پامپ 30 درصدی لونا کلاسیک | علت جهش قیمت LUNC چیست؟

پامپ 30 درصدی لونا کلاسیک | علت جهش قیمت LUNC چیست؟

انجمن لونا کلاسیک به اتفاق آرا یک پیشنهاد مهم را در میان تلاش‌ها برای احیای لونا کلاسیک و USTC تصویب کرده است. پیشنهادی که به دنبال تایید جامعه برای استقرار روی زنجیره کلاینت terrad v2.3.1، مربوط به ترکیب ماژول کمیسیون اعتبارسنجی پویا است. به دنبال این موضوع قیمت لونا کلاسیک و USTC پس از استقرار نقدینگی سر به فلک کشیدند و پامپ شدند.

رالی صعودی قیمت لونا کلاسیک، شکست یک الگو سر و شانه معکوس را نشان می دهد و خبر از معکوس شدن روند می دهد. در صورتی که الگو معتبر باشد و شکست ادامه دار شود، احتمال پامپ 50 درصدی قیمت لونا کلاسیک وجود دارد.

برای آگاهی از قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و خرید و فروش سریع این دارایی ها میتوانید از خدمات پی98 استفاده کنید.

پس از یک رالی نزولی طولانی مدت، قیمت لونا کلاسیک یک شبه 28.50 درصد افزایش یافت و قیمت استیبل کوین آن یعنی USTC به میزان 137 درصد افزایش یافت. جهش ناگهانی روند صعودی را دوباره شعله ور می کند و شانس یک روند صعودی طولانی مدت را افزایش می دهد.

چارت روزانه لونا کلاسیک

با این حال، روند صعودی کمی به تعویق افتاده بود زیرا بیت کوین در یک روند رنج نوسان دارد. در غیر این صورت، لونا کلاسیک افزایش قیمت بیشتری را می توانست تجربه کند. 

با شکستن خط روند مقاومت، قیمت LUNC فشار نزولی از قبل موجود را تضعیف می کند و برای یک روند معکوس آماده می شود. با این حال، رالی صعودی در لونا کلاسیک از 0.00005223 دلار تلاش می کند تا از مرز 0.000098 دلار عبور کند.

پس از تلاش ناموفق برای نزدیک شدن به سطح روانی 0.00010 دلار، مرحله کاهش قیمت آغاز شد. به لطف بهبود اخیر در USTC، لونا کلاسیک از سطح 0.00010 دلار فراتر رفت.

علاوه بر این، عمل قیمت LUNC یک الگوی سر و شانه معکوس را با شکست 0.00010 دلار تکمیل می کند. در حال حاضر، Terra Luna Classic پس از جهش 28 درصدی در شب گذشته، با قیمت 0.000099 دلار معامله می شود.

🔺شاخص RSI: شاخص RSI خطوط K و D را نشان می‌دهد که به مرحله اشباع خرید رسیده است و گاوها برای عقب نشینی آماده می شوند. 
🔺شاخص MACD: با پدیدار شدن خطوط سبز رنگ در شاخص MACD، سیگنال های مثبت نمایان شده اند.

🔸ربات هوش مصنوعی قیمت لونا کلاسیک را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند!🔸

آیا شکست قیمت LUNC باعث افزایش 50 درصدی خواهد شد؟

با نزدیک شدن به آلت سیزن، احتمال افزایش FOMO در سکه هایی مانند لونا کلاسیک در حال افزایش است. علاوه بر این، بهبود بازار باعث افزایش هیاهو و ناآگاهی معامله گران برای ریسک بیشتر می شود. بنابراین، برخی از معامله‌گران آربیتراژ می‌توانند از افزایش‌های آتی در Terra Luna Classic سود ببرند.

از شاخص های تکنیکال، رالی شکست سر و شانه معکوس می تواند قیمت LUNC را برای افزایش 50 درصدی تا مرز 0.00015 دلار افزایش دهد. در مقابل، سقوط به زیر 0.00010 دلار می تواند منجر به کاهش قیمت به 0.00007640 دلار شود.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در سال 2023

دلیل پامپ قیمت لونا کلاسیک: تصویب پیشنهاد 11885

پیشنهاد 11885 به دنبال تایید جامعه برای استقرار روی زنجیره کلاینت terrad نسخه 2.3.1. قابل ذکر است، این به روز رسانی یک مشکل حیاتی مربوط به دکوراتور dyncomm ante توالی حساب ها است را برطرف می کند. رای گیری هنوز باز است، اما این پیشنهاد تنها در یک روز تصویب شده است.

هفته گذشته، انجمن نسخه 2.3.0 را برای معرفی ماژول dyncomm، یکپارچه سازی منطق پروتکل برای تعیین حداقل کمیسیون های اعتبارسنجی بر اساس قدرت رای، تصویب کرد. با این حال، وین نگوین، سرپرست L1TF، یک مسئله مهم مربوط به عدم تطابق توالی را گزارش کرد که بر برخی اعتبار سنجی ها در طول تغییر کارمزد ها تاثیر می گذارد. “این مشکل عدم تطابق توالی منجر به محرومیت برخی حساب ها از تعامل بیشتر با زنجیره شده است.”

این پیشنهاد 99.96٪ رای موافق را از جامعه لونا کلاسیک، با حمایت اکثریت از اعتبارسنجی های برتر دریافت کرد. از بین 30 تایید کننده ای که در حال حاضر رای داده اند، 30 نفر به “بله” رای دادند. این شامل اعتبار دهنده هایی مانند Allnodes، Interstellar Lounge، Orion، StakeBin، JESUSisLORD و دیگران می شود.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments