سطوح مهم برای خرید اتریوم | آیا روند نزولی ETH ادامه دارد؟

سطوح مهم برای خرید اتریوم | آیا روند نزولی ETH ادامه دارد؟

قیمت اتریوم از زمان فروش در ماه ژانویه در محدوده معاملاتی در نوسان بوده است. به نظر می رسد روند نزولی اخیر که در اطراف نشست FOMC در 4 و 5 مه ایجاد شد، باعث فروش گسترده ای شده است که می تواند محدوده شکل گرفته را نقض کند.

سرمایه گذاران باید توجه زیادی به ETH داشته باشند زیرا افت ورودی می تواند شانس خوبی برای خرید در کف ایجاد کند.

قیمت اتریوم برای نزول بیشتر آماده است

قیمت اتریوم بین 18 تا 24 ژانویه 33 درصد سقوط کرد و به 2158 دلار رسید. این نزول با بسیاری از سرمایه گذاران مواجه شد که برای خرید در کف عجله داشتند. در نتیجه، اتریوم در دو هفته آینده 51 درصد افزایش یافت تا نوسانی را به 3266 دلار برساند. این حرکت، محدوده ای را تنظیم می کند که هنوز در حال نوسان و رنج زدن است.

در اغلب موارد، محدوده ها به راحتی قابل تشخیص و معامله هستند.. برای قیمت اتریوم، افزایش 51 درصدی با عقب نشینی زیر سطح اصلاحی 50 درصد در 2712 دلار دنبال شد. صعودی که در پایان این اصلاح پدیدار شد، ETH را تا 55 درصد افزایش داد تا دامنه را به بالاترین حد خود برساند.

شکست در حفظ حرکت در این صعود منجر به یک معکوس شدید شد که ETH را به داخل محدوده بازگرداند. اگرچه یک جهش جزئی در حدود 2712 دلار وجود داشت، اما خریداران پس از چرخش این جایگاه به یک مانع مقاومت در 6 می، که در زمان FOMC بود، تسلیم فروشندگان شدند.

بدین ترتیب فشار فروش ایجاد شده باعث کاهش شدید به 2360 دلار شد، جایی که قیمت اتریوم در حال حاضر معامله می شود. با ادامه این نوسان، ETH احتمالاً کف حمایتی 2297 دلاری را مجدداً آزمایش خواهد کرد، که احتمالاً فشار خرید را افزایش می دهد.

🛑سرمایه گذاران باید برای شکستن این مانع و حرکت در محدوده پایین تر از 2158 دلار آماده باشند. یک حرکت سریع به زیر این سطح می تواند بهبودی بالاتر از این سطح را به دنبال داشته باشد. با این حال، در موارد وخیم، قیمت اتریوم ممکن است سطح اصلاحی -0.27٪ را در 1859 دلار دوباره آزمایش کند. بهترین مکان برای خرید در صورت ادامه روند نزولی 1730 دلار است که در زیر آن، توقف فروش در ماه مه و ژوئیه 2021 شکل گرفته است.

چارت قیمتی اتریوم

شاخص توزیع عرضه نشان می دهد، کیف پول های ETH که بین 10000 تا 100000 ارز اتریوم دارند از 1187 در 9 می به 1187 در 9 می افزایش یافته است. این بیانگر آن است که به سرمایه خود اضافه کرده اند. 

این پیشرفت نشان می دهد که این سرمایه گذاران یا موسسات با ارزش خالص بالا نسبت به قیمت اتریوم صعودی هستند.

شاخص توزیع عرضه

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments