کف قیمت بعدی بیت کوین

مدل جدید قیمت BTC نشان می دهد کف قیمت بعدی، کمتر از 39 هزار دلار نخواهد بود

یک ابزار تحلیلی جدید، با تلفیق دو شاخص قدرتمند خود، به این نتیجه رسیده است که قیمت بیت کوین دیگر به زیر 39,000 دلار نخواه رسید و این حداقل قیمت ممکن برای این کوین می تواند باشد.

در یک توییت در روز سه شنبه، تحلیلگر William Clemente نمودار Liquid Supply Floor را برای BTC به اشتراک گذاشت و آنطور که پیداست، این نمودار روندی صعودی دارد.

با توجه به افزایش پذیرش ها و سرمایه گذاری ها از جوانب مختلف در BTC، از جمله از سوی شرکت های بزرگ در هفته های پیش رو، اکثر تحلیلگران از احتمال بسیار قوی بازار صعودی Bitcoin خبر می دهند.

همان طور که قبلاً گزارش شده بود، در حال حاضر، هولدرهای بلند مدت بیت کوین، بیشتر از هر زمان دیگری از بعد از اکتبر 2020، بخشی از عرضه را در اختیار دارند.

حالا داده های illiquid supply با مدل قیمت محبوب و تقریباً دقیق سهام به جریان (stock to flow) تلفیق شده است تا یک کف قیمت جدید برای قیمت دلاری BTC را ارائه دهد.

همان طور که Clemente توصیف کرده است، این یک کف قیمت بر اساس کمیاب شدن BTC در زمان لحظه ای خود می باشد.

یک اسکرین شات از این نمودار جدید یک مرز 39,000 دلار را برای BTC/USD در این هفته نشان می دهد. این سطح با پیش بینی های تکنیکال فعلی، مبنی بر این که در صورت وارونه شدن، قیمت در کجا بازگشت خواهد داشت، تطابق کامل دارد.

نمودار جدید کف قیمت بیت کوین
منبع: توییتر William Clemente

همزمان، سهام به جریان، مدتی است که از قیمت نقطه ای BTC عملکرد بهتری می خواهد و خالق این الگو، PlanB، همچنان بدترین سناریو برای پایان امسال را قیمت 135,000 دلار می داند.

از طرفی دیگر، در یک پیش بینی مشابه، Bloomberg Intelligenece هم اعتبار تازه ای به قیمت 100 هزار دلار تا پایان سال 2021 برای بیت کوین بخشید.

تحلیلگر ارشد بلومبرگ، Mike McGlone در این باره گفت:

“روند های معاملاتی قبلی BTC و عرضه رو به کاهش ارزهای دیجیتال، در مقابل پذیرش گسترده، از یک پیشرفت چشمگیر در سال 2021 خبر می دهد. ما معتقدیم این پیشرفت تا 100,000 دلار خواهد بود.

نمودار عرضه بیت کوین
منبع: توییتر Mike McGlone

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments