پامپ غیرمنتظره لونا کلاسیک و سقوط 14 درصدی آن پس از افزایش قیمت!

پامپ غیرمنتظره لونا کلاسیک و سقوط 14 درصدی آن پس از افزایش قیمت!

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) قبل از ارتقای نسخه 2.1.0 به صورت شگفت انگیزی 35 درصد افزایش یافت. در اینجا دلایل این تجمع عظیم وجود دارد.

قیمت لونا کلاسیک (LUNC) با حمایت از افزایش گسترده حجم معاملات، 35 درصد افزایش یافت. این رالی در واکنش به حذف قرارداد دائمی USDⓈ-M 1000LUNCBUSD و همچنین به روز رسانی معاملات اهرمی و مارجین دار برای قرارداد دائمی بایننس بود. کاربران برای بستن پوزیشن های باز قبل از 8 ژوئن اقدام می کنند.

علاوه بر این، نهنگ ها و سرمایه گذاران در حال خرید لونا کلاسیک هستند زیرا گروه توسعه دهنده Joint L1 Task Force به طور رسمی پیشنهاد ارتقاء v2.1.0 را منتشر کرد تا بلاک چین Terra Classic را با Terra 2.0 و دیگر زنجیره های Cosmos ادغام کند.

🔺آیا قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار می رسد؟🔺

پامپ 35 درصدی قیمت لونا کلاسیک و انحلال معاملات فیوچرز فروش

بزرگترین صرافی رمز ارز جهان بایننس در تاریخ 8 ژوئن ساعت 09:00 UTC، معاملات اهرمی و مارجین قرارداد دائمی USDⓈ-M 1000LUNCBUSD را از فهرست حذف و بروزرسانی کرد. کاربران موقعیت های باز خود را قبل از اینکه صرافی به طور خودکار قرارداد دائمی 1000LUNCBUSD را تسویه کند، می بندند و از خطر انحلال احتمالی جلوگیری کردند.

معامله گران در پاسخ به اعلام بایننس و ارتقای برابری v2.1.0 معاملات فیوچرز short خود را روی 1000LUNC و LUNC می بندند.

🔺بر اساس گزارش Coinglass، 1.03 میلیون دلار از معاملات فروش 1000LUNC در 4 ژوئن منحل شد و تنها 405 هزار دلار در معاملات خرید نقد شد. 

🔺علاوه بر این، 722 هزار دلار در معاملات فروش لونا کلاسیک در 4 ژوئن در مقایسه با 300 هزار دلار در معاملات خرید نقد شد. در حال حاضر، معامله گران به مدت طولانی در انتظار یک رالی صعودی هستند. احساسات مثبت در LUNC قیمت ها را افزایش می دهد.

تحلیل قیمت لونا کلاسیک

پس از سوزاندن 1.04 میلیارد توکن LUNC بایننس در 1 ژوئن، قیمت از منطقه حمایتی دوباره بازگشت. قیمت اکنون به بالای کانال نزولی 3 ماهه و مثلث شکسته شده رسیده است که حرکت صعودی قیمت را برای Terra Classic قبل از ارتقا بازیابی می کند.

چارت روزانه لونا کلاسیک

در یک چرخش شگفت‌انگیز، لونا کلاسیک (LUNC)، نماد اصلی اکوسیستم Terra، اخیراً افزایش قیمت غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد، که این یک اتفاق نادر با توجه به روند نزولی پایدار توکن از سپتامبر 2022 است. با این حال، این شادی کوتاه مدت بود زیرا به سرعت 14 درصد کاهش یافت.

سواری ترن هوایی برای توکن‌های LUNC، خاطرات فروپاشی چشمگیر توکن لونا اصلی Terra را در می 2022 زنده کرد. لونا و استیبل کوین آن، UST، زمانی که جزو 10 ارز دیجیتال برتر محسوب می‌شد، شاهد کاهش شدید ارزش آن‌ها بودند و تقریباً 45 میلیارد دلار از آن نابود شد. ارزش بازار در عرض یک هفته UST که در ابتدا 1:1 نسبت به دلار آمریکا ثابت بود، به 10 سنت سقوط کرد، در حالی که Luna به نزدیک صفر رسید، که تفاوت فاحشی با بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 119.51 دلار دارد.

عوامل متعددی، از جمله برداشت‌های انبوه از پروتکل Anchor، نگرانی گسترده سرمایه‌ گذاران در مورد ارزهای دیجیتال و کاهش قیمت بیت‌کوین، بحران را تسریع کردند. در میان هرج و مرج، دارندگان Terra را به لونا تبدیل کردند که منجر به مازاد عرضه شد که قیمت لونا را بیشتر کاهش داد.

با توجه به مشکلات حقوقی بنیانگذار Terra، دو کوون، از جمله دستگیری در سفر با مدارک جعلی و چندین اتهام کلاهبرداری که توسط هیئت منصفه فدرال در منهتن مطرح شده است، این روند صعودی بیش از پیش قابل توجه است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments