راه اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو

راه اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو در شبکه آزمایشی

شبکه آزمایشی Alonzo White، پشتیبانی از NFT ها و موارد مختلف استفاده از دیفای را یک قدم به کاردانو نزدیکتر می کند.

تیم توسعه بلاک چین کاردانو، IOHK،  در 15 ژوئیه (24 تیر) اعلام کرد که شبکه آزمایشی Alonzo رسماً از فاز آبی به فاز سفید منتقل شده است و توسعه پیش بینی شده پشتیبانی از قراردادهای هوشمند عملیاتی را با خود به همراه آورده است.

در حالی که شبکه آزمایشی قبلی، معروف به Alonzo Blue، برخی از ویژگی های قرارداد هوشمند را ارائه می داد، این ویژگی ها فقط برای تعداد محدودی از افراد داخلی در دسترس بود. به روزرسانی دیروز، به حدود 500 اعتبار سنج، اپراتورهای استخر سهام و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا این ویژگی ها را در آینده آزمایش کنند.

Alonzo White قرار است دو یا چهار هفته قبل از ارتقا به آخرین آزمایش برای مرحله توسعه فعلی خود، وارد فاز بنفش اجرا شود.

علیرغم برخی واکنشهای اخیر دیگران در جامعه بلاک چین، بنیانگذار کاردانو، چارلز هوسکینسون، اخیراً در یک ویدئوی یوتیوب گفت که طبق نقشه راه توسعه پروژه، همه چیز همچنان در مسیر درست است و خاطرنشان کرد که بیش از 10 میلیون دلار NFT با “ده ها هزار دارایی” در سراسر شبکه کاردانو فروخته شده است. پس از انتشار Alonzo White به شبکه اصلی، توسعه دهندگان می توانند برنامه های غیر متمرکز، NFT و موارد دیگر را راه اندازی کنند.

در پی اطلاعیه Alonzo White، یک بازار NFT و DeFi به نام شبکه Spores در 16 ژوئیه (25 تیر) خبر موفقیت آمیز جمع آوری سرمایه 2.3 میلیون دلاری را اعلام کردند.این شرکت اظهار داشت که امیدوار است بتواند از هزینه های معاملاتی کاردانو ، تولید  کم کربن و عملکرد معاملات بیشتر برای در اختیار گذاشتن NFT ها به کاربران اصلی استفاده کند.

با پیوستن شرکت ها و هنرمندان بیشتر به بازار رو به رشد NFT، مانند Dolce و Gabbana و یک بستر فوتبال فانتزی، آوردن NFT های بیشتر به شبکه می تواند دستاوردهای بزرگی برای کاردانو و کاربران آن به همراه داشته باشد.

📣منبع

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments