آیا لونا کلاسیک، در صرافی رابین هود لیست می شود؟

آیا لونا کلاسیک در صرافی رابین هود لیست می شود؟ | LUNC بر سر دو راهی

پلتفرم معاملاتی سهام و کریپتو بدون کمیسیون، Robinhood از توییتر پرسید که ارز دیجیتالی را که می‌خواهند در لیست بعدی در این پلتفرم قرار دهند را بررسی کند. چندین انجمن کریپتو برای ذکر ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود وارد شدند، از جمله جامعه Terra Classic که خواستار فهرست کردن ارز لونا کلاسیک شد. انجمن Terra Classic نیز در حال اجرای درخواستی در Change.org است تا LUNC را در فهرست صرافی رابین هود قرار دهد.

برنامه ریزی جامعه ترا برای فهرست شدن لونا کلاسیک در رابین هود

اپلیکیشن معاملاتی کریپتو، رابین هود در توییتی در 21 اکتبر اعلام کرد که این پلتفرم به دنبال فهرست کردن ارزهای دیجیتال جدید است و از کاربران خواست تا در مورد ارز دیجیتال بعدی که می‌خواهند روی این پلتفرم معامله شود، پیشنهاداتی ارائه دهند. این توییت نزدیک به 13 هزار کامنت دریافت کرد و هر جامعه ای توکن های خود را پیشنهاد داد.

جامعه Terra Classic نیز با پیشنهادهایی برای فهرست ارز لونا کلاسیک (LUNC) وارد عمل شد. چندین صرافی رمزنگاری از جمله Binance، Crypto.com، KuCoin، Huobi، OKX و دیگران از جامعه برای توکن سوزی لونا کلاسیک پشتیبانی کرده اند. از طرفی برخی دیگر مانند Binance و MEXC Global برای معاملات غیر زنجیره ای مانند معاملات اسپات و مارجین اقدام کردند. 

🔺چه زمان قیمت لونا کلاسیک به 1 دلار می رسد؟🔺

در حال حاضر، جامعه به دنبال جلب نظر صرافی کوین بیس و رابین هود است تا ارز لونا کلاسیک را به فهرست معاملات خود اضافه کنند. جامعه بر این باور است که حجم معاملات و تقاضای عظیم LUNC می تواند به نفع صرافی ها باشد. ماه گذشته، درخواستی در Change.org راه اندازی شد تا LUNC را در Robinhood قرار دهد. جامعه شیبا اینو نیز سال گذشته درخواستی را برای فهرست کردن SHIB در رابین هود آغاز کرد. پس از دریافت بیش از 500 هزار امضا، سرانجام رابین هود در آوریل امسال SHIB را در فهرست فهرست قرار داد. درخواست LUNC اکنون نزدیک به 7000 امضا دریافت کرده است.

دیوید گوخشتین، نامزد سابق کنگره، از حمایت گسترده جامعه ترا کلاسیک و نقشه راه احیای ترا کلاسیک شگفت زده شده است. با این حال، او دوست دارد قبل از اینکه تصمیم بگیرد در LUNC سرمایه‌گذاری کند، برخی از پروژه‌ها و ابزارها را ببیند که دوباره بر روی بلاک چین Terra Classic ساخته می‌شوند.

جهش قیمت LUNC در میان بازار بدون نوسان

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته بیش از 6٪ افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000226 دلار و 0.000241 دلار است. در زمان نوشتن این مقاله، قیمت LUNC در 0.000234 دلار معامله می شود.

در همین حال، جامعه Terra Classic بیش از 22 میلیارد توکن لونا کلاسیک را سوزانده است. بایننس در 3 هفته گذشته بیش از 11 میلیارد LUNC سوزانده است. علاوه بر این، کل سهام LUNC به بیش از 700 میلیارد افزایش یافته است. جامعه پیشنهاد 5234 را تصویب کرده است که میزان مالیات را به 0.2% کاهش می دهد تا LUNC بیشتری بسوزاند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments