شروع معاملات لونا (LUNA) در صرافی های برتر با راه اندازی موفق ترا 2

شروع معاملات لونا (LUNA) در صرافی های برتر با راه اندازی موفق ترا 2

تیم ترا اعلامیه مورد انتظار را برای عرضه لونا در روز شنبه اعلام کرد. این تیم شبکه اصلی لونا Pheonix-1 را با ایجاد اولین بلوک در شبکه بلاک چین فعال کرد.

در حالی که نام ارز دیجیتال به Terra Classic به روز شده است، خود توکن همچنان LUNA نامیده می شود. بر اساس پیشنهاد اخیراً تصویب شده، نام توکن قدیمی LUNC خواهد بود، در حالی که توکن جدید LUNA نام دارند.

همچنین به محض وقوع فورک، سایت کوین مارکت کپ نام توکن قدیمی را نیز به LUNC به روز کرد تا از سردرگمی معامله گران جلوگیری شود.

همانطور که ممکن است متوجه شوید، ارز لونا (LUNA) دارای یک لوگوی بازطراحی شده است تا آن را از پروژه قدیمی LUNA متمایز کند. در حالی که لوگوی قدیمی یک دایره آبی با رده های زرد را نشان می‌داد، لوگوی جدید شامل یک دایره زرد است که از وسط با آتش پوشانده شده است، که کاملاً ارتقاء و تغییر نام تجاری از طرح اصلی است.

پشتیبانی صرافی های برتر از ارز لونا (LUNA)

اکوسیستم جدید ترا 2 شروع به استقبال از برنامه های جدید خود با Soil Protocol کرده است که یک لایه زیرساختی NFT ساخته شده برای این شبکه را راه اندازی می کند. APIهای Soil Protocol به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا پروژه های NFT را بدون نوشتن کد قرارداد هوشمند اجرا کنند، از هنرمندان، سازندگان و سازندگان با طیف وسیعی از ابزارهای توسعه دهنده پشتیبانی کنند.

با راه اندازی رسمی شبکه جدید ترا و ایردراپ ارز لونا ، در حال حاضر معاملات لونا (LUNA) در صرافی های bybit, kraken ,کوکوین ,mexc,btrue در حال انجام میباشد. لیست صرافی هایی که از معاملات ارز لونا پشتیبانی میکنند در حال افزایش است.

بر اساس داده های بازار، قیمت لونا تا حدود 20 دلار افزایش یافته و در حال حاضر با کاهشی قابل توجه در محدوده 7 دلار معامله می شود. در حال حاضر پایین‌ترین قیمتی که تعیین کرده بود قبل از جهش 5.24 دلار بود.

💎ارز لونا امروز با قیمت 0.5 دلار در صرافی bybit و چند صرافی رمزنگاری دیگر شروع شد و با رشد 69 درصدی تا قسمت 30 دلار افزایش یافت و سپس در عرض 1ساعت کاهش چشمگیری را تجربه کرد.

معاملات لونا در صرافی bybit

 از طرفی لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش بیش از 15 درصدی بوده است.

شرایط بازار بسیار نوسانی است، بنابراین با احتیاط معامله کنید، قیمت LUNA 2.0 در bybit در چند ساعت اول پس از شروع معاملات بسیار بالاتر بود.

آیا آن سایه 30 دلاری پس از جهش در روزهای آینده پر می شود؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد.

صرافی bybit حجم معاملات بالایی دارد – معامله‌گران آن در توییتر رمزنگاری‌ شده اغلب به عنوان «میمون‌های bybit» شناخته می‌شوند – اگرچه برخی از آنها دیدگاه نزولی‌ دارند و معتقدند که LUNA بار دیگر به صفر می‌رسد.

منبع: بیزینس 2 کامیونیتی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments