پذیرش شیبا توسط تسلا

لیست شدن شیبا اینو به عنوان روش پرداخت در تسلا حقیقت دارد؟

شایعه ای که اگر به حقیقت بپیوندد میتواند بازار شیبا اینو یکی از برترین میم کوین های بازار را منفجر کند.

اخیرا بخشی از کد منبع (Source Code) وب‌سایت رسمی تسلا منتشر شده است که در آن نام شیبا اینو (SHIBA INU) در کنار دیگر روش‌های دیگر پرداختی که توسط این شرکت پذیرفته می شود قرار گرفته است.

سورس کد تسلا

در اوایل فوریه، زمانی که تسلا خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین و افزودن آن را به عنوان روش پرداخت را اعلام کرد، ارز دیجیتال پیشرو در یک روز 23 درصد افزایش قیمت را ثبت نمود. برخی از تحلیلگران می گویند این رویداد کاتالیزور اصلی بود که بیت کوین را به بالاترین سطح قیمتی تاریخی خود در اواسط آوریل رساند.

اگر این شایعه محقق شود، ممکن است شاهد افزایش مشابهی برای شیبا اینو باشیم؟ بدون شک همینطور است.  با این حال تسلا تاکنون هیچ واکنشی به این شایعه نشان نداده است و نه آن را تایید کرده و نه رد کرده است.

شیبا اینو در ماه اکتبر نزدیک به 800 درصد رشد داشت و در این روند به بالاترین قیمت 0.00008850 دلاری نیز رسیده است. این رشد قیمت و افزایش پذیر و خرید توکن شیبا (SHIB) باعث صعود این رمز ارز به لیست 10 ارز برتر بازار و بالاتر از دوج کوین منجر شد.

علی‌رغم این روند درخشان، منتقدان همچنان به این روایت ادامه می‌دهند که $SHIB یک حباب دیگر است که به زودی به صفر می‌رسد. با این وجود، شیبا اینو به ایجاد قدرت اساسی ادامه می دهد. به عنوان مثال، موفقیت اخیر NFTهای شیبوشی یکی از گام های مهم این رمز ارز است.

اما، شانس اضافه کردن $SHIB توسط تسلا چقدر است؟ به هر حال، $SHIB یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است که با توجه به هزینه‌های کارمزد زیاد و غیرقابل پیش‌بینی شبکه اتریوم، انتخاب ضعیفی برای پرداخت است. با این حال در حال حاضر کسب کارهای بسیاری این توکن محبوب را به عنوان روش پرداخت میپذیرند.

ساویر مریت (Sawyer Merritt)،کاربری در توییتر برای اولین بار اشاره کرده است که در سورس کد وب‌سایت تسلا،  در مرحله مربوط به تسویه‌حساب نام shiba دیده می‌شود. هر شخصی می تواند با استفاده از ابزار اینسپکت (Inspect) مرورگر خود کد منبع وب‌سایت را مشاهده کند. مریت در توئیت خود گفته است که چیزی درباره برنامه نویسی نمیداند و مطمئن نیست که این یعنی چه.

کاربر دیگری با نام کاربری هندکروپ (Hendcorp) که خود را برنامه نویس وب سایت میخواند، به توییت مریت پاسخ داده و گفته است که آن‌طور که از کد منبع سایت استنباط می شود نام شیبا اینو در کنار دیگر روش‌های پرداختی مورد پذیرش توسط تسلا قرار گرفته است.
منبع: کریپتو اسلیت

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments