استفاده از NFT در توییتر

آموزش استفاده از NFT به عنوان تصویر پروفایل توییتر

توییتر در حمایت از جامعه ارزهای دیجیتال به همه کاربران خود اجازه داده است تا از توکن های NFT به عنوان عکس پروفایل حساب کاربری خود استفاده کنند. بسیاری از شرکت‌های فناوری به پذیرش انبوه توکن‌های رمزنگاری و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) روی آورده اند. تصاویر پروفایل ان اف تی در توئیتر تازه شروع کار است و انتظار میرود که سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز این کار را در آینده انجام دهند. ما در این مقاله تمامی مواردی را که باید در مورد استفاده از یک تصویر پروفایل تایید شده ان اف تی در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر بدانید مورد بررسی قرار می دهیم. پس اگر درباره استفاده از NFT به عنوان تصویر پروفایل توییتر کنجکاو هستید در ادامه با ما همراه باشید. 

تصویر پروفایل NFT توئیتر چیست؟

یک توکن ان اف تی (NFT) در واقع یک واحد غیرقابل تعویض از داده‌های ذخیره شده در یک بلاک چین است که افراد می‌توانند آن را فروخته و یا معامله کنند. این بدان معناست که هر توکن NFT که در حال حاضر وجود دارد، متفاوت و منحصر به فرد است.

بر این اساس، هر توکن NFT برای کسی که توکن را خریداری کرده یا سازنده ای که آن را در یک شبکه بلاک چین ساخته است، ارزش و معنای خاص خود را دارد.

همانطور که گفته شد، تصویر پروفایل NFT توییتر در اصل فرآیند استفاده از توکن ان اف تی در توییتر است که به عنوان یک عکس پروفایل توییتر، قابل تأیید و منحصر به فرد است. سپس توییتر آن توکن ان اف تی را تایید می کند. 

به عبارت دیگر، اکنون هر کاربر با استفاده از برنامه تلفن همراه خود، می‌تواند از توکن NFT که در کیف پول دیجیتالی خود دارد به عنوان تصویر پروفایل استفاده کند و آن را برای جامعه فالوورهای خود به نمایش بگذارد.

چرا مردم از توکن NFT به عنوان تصویر پروفایل توئیتر استفاده می کنند؟

کسانی که یک توکن NFT را در یک مجموعه خاص مثلا کریپتو پانک ها (CryptoPunks) یا مجموعه توکن های ان اف تی میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club) خریداری میکنند، آنها در واقع بخشی از جامعه حامیان و علاقه مندان به پروژه های NFT مبتنی بر ارز دیجیتال هستند.

به عبارت دیگر، هر زمان که شخصی از یک CryptoPunk یا یک Bored Ape به عنوان عکس پروفایل خود استفاده می کند، به دنبال کنندگان خود، جامعه و هر کس دیگری در جهان که ممکن است روی پروفایل توییتر او کلیک کند نشان می دهد که بخشی از جامعه خاص توکن های ان اف تی است.

این کار به نوبه خود به همه دیدگاهی درباره آن شخصی می دهد که آنها می‌خواهند او را دنبال کنند، با او ارتباط برقرار کنند یا با او چت کنند. زیرا او با این کار در واقع سبک و سلیقه منحصربه‌فرد خود را در انواع هنر نشان داده است.

علاوه بر این، استفاده از توکن ان اف تی به عنوان تصویر پروفایل می تواند نشان دهنده ثروتمند بودن آن شخص باشد. در دنیای واقعی نیز، ممکن است شخصی از یک ساعت گران یا یک وسیله نقلیه گران قیمت استفاده کند تا نشان دهد که متمول و ثروتمند است. بسته به اینکه آن توکن NFT چقدر ارزش دارد، نمایش آن نشان دهنده ثروتی است که یک کاربر خاص توییتر دارد.

با این حال، این ویژگی به عنوان وسیله‌ای ارزشی به پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر اضافه می‌شود و کاربران با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که خریداری کرده‌اند، می توانند خود را ابراز کنند.

آموزش استفاده از تصویر پروفایل ان اف تی در توییتر 

اگر شما هم کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید که چگونه از یک توکن ان اف تی به عنوان عکس پروفایل استفاده کنید، ما در این قسمت از مقاله راهنمای گام به گام استفاده از توکن ان اف تی به عنوان تصویر پروفایل را برای شما آورده ایم.

اما قبل از اینکه به این مقوله بپردازیم، بهتر است چند چیز را در مورد توکن های NFT در توئیتر یاد بگیریم.

اول از همه، هر کاربری که می خواهد از توکن های ان اف تی به عنوان تصویر پروفایل استفاده کند، باید یک مشترک پولی توییتر آبی باشد.

کاربرانی که در ایالات متحده زندگی می کنند باید برای استفاده از این سرویس 3 دلار در ماه هزینه کنند، اما قیمت ها ممکن است کشورهای مختلف متفاوت باشد، بنابراین قبل از اینکه هزینه استفاده از توییتر آبی را بپردازید، حتماً هزینه خدمات توییتر آبی را در کشور خود مورد بررسی قرار دهید. سپس شما می توانید وارد منوی کناری توییتر شده برای دسترسی به این برنامه ثبت نام کنید.

پس از آن به تب پروفایل بروید، که معمولاً از منوی کناری قابل دسترسی است. در این مرحله اعلانی در مورد تنظیم تصویر پروفایل خود در NFT دریافت خواهید کرد.

برای دریافت این اعلان، باید به پروفایل کسی بروید که قبلاً از توکن ان اف تی شما به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده کرده است.

حال اگر همه موارد بالا را رعایت کرده اید، می توانیم وارد راهنمای گام به گام استفاده از توکن ان اف تی به عنوان تصویر پروفایل شویم:

مرحله 1. روی گزینه “Choose NFT” کلیک کنید. پس از آن باید روی “Connect my Wallet” ضربه بزنید تا فرآیند شروع شود.

استفاده از NFT برای عکس پروفایل توئیتر

مرحله 2. کیف پولی را انتخاب کنید که توکن های ان اف تی شما در آن باشد، مانند کیف پول های کوین بیس یا متامسک .

توجه داشته باشید که اگر کیف پولی که استفاده می کنید در این لیست موجود نباشد، نمی توانید توکن NFT خود را آپلود کنید و در این صورت، باید توکن ان اف تی خود را به کیف پولی منتقل کنید که از آن پشتیبانی کند.

انتخاب کیف پول

مرحله 3. اکنون به کیف پول خود هدایت می شوید و در آن جا از شما خواسته می شود که کیف پول خود را به توییتر متصل کنید.

تایید اتصال به کیف پول

مرحله 4. هنگامی که کیف پول ارز دیجیتال خود را با موفقیت به توییتر متصل کردید، می توانید گالری توکن های ان اف تی خود را مشاهده کنید.

اضافه کردن NFT به عکس پروفایل توییتر

مرحله 5. در این مرحله شما می توانید یک توکن NFT را انتخاب کرده و بسته به ترجیح خاص خود و نحوه نمایش NFT در صفحه توییتر، اندازه آن را تغییر دهید.

تنظیمات عکس پروفایل NFT

مرحله 6. روی دکمه “Done” کلیک کنید تا در نهایت ان اف تی را که انتخاب کرده اید به عنوان تصویر پروفایل خود تنظیم کنید.

استفاده از NFT به عنوان عکس پروفایل توئیتر

اکنون باید بتوانید یک شکل شش ضلعی را در سراسر پروفایل خود مشاهده کنید. این نشان می دهد که شما واقعاً یک NFT تأیید شده دارید.

تصویر پروفایل تایید شده ان اف تی در توییتر چه ویژگی دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، شکل شش ضلعی موجود در پروفایل های توییتر در نهایت یک تصویر پروفایل NFT تایید شده را مشخص می کند.

در زمانی که با شخص دیگری روبرو می‌شوید که توکن ان اف تی به عنوان تصویر پروفایلش در شکل شش ضلعی دارد، می‌توانید روی تصویر پروفایل ضربه بزنید و پس از آن تب «مشاهده جزئیات NFT» به عنوان یک صفحه، برای بررسی اطلاعات دیگر در مورد NFT مربوطه نمایش داده می‌شود.

برای مثال، بیایید به پروفایل @ohhshiny که یک اینفلوئنسر ان اف تی است، نگاهی بیندازیم. وقتی روی تصویر کلیک می کنید، می توانید تمام اطلاعات مربوط به NFT مورد نظر را مشاهده کنید.

حتی وقتی با کامپیوتر، روی تصویر کلیک می کنیم، این همه اطلاعاتی است که در مورد عکس پروفایل ان اف تی به نمایش گذاشته شده است:

این اطلاعات مانند تأیید بازار NFT است که آن توکن ان اف تی از آن خریداری شده است، خالق آن توکن ان اف تی، مالک فعلی آن، مجموعه NFT، به همراه خلاصه ویژگی های NFT، که شامل هر ویژگی نادری است که ممکن است داشته باشد، و سایر جزئیات NFT مانند آدرس قرارداد، بلاک چین، شناسه توکن و استاندارد توکن.

آینده تصویر پروفایل NFT در شبکه های اجتماعی

به نظر می رسد که آینده تصاویر پروفایل NFT روشن است، زیرا آنها شبیه به اقلام کلکسیونی در دنیای واقعی هستند.

به عبارت دیگر، شما ممکن است پیراهن خاصی را بخرید که متعلق به یک تیم فوتبال یا بسکتبال است و شما آن را در دنیای واقعی دوست دارید و ممکن است روزی با فردی آشنا شوید که پیراهن مشابهی را می پوشد.

این نشان می دهد که شما بخشی از یک کلوپ هواداران هستید. توکن های غیر قابل تعویض ان اف تی همین نقش را ایفا می کنند و نشان می دهند که شما بخشی از جامعه ارزهای دیجیتال هستید و مجموعه NFT خاص شما را جذب می کند.

در صورت تمایل شما هم می توانید در این ترند شرکت کنید. استفاده از NFT به عنوان تصویر پروفایل توییتر یا سایر شبکه های اجتماعی بهترین روشی است که از طریق آن شما می توانید توکن ان اف تی مورد علاقه خود را که در کیف پول رمزنگاری شما قرار دارد به نمایش بگذارید.

احتمالاً در آینده در پلتفرم های فیس بوک، اینستاگرام، دیسکورد یا سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز از توکن های ان اف تی استفاده خواهند کرد.

جمع بندی

استفاده از NFT به عنوان تصویر پروفایل توییتر نشان می دهد که چیزی واقعا شگفت انگیز در حوزه کریپتو رخ خواهد داد.

آن‌ها در اصل جوامع، پایگاه‌های طرفداران، مجموعه‌های خاص NFT را تبلیغ می‌کنند و برای هر کسی که ممکن است برخی از NFT‌های گران‌تر را در آنجا خریداری کرده باشد، یک مکمل خوب است. زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد آنچه را خریداری کرده‌اند و آنچه را که با افتخار دارند به نمایش بگذارند.

این بدان معناست که پس از امکان استفاده از NFT به عنوان تصویر پروفایل توییتر به زودی اینستاگرام فیسبوک نیز از توکن های ان اف تی به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments