پیشنهاد جدید برای رساندن قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار

پیشنهاد جدید برای رساندن قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار | احتمال افزایش نرخ توکن سوزی LUNC

جامعه لونا کلاسیک در مورد پیشنهادی برای بازگرداندن مالیات 1.2٪ برای افزایش نرخ توکن سوزی و قیمت LUNC رای گیری می کند.

جامعه لونا کلاسیک به دنبال راه های مختلفی برای احیای قیمت های LUNC و USTC به 1 دلار است. جامعه در حال حاضر در حال رای دادن به یک پیشنهاد است که ادعا می کند قیمت لونا کلاسیک را به 1 دلار احیا می کند. با این حال، رای گیری اولیه و نظرات اعضای Terra Classic و اعتبار دهندگان نشان می دهد که پیشنهاد برای بازگرداندن نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک به 1.2٪ ممکن است شکست بخورد.

پروفسور ادوارد کیم سال گذشته مالیات 1.2 درصدی را برای Terra Classic معرفی کرد که قیمت LUNC را به 0.0005 دلار احیا کرد. با این حال، پس از اینکه مدیر عامل بایننس ادعا کرد مالیات کمتر به افزایش حجم معاملات کمک می کند، جامعه آن را به 0.2٪ مالیات بر سوخت کاهش داد. قیمت LUNC پس از این تغییر به کاهش ادامه داد.

رد پیشنهاد مالیات بر توکن سوزی 1.2 درصد توسط ترا کلاسیک

پیشنهاد 11549 “طرح نهایی چشم انداز برای LUNC به $1+” توسط اعتبارسنجی JESUSisLORD با هدف افزایش مالیات بر زنجیره LUNC به 1.5٪، با 1.2٪ نرخ توکن سوزی و 0.3٪ برای استخر جامعه است.

پیشنهادهای قبلی برای افزایش جوایز سهام و معافیت از مالیات بر زنجیره ثابت مانده است. این پیشنهاد به دنبال کمک جامعه برای متقاعد کردن صرافی‌های رمزنگاری به حمایت از مالیات 1.2 درصدی است. JESUSisLORD بر این باور است که مالیات 1.2 درصدی اولیه باید به Terra Classic بازگردانده شود زیرا به بازیابی قیمت لونا کلاسیک کمک کرد.

این پیشنهاد تاکنون تنها 20 درصد رای موافق و 77 درصد رای “نه به رای گیری” دریافت کرده است. اعتبار سنجی های برتر از جمله TCB، MAX، LunaClassic.com، LUNC Development Fund، و Lunanaus به “ممتنع” رای داده اند، در حالی که سایر اعتبارسنجی های برتر هنوز به این پیشنهاد رأی نداده اند.

برخی از اعضای انجمن Terra Classic از دیگران می خواهند که با حق وتو به این پیشنهاد رای منفی بدهند زیرا می تواند به حجم معاملات LUNC در صرافی های کریپتو آسیب برساند و نهنگ ها را به دلیل نرخ بالا توکن سوزی از بین ببرد.

در همین حال، Terra Classic در 14 ژوئن تحت یک ارتقای نسخه 2.1.0 قرار خواهد گرفت که این زنجیره را با بلاک چین هایی مانند Terra 2.0 و Cosmos برابر می کند. جامعه بر این باور است که ارتقاء برابری CosmWasm v2.1.0 می تواند LUNC را به 1 دلار احیا کند زیرا ابزارهای کاربردی را به زنجیره باز می گرداند.

🔺علاوه بر این، زنجیره برنامه‌های هوش مصنوعی ادوارد کیم، توسعه‌دهنده اصلی «Block Entropy» به زودی با Terra Classic ادغام خواهد شد. توسعه دهندگان از چند ویژگی Block Entropy رونمایی کرده اند.

افزایش اخبار مثبت و احتمال پامپ قیمت لونا کلاسیک 

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته 1% افزایش پیدا کرد و قیمت در حال حاضر 0.000085 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000842 دلار و 0.0000857 دلار است. با این حال، حجم معاملات همچنان پایین تر است که نشان دهنده عدم علاقه معامله گران است.

قیمت از 0.000083 دلار در بحبوحه توکن سوزی لونا کلاسیک توسط بایننس و افزایش احساسات ناشی از چندین تغییر عمده در زنجیره بازگشت. جامعه هدف کوتاه مدت 0.0005 دلار و هدف بلندمدت 1 دلار در بازار صعودی بعدی دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments