توئیتر و ماسک

پیشنهاد ایلان ماسک: پرداخت برای اشتراک توییتر آبی با دوج کوین

ایلان ماسک اخیراً 9.5 درصد از سهام پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر را خریداری کرده است و هفته گذشته به هیئت مدیره این شبکه اجتماعی محبوب پیوست. برنامه های این میلیاردر فناوری در مورد بهبود توییتر و جلوگیری از نفوذ حساب‌ها و ربات‌های کلاهبرداری بر روی این پلتفرم بسیار جدی است.

برای رهایی از این مشکل، ایلان ماسک اوایل امروز توییتی درباره داشتن اشتراک ماهانه توییتر بلو منتشر کرد که به افراد تیک تایید هویت می دهد. با این حال این اشتراک، این با تأیید حساب های رسمی یا شخصیت های عمومی متفاوت است. ماسک در توییتی نوشت:

هرکسی که برای Twitter Blue ثبت‌نام می‌کند (نیاز به پرداخت ماهانه 3 دلار) باید یک علامت تأیید هویت دریافت کند. اما این علامت باید با علامت “شخصیت عمومی” یا “حساب رسمی” متفاوت باشد.

علاوه بر این، Twitter Blue با یک سری ویژگی های دیگر نیز عرضه خواهد شد. این شامل گزینه لغو توییت، پوشه های نشانک، و حالت خواننده و سایر موارد می شود. ماسک معتقد است که اشتراک ماهانه 3 دلاری “به طور گسترده ای کاربران تایید شده را گسترش می دهد و فعالیت ربات ها را بسیار گران میکند“.

علاوه بر این، ماسک همچنین گزینه ای را با امکان پرداخت با دوج کوین (DOGE) پیشنهاد کرده است. 

این میلیاردر فناوری گفت که توییتر باید وابستگی خود را به قدرت شرکت ها برای پرداخت برای تبلیغات کاهش دهد. این به آن کمک می کند آزاد شود و تصمیمات کاربر محور بیشتری اتخاذ کند.

علاقه ایلان ماسک به Dogecoin

میلیاردر فناوری، ایلان ماسک، از حامیان پر سر و صدای دوج کوین (DOGE) بوده است. در روز جمعه، 8 آوریل، ماسک توانست قیمت DOGE را برای مدت کوتاهی با به نمایش گذاشتن تصویر سگ شیبا اینو Dogecoin در رویداد “Cyber ​​Rodeo” کمپانی تسلا در طول راه اندازی کارخانه گیگا جدید تسلا افزایش دهد.

علاوه بر این، ایلان ماسک گفت که تسلا در حال کار بر روی ایستگاه های شارژ اتومبیل های برقی تسلا است که در آن به کاربران اجازه می دهد با DOGE پرداخت کنند. حمایت ماسک به Dogecoin کمک کرد تا به یکی از ده دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

درست زمانی که توییتر ویژگی پرداخت انعام با ETH را در این پلتفرم اعلام کرد، بنیانگذار دوج کوین نیز ویژگی مشابهی را برای DOGE پیشنهاد کرده است. حالا به نظر می رسد با حضور ماسک، این امر در کنار سایر پرداخت های دوج کوین بسیار امکان پذیر است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments