خرید نهنگ های کیشو اینو

راه اندازی NFT های کیشوورس و خرید گسترده کیشو اینو توسط نهنگ ها

روز گذشته نهنگ های اتریوم (ETH) علاقه خود را به کیشو اینو (KISHU) نشان داده اند. سکه میم با تم سگی در لیست 10 سکه برتر خریداری شده در روز گذشته توسط سرویس تجزیه و تحلیل رفتار نهنگ های اتریوم قرار گرفته است.

WhalesStats داده های 1000 کیف پول بزرگ ETH را فاش کرده است. این داده ها نشان می دهد که ممکن است چیز بزرگی برای سکه میم مبتنی بر سگ، کیشو اینو ، در راه باشد.1000 کیف پول برتر اتریوم به طور متوسط ​​150.13 میلیون دلار ارزش دارند و دارای میانگین 40615 اتریوم 38 توکن و 1 ان اف تی هستند.

توئیت

همانطور که داده ها نشان می دهد، خرید کیشو اینو توسط نهنگ ها به قدری زیاد بوده است که توکن KISHU در رتبه هشتم از 10 سکه برتر خریداری شده توسط بزرگترین کیف پول های ETH در 24 ساعت گذشته قرار دارد. با کمال تعجب چین لینک (LINK) بیشترین ارز معامله شده توسط بزرگترین نهنگ ها بوده است. با این حال، توکن LINK توانست آخرین موقعیت را در این جدول رتبه بندی به دست آورد.

جدول توکن های برتر

در همین حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان شیبا اینو (SHIB) به دومین سکه بزرگ در اختیار نهنگ های برتر اتریوم تبدیل شده است. طبق آمار WhaleStats، شیبا همچنین به بزرگترین توکن نگهداری شده توسط بزرگترین کیف پول ها از نظر ارزش دلار تبدیل شده است. اینها نشانه های خوبی برای جامعه میم سکه با تم سگ هستند.

 NFT های کیشوورس در حال راه اندازی است

پیش از این، کیشو تریلر KISHUVERSE NFT خود را در توئیتر منتشر کرد که میتوانید ویدئو آن را در زیر مشاهده کنید.

کیشو اینو (KISHU) یکی دیگر از سکه های میم مبتنی بر سگ است. خالق آن قبلاً گفته است که KISHU از بزرگترین ارز رمزپایه میم جهان دوج کوین الهام گرفته است. تعداد زیادی سکه وجود دارد که زیر سایه DOGE محبوب می شوند. با این حال، همه آنها از سرمایه گذاران می خواهند که میم کوین ها را جدی بگیرند. به نظر می رسد که آینده ارز کیشو اینو با توجه به محبوبیت آن در میان سرمایه گذاران روشن است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments