر شده است. توسعه دهنده Patrick Lodder توضیح داده است که نسخه 1.14.6 کارایی شبکه را بهبود بخشیده و در عین حال به روز رسانی های امنیتی مهمی را نیز ارائه می دهد. از این رو، به همه کاربران Dogecoin اکیدا توصیه می شود که آن را ارتقا دهند.

با توجه به این ارتقا کارمزد تراکنش ها برای خرید دوج کوین و یا فروش آن از 1 به 0.01 DOGE کاهش یافته است. 

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، Dogecoin Core 1.14.5، نسخه کوچک جدید میم کوین، در اواخر سال 2021 منتشر شد و کارمزد تراکنش ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

ایلان ماسک، برجسته ترین تشویق کننده Dogecoin، توجه را به ارتقاهای اخیر در توییتر جلب کرد. این کارآفرین قبلاً با افزایش چشمگیر اندازه بلوک و کاهش کارمزد تراکنش‌ها از مقیاس‌ پذیری Dogecoin حمایت می‌کرد. این امر برای تبدیل شدن سکه میم به گزینه ای مناسب برای خریدهای روزمره (مانند بلیط سینما) و یک روش پرداخت رمز ارز ضروری بود. 

این مولتی میلیاردر گفت که تسلا هیچ دوج کوینی را نفروخته است. این سازنده خودروهای الکترونیکی در اوایل این هفته امکان خرید کالای خود را با سکه میم فراهم کرد. مشخص نیست که این شرکت واقعاً چقدر DOGE دارد، اما به احتمال زیاد فقط مقدار ناچیزی را در اختیار دارد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، تسلا اخیرا فاش کرده است که در سه ماهه دوم 936 میلیون دلار بیت کوین فروخته است که نشان دهنده اکثریت قریب به اتفاق دارایی های شرکت است.

ماه گذشته، ماسک به دلیل تبلیغ میم کوین در دعوای قضایی که می‌گوید پروژه دوج کوین یک طرح هرمی است توییت کرد که دوج کوین بیشتری می‌خرد. همچنین DOGE در هفته گذشته 13 درصد رشد داشته است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments