آلت سیزن نزدیک است؟ چگونه یا نوسانات بالا، آلت کوین ها را معامله کنیم؟

آلت سیزن نزدیک است؟ چگونه با نوسانات بالا، آلت کوین ها را معامله کنیم؟

با مقاومت بیت کوین، موج جدیدی از آلتکوین ها مانند سولانا، Injective و چین لینک در حال افزایش است. آیا این آغاز آلت سیزن است؟

بیت کوین ممکن است بازار کریپتو را از حرکت بدون روند چند ماهه خود خارج کرده باشد، اما برنده بزرگ در حال حاضر آلت کوین ها هستند، زیرا بسیاری از ارزهای دیجیتال در چند هفته گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته اند. آیا بازار کریپتو موتور خود را برای شروع یک آلت سیزن دیگر روشن کرده است؟ چگونه از این رالی بهره ببریم؟ ما در این مقاله بررسی خواهیم کرد. 

عملکرد خیره کننده آلت کوین ها در سه ماه آخر سال 2023 

آلت کوین ها – سایر ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین – در سه ماهه آخر سال بازدهی بسیار خوبی از خود نشان داده اند و برخی از آنها زودتر از آن زمان شروع به کار کردند.

در حالی که بیت کوین از اواسط سپتامبر بیش از 40 درصد افزایش یافته و به بالای 35000 دلار رسیده است، قیمت سولانا سه برابر شده است، و در کنار آن ارز دیجیتال INJ و چین لینک نزدیک به 150 درصد افزایش یافته اند. آوالانچ (AVAX)، کاردانو (ADA)، آوه (AAVE) و پالیگان (MATIC) نیز در 60 روز گذشته بهتر از بیت کوین عمل کرده اند.

عملکرد اخیر بیت کوین و آلت کوین ها
عملکرد اخیر بیت کوین و آلت کوین ها

مهمتر از آن، در حالی که بیت کوین حمایت 34000 دلاری پیدا کرده و در ماه نوامبر به سمتی حرکت کرده است، بسیاری از آلتکوین ها به افزایش سود خود ادامه می دهند یا به شدت شروع به رقابت با بیت کوین می کنند. یونی سواپ (UNI)، فایل کوین (FIL) و کازماس (ATOM) به ویژه در روزهای اخیر فعال بوده اند.

افزایش قیمت یونی سواپ، فایل کوین و اتم
افزایش قیمت یونی سواپ، فایل کوین و اتم

چه چیزی باعث افزایش قیمت آلت کوین ها می شود؟

آلت‌ کوین‌ ها اکنون دوران خوبی را سپری می‌کنند، اما حقیقت این است که بیت‌ کوین همچنان نیروی محرکه اصلی است و کلید رشد فعلی را در اختیار دارد. بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، در اواسط اکتبر به دلیل هیجان سرمایه گذاران در مورد تایید احتمالی یک یا چند صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) روحیه صعودی خود را تسریع کرد. علاوه بر این، دارایی دیجیتال به پناهگاهی در میان تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی تبدیل شده است.

بازار کریپتو تمایل دارد از روند بیت کوین پیروی کند، چرا که قدیمی ترین سکه به عنوان یک محرک عمل می کند. اما در حال حاضر که ریسک پذیری افزایش یافته است آلت کوین ها با احتیاط حرکت می کنند. 

بیت کوین با ارزش بازار عظیم خود، فضای کمتری برای صعودهای مداوم دارد و سرمایه گذاران توجه خود را بر روی سکه های کریپتو با سرمایه متوسط و کوچک متمرکز می کنند تا سودهای دو رقمی را هدف قرار دهند.

🔺سولانا بعدی؟ معرفی 5 ارز دیجیتال که در سال 2024 رشد چشمگیری خواهند داشت!🔺

آیا آلت سیزن نزدیک است؟

بسیاری از آلتکوین ها از نظر درصد سود بیت کوین را پشت سر میگذارند، اما آیا واقعاً می توانیم در مورد شروع یک آلت سیزن دیگر صحبت کنیم؟ نشانه ها وجود دارد، اما هنوز برای تایید خیلی زود است. جامعه کریپتو واژه آلت سیزن را می شناسد که اکثریت (حداقل 75 درصد) از 50 سکه برتر بر اساس ارزش بازار به مدت 90 روز از بیت کوین بهتر عمل می کنند. ما تنها چند هفته است که شاهد این موضوع بوده‌ایم و باید دید که آیا آلت‌ کوین‌ ها موفق‌ تر هستند یا خیر.

تاکنون 50 درصد آلتکوین های برتر در یک دوره سه ماهه عملکرد بهتری داشته اند. اما برای شروع قوی، هنوز کافی نیست: در پایان اکتبر، تنها 13 درصد از آلتکوین های برتر بر بیت کوین حکومت می کردند.

شاخص آلت سیزن
شاخص آلت سیزن

چگونه آلت کوین ها را معامله کنیم؟

چه آلت سیزن باشد یا نه، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای ذخیره سود و خروج از بیت کوین باشد. با این حال، آلت کوین‌ها در حال حاضر بسیار نوسان هستند و این خطرات بیشتری را به همراه دارد.

در طول نوسانات شدید قیمت، معامله گران به دنبال سودهای سریع هستند، اما ریسک دائمی اصلاحات قابل توجه، معامله را به خصوص برای تازه واردان دشوارتر می کند.

معامله گران باید با تحلیل تکنیکال قوی از موقعیت های باز خود حمایت کنند و احساسات بازار را هر دقیقه نظارت کنند. مهمتر از آن، این بدترین زمان برای انحراف از استراتژی های معاملاتی و تصمیم گیری عجولانه است. روانشناسی ما ممکن است فشار ناشی از نوسانات بالا را تحمل نکند، که می تواند منجر به حرکت های اشتباه شود.

از ابزارهای معاملاتی خودکار کمک بگیرید!

شاید بهترین راه برای بهره مندی از مزایای این انفجار آلت کوین، تکیه بر ابزارهای معاملاتی خودکار آزمایش شده باشد. به عنوان مثال، TradeSanta به معامله گران کمک می کند تا ربات های تجاری خود را بر اساس استراتژی های ترجیحی سفارشی کنند. این به آنها کمک می کند تا فرآیند معاملات را خودکار کرده و اثرات منفی احساسات را از بین ببرند. چنین ابزارهایی گنجینه هستند، به ویژه در هنگام نوسانات زیاد و حرکات غیرقابل پیش بینی که به سختی با چشم غیر مسلح قابل پیش بینی هستند.

TradeSanta یک پلتفرم کپی تریدینگ ارز دیجیتال است که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی ربات های معاملاتی را ایجاد و مدیریت کنند. این یک رابط کاربری مبتدی پسند و استراتژی های مختلف معاملاتی را ارائه می دهد تا به معامله گران کمک کند، معاملات ارزهای دیجیتال خود را خودکار کرده و کارایی معاملات خود را افزایش دهند.

به لطف ابزارهای TradeSanta، معامله گران مجبور نیستند دائماً بازار را تماشا کنند و معاملات دستی را انجام دهند. ربات ها را می توان برای تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال برای باز کردن و بستن موقعیت ها بدون دخالت فوری کاربر، شرطی کرد. این ابزار از استراتژی های از پیش انتخاب شده پیروی می کند و برای حمایت از حرکت های خود بر تحلیل تکنیکال و احساسات بازار متکی است.

به عنوان مثال، در زمینه افزایش ارزش توکن Solana، یک معامله گر می تواند با استفاده از یک ربات Solana، یک استراتژی خرید را به کار گیرد و اهداف سودی را تعیین کند و ابزارهای مدیریت ریسک ضروری را پیاده سازی کند، مانند حد ضرر، ضمن اینکه از سیگنال‌های معاملاتی برای شروع یا پایان دادن به معاملات در راستای استراتژی فردی و تحمل ریسک استفاده می‌کنند.

همچنین مبتدیان این فرصت را دارند که از این پلتفرم برای کپی کردن ربات های معاملاتی معامله گران با تجربه تر برنامه ریزی کنند و با چند کلیک به حرفه ای های با تجربه دسترسی پیدا کنند.

ابزارهای معاملاتی خودکار TradeSanta را می توان به راحتی با بسیاری از پلتفرم های رمزنگاری از جمله بایننس، کوین بیس پرو، بای بیت، OKX، HitBTC و Kraken ادغام کرد و به معامله گران کمک می کند تا استراتژی ها را در حساب های موجود خود پیاده کنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments