رشد کوتاه مدت 90 درصدی لونا در پی ایردراپ بزرگ بایننس

رشد کوتاه مدت 90 درصدی لونا در پی ایردراپ بزرگ بایننس

قیمت LUNA برای مدت کوتاهی حدود 90 درصد یک شبه افزایش یافت و به بالاترین حد روزانه 11.33 دلار قبل از ایردراپ بایننس رسید، اما از آن زمان به حدود 8.26 دلار در زمان نگارش این مقاله کاهش یافته است.

در قیمت های فعلی، طبق داده های CoinGecko، افزایش به 8.26 دلار نشان دهنده افزایش 35 درصدی در 24 ساعت گذشته است. با این حال، به طور کلی، قیمت از زمان عرضه 56 درصد کاهش یافته است.

اعضای انجمن تصاویری از جهش قیمت تا 12 دلار در صرافی جهانی MEXC منتشر کردند، با کاربر توییتر “bull_bnb” که برخی از لحظات افزایش را برجسته کرد زیرا آنها اشاره کردند که قیمت در فاصله 30 دقیقه حدود 2 دلار افزایش یافته است.

توییت

بایننس یکی از چندین صرافی است که به راه اندازی مجدد اکوسیستم Terra کمک می کند و قرار است یک کمپین ایردراپ چند ساله را برای کاربران واجد شرایط همراه با باز کردن توکن برای معامله از 31 می در ساعت 06:00 صبح UTC راه اندازی کند.

در حالی که پروژه قصد دارد خود را تحت طرح احیای دو کوان بازسازی کند، ناظران در کوتاه مدت پیش‌ بینی کرده‌اند که پس از شروع افت بایننس، قیمت بیشتر کاهش خواهد یافت.

سرمایه‌گذاران زیادی در توییتر آمده‌اند تا خشم خود را نسبت به ایردراپ ارز لونا 2 بروز دهند، با توییت «cryptocevo» در 30 می که:

50 هزار دلار در LUNA از دست دادید و 112 دلار ایردراپ گرفتید، راگ پول را ترجیح دهید. آن مبلغ کوچک مانند نمک اضافی روی زخم است.»

اوایل امروز، حساب تایید شده “terra_money” توییتر اذعان کرد که تا کنون مشکلاتی در مورد ایردراپ وجود داشته است و قول داد به زودی راه حلی بیابد.

ما می دانیم که برخی از آنها کمتر از حد انتظار LUNA از ایردراپ دریافت کرده اند و فعالانه روی یک راه حل کار می کنند. وقتی همه داده‌ها را جمع‌آوری کردیم، اطلاعات بیشتری ارائه می‌شود، پس با ما همراه باشید.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments