پیش بینی قیمت بیت کوین بالای 200 هزار دلار

Mark Yusko: در آینده، شاهد قیمت بیش از 200 هزار دلار برای بیت کوین خواهیم بود

مدیرعامل شرکت Morgan Creek Capital پیش بینی می کند که بیت کوین به زودی از نظر ارزش پولی با طلا رقابت خواهد کرد.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Morgan Creek Capital معتقد است چرخه بعدی بازار بیت کوین ممکن است شاهد رقابت با بازار طلا باشد و معامله آن با قیمتی بیش از 200,000 دلار صورت بگیرد.

دیروز، Mark Yusko در گفت و گو با CNBC، پذیرش گسترده و رشد سریع بیت کوین را با شرکت های بزرگ دنیا یعنی گوگل، اپل، فیسبوک، آمازون و نتفلیکس مقایسه کرد.

این یک شبکه است و و شبکه به صورت نمایی رشد می کند. این سریعترین شبکه در تاریخ بوده است که به ارزش تریلیون دلاری رسیده است. ارزشی در نزدیکی شرکت های بزرگ FAANG (شرکت های ذکر شده در بالا) که برای آنها، 15 تا 20 سال این رشد به طول انجامید.

پیش بینی قیمت انجام شده توسط Yusko، بر فرضیه او مبنی بر رقابت ارزش پولی بیت کوین با طلا پایه گذاری شده است. مفهومی برگرفته از استاندارد طلا، که در آن ارز فیات یک کشور، ارزشی در ارتباط مستقیم با طلا دارد.

با در نظر داشتن قیمت کنونی بیت کوین (در زمان انتشار خبر) که در 59,000 دلار سیر می کند و مارکت کپ آن که تقریباً 1.1 تریلیون دلار است، پیش بینی Yusko بدین معنی است که BTC در آینده به مبلغ حداقل 235,000 دلار معامله خواهد شد. 

این مدیر سرمایه گذاری معتقد است که بیت کوین به پروتکل پایه با ارزش اینترنت تبدیل خواهد شد. درواقع او بیت کوین را به پروتکل اینترنت یا TCP/IP، پروتکل استاندارد برای اتصال کامپیوتر ها و انتقال داده در سطح اینترنت، تشبیه کرد.

وقتی از او در مورد دیگر ارزهای دیجیتال نظیر اتریوم، دوج کوین و لایت کوین پرسیده شد، ارزهای که هرکدام به تازگی به بالاترین قیمت های خود در روز های اخیر رسیدند، وی در پاسخ گفت که پتانسیل برای افزایش های بیش از این وجود دارد، هرچند هیچ علاقه ای به دوج کوین ندارم. او ادامه داد:

هزاران کوین وجود دارد و DOGE در آن دسته قرار دارد که واقعاً بی مصرف است. آنها فقط توکن های سودزایی هستند که هیچ پشتوانه ای ندارند و بالاخره ناپدید می شوند.

هم اکنون که این خبر در حال تنظیم برای انتشار می باشد، بیت کوین با قیمت 59,200 دلار معامله می شود و اتریوم به بالاترین قیمت خود برای اولین بار در تاریخ، یعنی 4,000 دلار رسیده است. اما DOGE بعد از ثبت قیمت بالا جدید به دنبال خبر های مبنی بر حضور ایلان ماسک در برنامه SNL، سقوط قیمت به 0.53 دلار را شاهد بوده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments