همکاری پی پال و متامسک

همکاری پی پال و کیف پول متامسک | خرید و انتقال اتریوم در متامسک با روش پرداخت PayPal

پلتفرم پرداخت دیجیتال PayPal با شرکت مادر MetaMask ConsenSys همکاری کرده است تا به کاربران کیف پول متامسک امکان خرید و انتقال اتر از طریق پلتفرم پی پال را بدهد.

🔺طبق اعلامیه 14 دسامبر، این سرویس در ابتدا فقط برای کاربران منتخب PayPal در ایالات متحده ارائه می شود، زیرا این کشور یکی از بزرگترین بازارهای متامسک از نظر کاربران است.

توییت متامسک

هدف از همکاری این است که به کاربران اجازه دهد به سادگی با دانلود و نصب برنامه متامسک روی تلفن همراه خود، ارز اتریوم را از طریق روش پرداخت پی پال در MetaMask خریداری و انتقال دهند، که سپس آنها را به حساب PayPal خود هدایت می کند تا تراکنش ها را تکمیل کنند.

لورنزو سانتوس، مدیر محصول کیف پول متامسک، به اشتراک گذاشت:

این ادغام با PayPal به کاربران آمریکایی این امکان را می دهد که نه تنها ارزهای دیجیتال را از طریق MetaMask به طور یکپارچه خریداری کنند، بلکه به راحتی اکوسیستم Web3 را نیز کشف کنند.

پی پال در میان تعداد فزاینده ای از شرکت های پرداخت سنتی است که ارزهای دیجیتال را در خدمات خود ادغام می کند و به دنبال این است که به کاربران اجازه دهد تا به راحتی با اکوسیستم کریپتو تعامل داشته باشند.

در نوامبر، شرکت جهانی پرداخت‌های همتا به همتای دیجیتال مانی گرام اعلام کرد که کاربران ایالات متحده، از جمله آن‌هایی که در واشنگتن دی سی هستند، می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده – به‌ ویژه بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین – را از طریق برنامه موبایل MoneyGram خریداری، بفروشند و نگهداری کنند.

در ماه اکتبر، وسترن یونیون همچنین سه رمز ارز را برای مدیریت کیف پول های دیجیتال و مبادله دارایی های دیجیتال و همچنین مشتقات کالا ثبت کرد که نشان می دهد شرکت پرداخت احتمالاً قصد دارد خدمات خود را در حوزه Web3 گسترش دهد.

برنامه پردازش پرداخت تلفن همراه Cash App همچنین پشتیبانی از تراکنش‌ها از طریق شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را اضافه کرده است تا به کاربران امکان ارسال و دریافت بیت کوین با پروتکل لایه ۲ سریع‌تر و کارآمدتر را ارائه بدهد. 

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments