آخرین اظهارات ایلان ماسک پیرامون DOGE

ایلان ماسک: شما میتوانستید یکساله، صاحب یک میلیون دلار از طریق دوج کوین شوید

با نزدیک تر شدن به زمان پخش این قسمت از برنامه تلویزیونی Saturday Night Live، حدس و گمان ها درباره نوسانات قیمت دوج کوین و اتفاقاتی که برای آن خواهد افتاد بیشتر می شود.

ایلان ماسک در آخرین اظهارات خود درباره DOGE، گفته است که اگر شما سال پیش، چک های محرک خود را به دوج کوین تبدیل کرده بودید، می توانستید صاحب یک میلیون دلار شوید.

در حالی که دولت آمریکا، با توجه به مشکلات اقتصادی که پاندمی کرونا برای مردم ایجاد کرده است، سعی داشته است با ارائه وجه نقد، بخشی از این مشکلات مالی را جبران کند، ایلان ماسک که دومین مرد ثروتمند جهان می باشد از این موضوع برای صحبت بیشتر در مورد دوج کوین و افزایش هیجانات آن استفاده کرد.

این کارآفرین میلیاردر، در توییت اخیر خود از DOGE به عنوان  “محرک خصوصی” خود یاد کرد.

این توییت به این شکل بیان شد که کاربری با نام itsALLrisky، ابتدا گفت که به نظر من، دوج کوین همیشه محرک خصوصی ایلان ماسک برای مردم بوده است؛ ایلان ماسک هم در پاسخ به این توییت گفت که او هم همین نظر را دارد.

 افزایش قیمت چشمگیر دوج به طور عمده ای در ارتباط با توییت ها و میم هایی که ایلان ماسک در مورد آن منتشر کرده است، می باشد که معمولاً هر صحبت او سبب افزایش قیمت فوری آن شده است.

از زمانی که دولت آمریکا کمک های نقدی 1,200 دلاری خود به تقریباً 80 میلیون نفر را آغاز کرده است، می توان گفت که دوج کوین رشد 68,000 درصدی داشته است.

کسانی که فوراً این مبلغ دریافت شده از دولت را در دوج کوین سرمایه گذاری کردند، تقریباً به پس اندازی معادل 817,000 دلار رسیده اند.

سرمایه گذاری دومین چک محرک به مبلغ 500 دلار، می توانست به 120,000 دلار تبدیل شود و نهایتاً، سرمایه گذاری 1,400 دلار در DOGE در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) می توانست 19,000 دلار را به همراه داشته باشد.

بنابراین می توان گفت کسی که در سال 2015، زمانی که قیمت دوج کوین 0.000086 دلار بوده است، 1,200 دلار در آن سرمایه گذاری کرده است، اکنون این سرمایه او به 11.2 میلیون دلار تبدیل شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments