شیبا اینو برای انفجار قیمت در این هفته آماده است

احتمال انفجار قیمت شیبا اینو در این هفته | SHIB کم خطرترین رمز ارز برای سرمایه گذاری

با وجود نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال در سه هفته گذشته، میم کوین های برتر نسبتاً بهتر از اکثر توکن ها عمل کرده اند. فروپاشی صرافی FTX بازار ارزهای دیجیتال را به سمت احساسات منفی در یک محیط بازار نزولی کشاند. با این حال، توکن های برتر با مضمون سگ مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بهتر از اکثر ارزهای دیجیتال عمل کردند. در یک هفته گذشته، قیمت DOGE حدود 14 درصد افزایش یافته است. 

خرید و فروش ارز شیبا

قیمت SHIB تا پایان سال 2022 پامپ می شود؟

در میان عوامل متعددی که در هفته‌های اخیر در برابر محیط مساعد بازار ارزهای دیجیتال نقش داشته است، نهنگ‌های برتر همچنان به خرید شیبا اینو (SHIB) و انباشت این دارایی ادامه می‌دهند. طبق داده‌های پلتفرم وال استیت، 500 نهنگ برتر اتریوم (ETH) بالغ بر 76,578,704 توکن SHIB دارند. در واقع، دارایی SHIB از 100 نهنگ برتر در زنجیره اتریوم در دو هفته گذشته تا حد زیادی بدون تغییر بوده است.

ممکن است یادآوری شود که تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک قیمت شیبا اینو را در پایان اکتبر 2022 به بالاترین حد خود رساند. با این حال، این دستاوردها به دلیل ورشکستگی صرافی FTX کوتاه مدت بود. در مقطعی پس از خرید ماسک، صحبت هایی در مورد DogeCoin در مقابل Shiba Inu مطرح شد که در آن کدام میم کوین زودتر به 1 دلار می رسد. انتظار گسترده ای وجود داشت که ایلان ماسک به زودی به دنبال ادغام DogeCoin یا Shiba Inu با توییتر برای پرداخت باشد.

شیبا اینو یکی از امن ترین ارزهای دیجیتال

طبق گفته Santiment Insights، شیبا اینو به طور بالقوه یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها در بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر است. در اوایل هفته، در داده های درون زنجیره ای مشخص شد که 1.8 تریلیون توکن Shiba Inu در مبادلات چندگانه منتقل شده است. به طور مشابه، دیگر انتقال نهنگ های بزرگ در SHIB پس از فروپاشی چشمگیر FTX انجام شد.

ارز دیجیتال یونی سواپ (UNI) و شیبا هر دو در پایین ترین سطح در بین 10 دارایی برتر بر اساس محاسبات Market Cap در مقابل سرمایه واقعی (MVRV) قرار دارند. این نشان می دهد که آنها از نظر تاریخی در کمترین خطر برای خرید قرار دارند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments