ازدواج بلاک چینی

ازدواج بلاک چینی زوج هندی با سوگند های NFT

آنیل ناراسی پورام، شوهر، در ابتدا با ازدواج های بلاک چین انجام شده در کشورهای دیگر انگیزه این نوع از ازدواج را پیدا کرد.

یک زوج جوان از هند از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای دیجیتالی کردن عشق خود به یکدیگر تا ابد از طریق بلاک چین اتریوم (ETH) استفاده کردند.

شروتی نایر و آنیل ناراسی پورام، زوجی که اخیراً از پونا هندوستان ازدواج کرده اند، تصمیم گرفتند تا با برگزاری یک عروسی بلاک چین، ازدواج در دادگاه خود را به سطح بالاتری برسانند. به گفته آنیل، شوهر:

من مقالاتی را در مورد اینکه مردم در کشورهای دیگر چگونه ازدواج های بلاک چین انجام می دهند خواندم و این به من انگیزه داد.

جالب است بدانید که دیگر کارآفرینان برجسته ارزهای دیجیتال که این روند را دنبال می‌کنند عبارتند از ربکا کاچرگینسکی، طراح محصولات کارکنان در صرافی کوین بیس که تصویر آن را در توئیت زیر مشاهده میکنید.

توئیت

به عنوان بخشی از عروسی بلاک چین، این زوج به صورت آنلاین توسط Anoop Pakki، که مسئول ایجاد NFT – معروف به کشیش دیجیتال، بود، همراهی شد.

آنیل توضیح داد:

ما دعا ها را خواندیم و پس از دریافت برکات کشیش دیجیتالی خود، من تراکنش را برای انتقال NFT به کیف پول دیجیتال همسرم تأیید کردم. پس از آن توسط کشیش دیجیتالی ما زن و شوهر اعلام شد!

تصویر زوج هندی
تصویر زوج هندی در ازدواج بلاک چینی

این زوج به اتفاق آرا این سوگند را خواندند:

 ما هیچ قول بزرگی نمی‌دهیم، اما هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا این کار به نتیجه برسد. با تمام اختلافات و درگیری هایمان، امیدواریم درک خود را از یکدیگر و خودمان افزایش دهیم. ما انتظار نداریم که تمام عمر برای یکدیگر باشیم، اما دست در دست هم در کنار هم خواهیم بود و با هم از این ماجراجویی عبور می کنیم.

سوگند عروسی، که به شکل یک تصویر دیجیتال بود، سپس به عنوان یک NFT توسط کشیش دیجیتال در پلت فرم OpenSea تنظیم شد. در توضیح NFT آمده است:

این قرارداد بین شروتی ساتیان نیر، متولد 17 مارس 1988 و آنیل موهان ناراسیپورام، متولد 11 اکتبر 1986 منعقد شده است. طرفین این توافقنامه در تاریخ 15 نوامبر 2021 زن و شوهر اعلام می شوند و باید در معرض بیماری و در سلامتی، فعلا و تا ابد با یکدیگر باشند.

سوگند NFT
سوگند NFT

جالب است بدانید که وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، راه اندازی یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به همراه مالیات 30 درصدی رمزارز را تا سال 2022 تا 23 در طول بودجه اتحادیه 2022 اعلام کرد.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، سیتارامان گفت که راه اندازی CBDC به همراه امکان یک سیستم مدیریت ارز کارآمدتر و ارزان تر، “تقویت بزرگی” برای اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

🟥 نظر شما درباره ازدواج بلاکچینی و سوگند در قالب توکن NFT چیست؟

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments