آیا شیبا اینو از دوج کوین پیروی می کند؟ افزایش قیمت شیبا اینو تا کی ادامه دارد؟

پیروی شیبا اینو از دوج کوین | پامپ شیبا تا کجا ادامه دارد؟

آیا شیبا اینو می تواند DOGE را تا ماه دنبال کند؟ بر اساس داده های جدید ارائه شده توسط Santiment، دوج کوین شاهد افزایش قیمت بوده است. از افزایش حجم معاملات تا سرعت رو به رشد، شیبا اینو موفق شد در هفته گذشته مقداری مثبت از خود نشان دهد. این پس از آن بود که DOGE شاهد مقداری تقاضا در بازار ارزهای دیجیتال بود.

دوج کوین [DOGE]، به دلایل واضح، برای مدتی در هفته گذشته مورد بحث قرار گرفته است و سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرد. با این حال، افزایش قیمت شیبا اینو را با پامپ قیمت دوج کوین نمی توان مقایسه کرد. 

این علیرغم جلب توجه سرمایه گذاران نسبت به خرید شیبا اینو بود. معمولاً وقتی دوج کوین موفق می‌شود رشدی را نشان دهد، سایر میم‌ کوین‌ها مانند شیبا اینو و فلوکی اینو مسیر آن را دنبال می‌کنند.

شیبا اینو به دنبال دوج کوین می رود

ممکن است حقیقت فوق الذکر حقیقتی داشته باشد زیرا طبق توییت اخیر Santiment گفته شده است که شیبا اینو (SHIB) به طور تاریخی از پامپ های دوج کوین (DOGE) پیروی می کرد. شیبا اینو در هفت روز گذشته پس از افزایش دوج کوین، 19 درصد رشد کرد.

علاوه بر این، همانطور که تصویر زیر مشاهده می شود، بین هر دو میم کوین همبستگی مشاهده شد. DOGE و SHIB همچنین شاهد افزایش حجم معاملات مربوط به خود در چند روز گذشته بودند.

حجم معاملات شیبا اینو و دوج کوین

یکی دیگر از شاخص های رشد بالقوه شیبا اینو می تواند افزایش تعداد آدرس های فعال روزانه در شبکه باشد. شیبا اینو نیز طی هفته گذشته شاهد رالی صعودی بوده است. رشد در سرعت به این معنی است که فرکانس جابجایی آدرس‌ها SHIBA از یک آدرس به آدرس دیگر افزایش یافته است.

علاوه بر این، رشد شبکه همچنین شاهد افزایش تعداد آدرس‌های جدیدی بود که برای اولین بار شیبا اینو را منتقل کردند. این نشان می دهد که علاقه مجددی به شیبا اینو از آدرس های جدید وجود دارد و سرمایه گذاران جدید به آینده شیبا اینو امیدوار هستند. 

افزایش تعداد آدرس های فعال

یکی دیگر از عواملی که به شیبا کمک می کند تا رشدی مشابه دوج کوین داشته باشد، افزایش علاقه نهنگ ها است. آنطور که از داده ها پیداست سرمایه داران بزرگ و نهنگ ها علاقه زیادی به خرید دوج کوین داشتند.

با توجه به WhaleStats، یک نهنگ رمزنگاری شده، شیبا اینو یکی از توکن‌های پرمعامله توسط 2000 نهنگ برتر ETH در 28 اکتبر بود. علاوه بر این، در زمان انتشار، 5000 نهنگ برتر اتریوم دارای ارزش 94 میلیون دلاری SHIB بودند.

توییت

افزایش قیمت شیبا اینو تا کی ادامه دارد؟

علیرغم تصور عمومی از سکه های میم، شیبا اینو همچنین موفق به همکاری با چندین شرکت شد. به غیر از این تلاش‌های مستمر شیبا اینو برای توسعه بیشتر اکوسیستم خود با ساخت مداوم پروژه متاورس، توکن سوزی شیبا اینو و گسترش بازی شیبا اترنیتی می‌تواند رشد بلندمدت آن را تقویت کند.

این پیشرفت‌ها، همراه با پروژه Shib Burn، می‌تواند به شیبا اینو کمک کند تا با سرعت دوج کوین همراه شود. در زمان نگارش این مقاله، شیبا اینو با قیمت 0.00001273 دلار معامله می شد و در 24 ساعت گذشته 19.75 درصد افزایش قیمت داشت. حجم آن نیز 125.51 درصد افزایش یافته بود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments