توسعه دهنده لونا کلاسیک از DApp ها می خواهد با آنها در ارتباط باشند!

توسعه دهنده لونا کلاسیک از DApp ها می خواهد با آنها در ارتباط باشند!

تیم توسعه‌ دهنده لونا کلاسیک، L1TF از شرکت‌هایی که قراردادهای هوشمند ساختند، خواست تا برای راهنمایی در مورد نحوه راه اندازی پروژه با آنها در ارتباط باشند. 

تیم توسعه‌دهنده  اصلی لونا کلاسیک (L1TF) روز دوشنبه گفت که گروه توسعه‌ دهنده به Dapps در مورد نیازهای حیاتی قبل از ارتقای CosmWasm v2.1.0 کمک می‌کند.

مدیر پروژه مشترک L1 Task Force LuncBurnArmy از دارندگان Dapp یا Appهایی که هرگونه قرارداد هوشمندی دارند خواسته است تا برای هرگونه کمک در مورد ارتقای برابری CosmWasm با توسعه دهنده Fragwuerdig در ارتباط باشند. 

توییت

Dapp ها و ارائه دهندگان قرارداد هوشمند باید پایگاه کد پروژه های خود را به CosmWasm نسخه 2.1.0 ارتقا دهند، آن را آپلود کنند و کد و داده را انتقال دهند. با این حال، اگر قراردادهای هوشمند بدون انجام این روند، راه اندازی شوند، عملکرد درستی نخواهد داشت. عدم انجام این کار باعث می شود که موجودی توکن بومی و آدرس های قرارداد پس از انتقال از بین برود.

ارتقا CosmWasm v2.1.0 در شبکه ترا کلاسیک

ارتقای CosmWasm v2.1.0 در 14 ژوئن اتفاق می افتد و Dapps باید قبل از ارتقا با تیم ارتباط بگیرند. Fragwuerdig به توضیح روند به روز رسانی و انتقال کمک می کند.

همچنین ارتقا شبکه آزمایشی Rebel-2 برای ارتقای CosmWasm Parity در 31 می در ساعت 11 صبح به وقت شرقی برنامه ریزی شده است. این تیم همچنین در حال برنامه‌ ریزی است تا حداقل 5% هزینه کمیسیون اعتبارسنجی را در ارتقاء نسخه 2.1.0 لحاظ کند.

پروژه هایی مانند DFLunc دارای قرارداد هوشمند در Terra Classic هستند. پروتکل DeFi در حال حاضر میلیون ها توکن لونا کلاسیک را می سوزاند تا توکن های زنجیره هوشمند ادوارد کیم، Block Entropy TestNet بدست آورد.

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) در حال حاضر با 0.000086 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1٪ افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000086 دلار و 0.000088 دلار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments