لونا کلاسیک یک بلیط بخت آزمایی است و هیچ کاربردی ندارد! | بررسی نظر یکی از حامیان کریپتو

لونا کلاسیک یک بلیط بخت آزمایی است و هیچ کاربردی ندارد! | بررسی نظر یکی از حامیان کریپتو

لونا کلاسیک (LUNC) یک بازگشت قوی را در برابر همه شانس ها آغاز می کند. در میان سقوط بازارهای کریپتو و کاهش قیمت سایر ارزهای دیجیتال، این رمز ارز در 7 روز گذشته در زمان گزارش بیش از 140 درصد افزایش یافته است. علی‌رغم این حرکت‌های فرخنده، اکثر حامیان ارزهای دیجیتال در مورد این دارایی تردید دارند. به ویژه، بنیانگذار Gokhshtein Media فاش کرده است که فکر می کند LUNC هیچ کاربردی ندارد.

هیچ چیزی پشت پروژه لونا کلاسیک وجود ندارد

دیوید گوخشتین، شخصیت رسانه ای و بنیانگذار Gokhshtein Media، در مورد شور و شوق اخیر پیرامون جدیدترین موج صعودی LUNC صحبت کرد. گوخشتین در توییت خود در روز سه شنبه لونا کلاسیک را “بلیط قرعه کشی” نامید و افزود که این دارایی هیچ کاربردی ندارد.

گوخشتین خاطرنشان کرد که هیچ یک از افرادی که این دارایی را تبلیغ می کنند، پاسخ معقولی به سوال او در مورد ابزار LUNC نداده اند.

وقتی در مورد کاربرد آن پرسیدم، به من می گویند :

چه کسی اهمیت می دهد. فقط روی توکن سوزی تمرکز کردم و به 0.01 دلار رسید.

او خاطرنشان کرد که تنها چیزی که می بیند ادعاهایی است مبنی بر اینکه دارایی به 0.01 دلار افزایش می یابد و لونا کلاسیک 1 دلاری تنها یک رویا است.

دیوید گوخشتین

گوخشتین قبلاً در توییتی درباره کمبود چشم انداز دارایی خوب در میان هیاهویی که در مورد افزایش اخیر آن منتشر شده بود، خاطرنشان کرد. هیچ چیز پشت این پروژه وجود ندارد. این یک بلیط قرعه کشی است.

رکوردشکنی 3 ماه لونا کلاسیک

لونا کلاسیک در هفته گذشته به طور مداوم در حال تجمع بوده است. این تجمع به دنبال پیشنهاد توکن سوزی لونا کلاسیک از طرف جامعه Terra است. جامعه با این ارتقا به دنبال احیای دارایی است. مکانیسم توکن سوزی برای هر تراکنش LUNC که انجام می‌شود، 1.2% کارمزد تعیین می‌کند.

صرافی هایی مانند Y-5 مستقر در بریتانیا و MEXC Global حمایت خود را از مکانیسم ارتقا و توکن سوزی نشان داده اند. این پیشنهاد به کاهش عرضه LUNC در گردش کمک می کند. با وجود این، برخی از سرمایه گذاران در جامعه باور ندارند که این دارایی قابل بازیابی باشد.

با وجود افزایش اخیر، برخی هنوز بر این باورند که این توسعه می تواند یک طرح دقیق پامپ و تخلیه باشد. لونا کلاسیک در میان شرایط نامطلوب بازار ارزهای دیجیتال، یک تجمع شگفت‌ انگیز برگزار کرده است. در طول سقوط Terra، این دارایی تا حد زیادی در حدود 0.000099 دلار در بیشتر موارد تثبیت شده بود.

رالی اخیر LUNC را به اوج 3 ماهه 0.00044 دلار پیش از از دست دادن ارزش خود رساند. به نظر می رسد این دارایی در حال از دست دادن حرکت خود است، زیرا در حال حاضر شاهد کاهش 6.53 درصدی در ساعت گذشته در زمان نگارش این مقاله است. با این وجود، همچنان شاهد افزایش اندکی در 24 ساعت گذشته بوده است که 8 درصد افزایش یافته است، زیرا با قیمت 0.0003621 دلار معامله می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments