میم کوین انفجاری بعدی کدام است؟ شیبا یا دوج کوین؟

میم کوین انفجاری بعدی کدام است؟ شیبا یا دوج کوین؟

اندیکاتور TD Sequential یک سیگنال خرید را در نمودار هفتگی برای شیبا اینو نشان می دهد. براساس داده های تاریخی رسیدن قیمت شیبا به این سطح منجر به افزایش 100 درصدی در این میم کوین شده است.

بازار آلتکوین ها حمایت قوی از افزایش اخیر قیمت بیت کوین با سولانا، اتریوم و ریپل ارائه کرده است. تحلیلگران بازار بر این باورند که دو میم کوین برتر – دوج کوین و شیبا اینو – به زودی برای پیوستن به این رالی انفجاری آماده می شوند.

خرید و فروش شیبا اینو

سیگنال خرید شیبا اینو در چارت هفتگی

علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، خاطرنشان کرد که اندیکاتور TD Sequential اخیراً سیگنال خرید شیبا را در نمودار هفتگی ارائه کرده است. شایان ذکر است که دو مورد آخر چنین سیگنال های صعودی به ترتیب منجر به افزایش قیمت قابل توجه 118% و 71% شدند. با توجه به نادر بودن و دقت این سیگنال‌ها، بررسی دقیق این سطح در نمودار قیمت شیبا اینو امری حیاتی است.

سیگنال خرید شیبا اینو در چارت هفتگی

طی هفته گذشته، قیمت شیبا نزدیک به 8 درصد افزایش یافته است در حالی که تمامی 20 آلتکوین برتر دیگر افزایش دو رقمی را ثبت کرده اند. بنابراین، شرایط کافی برای SHIB وجود دارد تا بتواند یک رالی صعودی عظیم را تجربه کند.

در یک چرخش قابل توجه از وقایع، شیبا اینو (SHIB) شاهد افزایش فوق‌ العاده‌ای در خروجی توکن‌ها بود که تنها در 24 ساعت به میزان خیره‌کننده 3033 درصد افزایش یافت.

🔺پیش بینی قیمت شیبا در 5 سال آینده …!🔺

داده های ارائه شده توسط IntoTheBlock نشان دهنده افزایش شگفت انگیز تعداد توکن هایی است که از کیف پول دارندگان اصلی SHIB خارج می شوند. این رقم یک شبه از 16.87 میلیارد به 511.37 میلیارد SHIB رسیده است.

تعداد هولدرهای شیبا اینو

به طور همزمان، کاهش قابل توجهی در ورودی روزانه توکن به این کیف پول های نهنگ مشاهده شده است. در همین بازه زمانی از 4.59 تریلیون توکن به 262.41 میلیارد توکن کاهش یافته است و این امر رمز و راز پیرامون این فعالیت غیرعادی را تشدید می کند.

🔸پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2025 و تحلیل عملکرد آن🔸

رید و فروش دوج کوین

آمادگی دوج کوین برای یک روند صعودی جدید

علی مارتینز، تحلیلگر محبوب رمزارز، خاطرنشان کرد، همراه با شیبا اینو، دوج کوین نیز برای یک روند صعودی جدید به 1 دلار آماده می شود. وی اظهار داشت: به نظر می رسد دوج کوین یک دلاری در راه است!

در نمودار هفتگی دوج کوین، اندیکاتور TD Sequential یک سیگنال خرید ایجاد کرده است. اگر قیمت بتواند بالای 0.062 دلار بسته شود، ممکن است راه را برای حرکت صعودی به سمت 0.070 دلار هموار کند.

چارت هفتگی دوج کوین

توییت جدید ایلان ماسک، مربوط به دوج کوین است؟

قابل ذکر است، ایلان ماسک در 25 اکتبر، مدیرعامل X، که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، یک پست میم مشکوک مربوط به “Dog” را به اشتراک گذاشت که باعث گمانه زنی ها در بین جامعه رمزنگاری DOGE و همچنین در بازار گسترده تر شده است.

در حالی که هیچ اطلاعات ضمیمه‌ای به این پست وجود ندارد، گمان می‌رود که X متعلق به ایلان ماسک احتمالا تمرکز خود را بر روی پذیرش دوج کوین معطوف کرده است. جالب اینجاست که این اولین بار نیست که چنین گمانه‌ زنی‌هایی در سراسر سایت میکروبلاگینگ X وجود دارد.

ایلان ماسک همیشه حامی رمز ارزها، به ویژه Dogecoin بوده است. ماسک در مصاحبه ای اشاره کرد که DOGE به طور بالقوه می تواند به عنوان یک گزینه پرداخت استفاده شود.

با این حال، در طول مصاحبه، او به هیچ طرح مشخصی برای افراط در گزینه پرداخت اپلیکیشن با DOGE اشاره نکرد.

♦️از ChatGPT پرسیدم که دوج کوین چه زمانی به 1 دلار می رسد؟ پاسخ این ربات چه بود؟♦️

صرف نظر از این، حمایت و تشویق ماسک از این میم کوین باعث ایجاد شور و شوق در بین طرفداران دوج کوین شده است. بیانیه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، باعث شعله ور شدن Dogecoin Bulls شد، زیرا رشد قابل توجهی را نشان داد و از روند نزولی قبلی بازگشت.

علاوه بر این، جالب است بدانید که ایلان ماسک به ارزهای دیجیتال، به ویژه Dogecoins علاقه دارد. با نگاهی به فید ماسک، مشخص می‌شود که عضو انجمن DogeDesigner دارایی دوج کوین یکی از حساب‌های مورد علاقه او است و با پاسخ‌ها و توییت‌ها با این حساب ارتباط برقرار کرده است.

اکنون، بار دیگر با به‌روزرسانی اخیر، گمانه‌زنی‌ ها مطرح شده است که حاکی از علاقه رو به رشد X به دوج کوین است. با توجه به اظهارات اولیه و ارتباط ثابت با DOGE، مثال استفاده از ایلان ماسک نشان‌دهنده توجه احتمالی توسط تیم X است.

در همین حال، پست اخیر در حساب رسمی X گمانه‌ زنی‌های بازار را برانگیخت و بسیاری از کاربران بر این باورند که ممکن است تاثیر مثبتی بر عملکرد آینده دوج کوین داشته باشد. قابل ذکر است که ادغام Dogecoin در X می تواند یک تغییر دهنده بازی برای میم کوین باشد، در حالی که علاقه مندان به میم کوین از زمانی که ایلان ماسک پشتیبانی خود را از Dogecoin آغاز کرده است، سر و صدای زیادی داشتند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments