برخی دوج کوین را طرحی پانزی می نامند

نیل کشکاری، بانکدار فدرال، دوج را طرحی پانزی می نامد

این بانکدار فدرال قبلاً از ارزهای دیجیتال به عنوان “زباله دانی غول پیکر” یاد می کرد.

رئیس بانک فدرال رزرو، نیل کشکاری هفته گذشته با اشاره به میم کوین معروف آن را به عنوان طرحی کلاهبرداری و پانزی مطرح کرد و سپس نقد های خود را درباره ی ارزهای رمزپایه ادامه داد.

اظهارات کشکاری در پاسخ به نظرسنجی در شبکه اجتماعی لینکدین توسط پل گروال ، مدیر حقوقی و دبیر شرکت کوین بیس بود ، که از وی در مورد روش مناسب تلفظ دوج کوین می پرسید.

کشکاری با کنایه گفت:

تلفظ درست (پانزی) است.

این اولین باری نیست که کشکاری به نقد ارزهای رمزپایه می پردازد. در فوریه سال 2020 ، او گفت که دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) فاقد پایه ریزی های اصلی یک ارز پایدار است و کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به “سرکوب” عرضه اولیه سکه تشویق کرد.

در حالی که کشکاری امسال در مورد سیاست های پولی رأی نمی دهد، او با هرگونه اقدام برای افزایش نرخ بهره قبل از سال 2023 مخالف است. پیش بینی نرخ بهره فدرال رزرو در هفته گذشته نشان داد که سیاست گذاران در انتظار از سرگیری افزایش نرخ ها تا پایان سال 2023 هستند و این اقدام زودتر از آن است که پیش بینی می شد.

طب این پیش بینی، افزایش نرخ ممکن است به افزایش شدید قیمت دلار آمریکا در سهام، کالاها و حتی ارزهای رمزپایه کمک کند. ارزش دارایی های دیجیتال روز یکشنبه در سراسر بازار ها کاهش یافت، و این یک اصلاح شدید نسبت به بهبود خفیف هفته گذشته است.

دارایی هایی مانند دوج در اوایل سال جاری در توسط توئیت های مطلوبی از طرف ایلان ماسک مدیر عامل تسلا پشتیبانی می شد، به جریان اصلی بازار راه یافتند. هیاهوی اطراف دوج کوین حتی در ماه ژانویه بیت کوین را تحت الشعاع قرار داد زیرا حجم توییت ها 1800 درصد افزایش یافت. اما با کاهش ارزش رمزنگاری، دوج به شدت ضربه خورد. همانطور که سایت Cointelegraph  گزارش داد ، لیکویید های دوج کوین در ماه آوریل برای مدت کوتاهی از بیت کوین پیشی گرفت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments