پیشنهاد شش سامورایی لونا کلاسیک چیست؟ تلاش برای احیای واقعی اکوسیستم LUNC

پیشنهاد شش سامورایی لونا کلاسیک چیست؟ تلاش برای احیای واقعی اکوسیستم LUNC

تیمی از مهندسان ارشد لونا کلاسیک پیشنهاد “شش سامورایی” را برای سه ماهه سوم سال 2023 ارائه کردند.

به دنبال یک پیشنهاد حاکمیت مشترک لونا کلاسیک در مورد نقدینگی استیکینگ، اکنون یک تیم جداگانه پیشنهاد می کند که یک تیم شش نفره از مهندسان ارشد برای سه ماهه آینده به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت داشته باشند. تیم مهندسی ارشد Terra Allies که شش سامورایی نیز نامیده می شود، با ادعای اینکه “دارندگان پرشور LUNC” هستند، پیشنهاد این پروپوزال را ارائه کرده است. تیم شش نفره قول می دهد که در جهت “احیای واقعی اکوسیستم” کار کند.

خرید و فروش لونا کلاسیک

در همین حال، لونا کلاسیک (LUNC) قرار است هفته را با سود خالص حدود 1.3 درصد ببندد. پیش از این، CoinGape گزارش داد که روندهای اخیر قیمت لونا کلاسیک نشان دهنده امکان به چالش کشیدن خط روند مقاومت طولانی مدت است.

تیم شش سامورایی لونا کلاسیک 

با هزینه کل برای سه ماهه سوم سال 2023 در 116000 دلار، تیم یک نقشه راه L1 را پیشنهاد می کند که شامل انتقال از Columbus-5 به Columbus-6 و به روز رسانی به Cosmos SDK است. همچنین، بخشی از نقشه راه پیشنهادی این تیم، برنامه‌ای برای دنبال کردن فهرست لونا کلاسیک در رابط وب Keplr، یک ابزار وب تجسم‌های تحلیلی و Mintscan، یک کاوشگر بلاک Cosmos برای صرافی‌های رمزنگاری و مشتریان است. 

در پیشنهاد گفته شد:

برای انجام یک احیای واقعی اکوسیستم، ما آماده انجام کار سخت هستیم. ما همچنین با هر تیم دیگری که مجوز توسعه در لونا کلاسیک را کسب کند، هماهنگ و همکاری خواهیم کرد.

در پاسخ، جامعه LUNC تاکنون واکنش مثبتی در جهت رای مثبت به این پیشنهاد نشان داده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments