سقف قیمت جدید لونا

سقف قیمت جدید LUNA همزمان با بازگشت BTC به بالای 50 هزار دلار

بعد از یک سقوط دیگر به سطح 48,000 دلار، Bitcoin گرایشی صعودی پیدا کرد و طی یک روز، 3,000 دلار به قیمت خود افزود.

نوسان قیمت ارزهای دیجیتال به گونه ای است که اکثر آنها در وضعیت سبز رنگ قرار گرفته اند و در راس آنها ترا (LUNA) قرار دارد که سقف قیمت خود یعنی 100 دلار را به ثبت رسانده است.

جهش BTC به بالای 50 هزار دلار

پرچمدار بازار کریپتو یعنی بیت کوین (BTC) در چند هفته گذشته چندین بار تلاش کرد تا خود را به بالای سطح 50 هزار دلار برساند و تقریباً در این امر موفق نبود. آخرین بار که این کوین در این امر شکست خورد به دو روز پیش مربوط می شود که روند افزایش قیمت درست در نزدیکی آن سطح متوقف گردید.

این شکست خوردن های متوالی، ارزش این دارایی را به 48,000 دلار رساند که البته در همینجا بود که خریداران دست به کار شدند و روند را تغییر دادند.

در ساعات بعدی، بیت کوین شاهد رشد سریعی در ارزش خود بود و به عبور از سطح قیمت 50,000 دلار منجر شد و به 51,000 دلار رسید. با این رشد قیمت، مارکت کپ Bitcoin هم به 950 میلیارد دلار صعود کرد.

قیمت بیت کوین
منبع: TradingView

آلتکوین ها در وضعیت سبز رنگ | LUNA به 100 دلار رسید

24 ساعت گذشته البته برای آلتکوین ها بسیار صعودی بوده است. قیمت اتریوم که تا چند روز پیش پایین تر از 3,800 دلار گرفتار شده بود، توانست خود را به 4,100 دلار برساند و 5 درصد رشد روزانه را شاهد باشد.

توکن بومی CryptoCom و ترا، دو ارزی هستند که بیشترین رشد را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده اند . Luna با افزایش 16.5 درصدی سقف قیمت خود در 100 دلار را شاهد بود و CRO با 14 درصد رشد خود را به بالای سطح قیمت 0.6 دلار رساند.

ارزش بازار کریپتو در عرض یک روز بیش از 100 میلیارد دلار افزایش را شاهد بود و مجموع ارزش این بازار به نزدیکی 2.4 تریلیون دلار رسید.

آلتکوین ها به رنگ سبز
منبع: Quantify Crypto

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments