توکن سوزی عظیم بیبی دوج در دو روز آینده

توکن سوزی عظیم بیبی دوج در دو روز آینده | اولین قدم برای اضافه شدن به صرافی بایننس

حساب رسمی بیبی دوج برای جامعه خود توییتی را منتشر کرده است که تا دو روز دیگر یک پیشنهاد توکن سوزی که اخیراً به آن رای داده شده است، آغاز خواهد شد.

توکن سوزی بیبی دوج در 1 دسامبر

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، پنج روز پیش، نتایج رای گیری در مورد توکن سوزی اعلام شد و تمام کارمزدهای معاملاتی مبادلات توکن از بین خواهد رفت. جامعه BabyDoge به آن رای داد. اکنون، توسعه‌ دهندگان شروع به سوزاندن توکن‌های میم شبکه خود و همچنین خرید بیبی دوج برای سوزاندن بیشتر سکه‌های می‌کنند.

با توجه به توییت اخیر اکانت رسمی میم توکن که دو روز از انتشار آن می گذرد، نزدیکترین توکن سوزی در اول دسامبر انجام خواهد شد.

♦️برخی از جامعه فوق معتقدند که اگر توکن سوزی بیبی دوج مطابق انتظار پیش برود، عرضه در گردش BabyDoge به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد و این اولین گام به سمت فهرست شدن در غول معاملات ارزهای دیجیتال، Binance، به رهبری چانگ‌ پنگ ژائو خواهد بود.

توییت بیبی دوج

⚜️ این اقدام می تواند قیمت آن را به بیبی دوج یک تومانی نزدیک کند.

47.4 درصد بیبی دوج قبلا سوخته است

در مورد وضعیت فعلی توکن سوزی BabyDoge، که صفحه رسمی توییتر این میم کوین به اشتراک گذاشت، در 24 ساعت گذشته، 14,694,664,851,652 میم کوین نابود شده است. این تقریباً برابر با 17000 دلار است که فاصله زیادی با آنچه که ارتش SHIB در یک هفته یا حتی یک روز اخیر سوزانده است، دارد.

توکن سوزی بیبی دوج

در حال حاضر، به طور کلی، 47.49 درصد از کل عرضه در گردش 420,000,000,000,000 حذف شده است. این درصد بالغ بر 199,466,580,846,242,464 توکن BabyDoge است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.6 5 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهزاد
بهزاد
1 سال قبل

سلام به نظر شما بیبی دوج چه وقتی به ۱تومن میرسه دقیقا بایدچقدر توکن سوزی بشه تا قیمت این ارز به تومن برسه

مهدی
مهدی
1 سال قبل

کارخوبه خدا درست کنه…