عملکرد بهتر بازار کریپتو نسبت به سهام از نظر Jacob Walthour

Jacob Walthour: نادیده گرفتن ارزهای دیجیتال، اشتباه است

مدیرعامل و بنیانگذار شرکت Blueprint Capital Advisors یعنی Jacob Walthor در مصاحبه ای با CNBC، نظر خود در مورد سهام و دارایی های دیجیتال ارائه داد.

جیکوب والتر بیش از 25 سال سابقه در بازار های سرمایه، بازار های سنتی و دارایی های جایگزین دارد.

او صحبت خود را این گونه آغاز کرد که در این مرحله، ما می بایست به گذشته نگاه کنم و ببینیم این مسیر از کجا شروع شده است. وقتی ما به دوره های گذشته زندگی خود می نگریم، می بینیم در ابتدا برای خرید های خود از پول نقد استفاده می کردیم؛ تا اینکه ایده استفاده از چک ارائه شد و خیلی از داد و ستد ها با آن انجام گرفت.

به مرور، در کنار دیگر روش های قابل استفاده برای تجارت، ایده پرداخت های الکترونیکی مطرح شد و از آن استفاده گردید. او گفت معتقد است که ایده کیف پول های کریپتو و رمز ارزها، مقصد بعدی است که به سوی آن در حال حرکت هستیم. وی در ادامه گفت که به اعتقاد او، در 10 سال آینده، شاهد پذیرش گسترده و امیدوار کننده ای از رمز ارزها خواهیم بود.

با تاکید بر اینکه در حال حاضر، کمپانی های زیادی وجود دارند که ارز دیجیتال می پذیرند، او گفت:

من فکر می کنم که نادیده گرفتن دارایی های دیجیتال یک اشتباه است. این کاس دارایی در 5 سال گذشته شبیه غرب وحشی به نظر می رسد.

او در ادامه گفت که اگر در بازار سهام ایالات متحده توقف را شاهد باشیم و در بازار ارزهای دیجیتال با افزایش و رشد مواجه شویم، احتمالاً این اتفاق، اکثریت را تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد سرازیر شدن میزان زیادی نقدینگی از بازار سهام به سوی بازار کریپتو خواهیم بود.

وی افزود:

اگر کریپتو بتواند عملکرد بهتری از سهام ارائه دهد، من معتقدم که این اتفاق، ارز دیجیتال را به عنوان یک دارایی از نظر تنوع، مشروعیت می بخشد.

او با اشاره به اینکه در صورت فروش بالا در بازار سهام، رمز ارزها ممکن است حتی ریزش بیشتری داشته باشند، در ادامه صحبت هایش گفت:

با توجه به حجم فروش بالا کریپتو در سه ماهه پایانی سال 2021، پیش بینی من برای یک آینده قابل پیش بینی بدین گونه است که کریپتوکارنسی ها شانس بسیار زیادی در نشان دادن عملکرد بهتر از سهام در سال 2022 دارند.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments