لیست شدن شیبا اینو در صرافی کراکن

صرافی کراکن (Kraken)، توکن SHIB را در روز سه شنبه لیست می کند

در روز دوشنبه، صرافی کراکن (Kraken) که در سانفرانسیسکو مستقر می باشد، درباره لیست کردن توکن SHIB در این پلتفرم، یک توییت منتشر کرد. 

یکی از اعضای ارشد این کمپانی، Brian Hoffman در توییتر گفت که اگر این توییت بتواند دو هزار لایک به خود اختصاص دهد، کراکن در روز سه شنبه، شیبا اینو (SHIB) را لیست خواهد کرد.

این در حالی است که این توییت توانست بیش از 45.1 هزار لایک داشته باشد و تا 11.6 هزار مرتبه هم اشتراک گذاری یا ریتوییت شود.

توییتر کراکن

این پلتفرم که در سال 2011 بنیان گذاری شده است، گفته است که آنها بزرگترین صرافی دارایی دیجیتال در جهان بر اساس حجم و نقدینگی یورو می باشند. در سطح جهانی، کاربران و مشتریان این پلتفرم، به معامله بیش از 60 ارز دیجیتال و 7 ارز فیات مختلف شامل EUR, USD,CAD, GBP, JPY, CHF و AUD مشغول هستند.

کراکن اولین شرکت رمز ارز در ایالات متحده است که مجوز بانکداری دولتی دریافت کرده است. بیش از 7 میلیون تریدر از سراسر جهان، از خدمات این پلتفرم بهره مند می شوند.

البته ناگفته نماند، کراکن با این که به طور رسمی، لیست شدن ارز SHIB را تایید نکرده است، یک کاربر توییتر مدعی است که یک نماینده مشتری از این شرکت، در روز دوشنبه گفته است که شیبا اینو فردا لیست خواهد شد و افزود:

“ما زمان دقیقی برای لیست کردن آن در اختیار نداریم، اما یک بروز رسانی فردا رخ خواهد داد.

حامیان این توکن، لیست شدن SHIB در صرافی Kraken را یک سیگنال صعودی می دانند. یکی از این افراد توییت کرده است که به محض قرار گیری این ارز در این پلتفرم، انتظار یک افزایش قیمت را دارد و احتمالاً کراکن از کارمزد این معاملات سود خوبی بدست خواهد آورد.

دیگر حامی این ارز در انتظار یک افزایش قیمت چشمگیر می باشد و از نظر او قرار گیری در صرافی Kraken، یک سرعت شدید به رشد قیمت شیبا اینو می بخشد.

همزمان، امیان این توکن در حال تلاش هستند تا پلتفرم معاملاتی رابین هود را هم وادار به لیست کردن SHIB نمایند. یک نظر سنجی در این باره توانست 461,439 امضای موافق جمع آوری کند. 

ضمن اینکه با در نظر گرفتن احتمال پذیرش SHIB به عنوان روش پرداخت از جانب AMC Theatres، باید پذیرفت که این میم کوین از محبوبیتی رو به افزایش برخوردار است.

این کوین اخیراٌ با افزایشی که در حامیان و محبوبیت خود داشت، توانست از رقیب سرسخت خود یعنی دوج کوین (DOGE) پیشی بگیرد و به بزرگترین میم کوین تبدیل گردد.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments