تبدیل وب مانی به تتر | آموزش گام به گام و تصویری

تبدیل وب مانی به تتر | آموزش گام به گام و تصویری

وب مانی یک سیستم تسویه حساب جهانی است که در سال 1998 تاسیس شد و در حال حاضر به 40 میلیون نفر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این سیستم راه‌اندازی شده است تا راه‌ حلی سریع و ساده برای افراد و مشاغلی که می‌خواهند به صورت آنلاین فعالیت داشته باشند، خدماتی ارائه دهد. در حال حاضر با توجه به جنگ روسیه و اوکراین، ارزش دلار وب مانی کاهش پیدا کرده است و بسیاری از پلتفرم ها و صرافی ها این خدمات را حذف کرده اند یا موقتا ارائه نمی دهند. از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا به شما یک راه حل برای تبدیل وب مانی به تتر ارائه دهیم تا بتوانید دارایی خود را نقد کنید. 

تبدیل وب مانی به تتر چه مزایایی دارد؟

تجارت با وب مانی دارای مزایای زیادی است، از جمله موارد زیر:

♻️رایگان برای افتتاح حساب و ثبت نام 

♻️رابط کاربری آسان 

♻️کارمزد کم

♻️تراکنش های سریع (مگر اینکه نقل و انتقالات بانکی در میان باشد)

♻️نقل و انتقالات را می توان با کارمزد صفر به حساب هایی با همان شناسه انجام داد

♻️به طور فزاینده ای توسط فروشندگان آنلاین در سراسر جهان پذیرفته می شود

♻️پشتیبانی از ارزهای دیجیتال

اگر تا به امروز درآمد خود را از طریق حساب وب مانی نقد میکردید، قطعا می دانید که اخیرا ارزش دلار وب مانی پس از جنگ روسیه و اوکراین با افت شدیدی مواجه شده است. به همین دلیل بسیاری از پلتفرم ها و صرافی ها به ویژه در ایران این خدمات را موقتا پشتیبانی نمی کنند یا به طور کلی حذف کرده اند.

همچنین با توجه به همبستگی تتر با دلار آمریکا، موجب می شود ارزش دارایی شما تا حدودی حفظ شود. این در حالی است که تتر توسط صرافی های زیادی پشتیبانی می شود. 

📍تیم پی 98 پس از بررسی های لازم تنها راه حل برای رفع این مشکل را تبدیل وب مانی به تتر می داند و در این راستا وب سایت پی پکس میتواند بهترین گزینه برای کاربرانی باشد که به کسب درآمد از طریق وب مانی می پردازند و در حال حاضر برای نقد کردن دلار وب مانی با مشکلاتی مواجه شده اند.

توجه: برای استفاده از خدمات سایت پی پکس و تبدیل وب مانی به تتر به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکلی برای حساب کاربری خود، بهتر است از فیلتر شکن یا vps استفاده کنید.

بنابراین اگر شما هم درآمدی از از طریق وب مانی دارید، میتوانید آموزش زیر را دنبال کنید.

آموزش تبدیل وب مانی به تتر در ایران

آموزش تبدیل وب مانی به تتر در ایران

زمان مورد نیاز: 10 دقیقه

پی پکس یکی از سرویس های پرداخت بین المللی است که دفتر مرکزی آن در قبرس واقع شده است و به دلیل سازگاری و انطباق پذیری این درگاه اینترنتی با بسیاری از سیستم های پرداخت آنلاین و حساب های الکترونیکی، به عنوان یکی از بهترین موارد جهت استفاده در تبدیل ارز به کار می رود.
یکی از خدماتی که سایت Paypax ارائه می دهد تبدیل وب مانی به تتر است که شما با استفاده از آموزش گام به گام زیر میتوانید اقدام نمایید.

  1. ورود و ثبت نام در Paypax

    در اولین قدم وارد وب سایت رسمی پی پکس شوید و مطابق تصویر مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.
    ورود و ثبت نام در Paypax

  2. انتخاب بخش تبدیل ارزها

    از صفحه اصلی سایت روی گزینه “Exchange” کلیک کنید و ارز “Webmoney” را انتخاب کنید.
    انتخاب بخش تبدیل ارزها

  3. انتخاب تبدیل وب مانی به تتر

    در این مرحله به صفحه WMZ to USDT مراجعه کنید و میزان دلار وب مانی که قصد دارید به تتر تبدیل کنید را وارد نمایید و روی گزینه “Change” کلیک کنید.
    انتخاب تبدیل وب مانی به تتر

  4. انتقال دلار وب مانی و ثبت جزییات

    آدرس حساب وب مانی سایت پی پکس در این بخش یادداشت شده است که میتوانید دلار وب مانی خود را به آن انتقال دهید. سپس لینک تراکنش (transaction ID) و آدرس حساب وب مانی خود را ثبت کنید. در نهایت روی گزینه “ADD” کلیک کنید. 
    انتقال دلار وب مانی و ثبت جزییات

  5. برداشت موجودی

    از منو موجود در سمت چپ صفحه به بخش “Wallet“مراجعه کنید و با استفاده از گزینه “Withdraw” موجودی دلاری خود را که با نماد usd نمایش داده شده است به تتر تبدیل کنید. 

    برداشت موجودی

  6. انتقال تتر به کیف پول مورد نظر

    برای انجام این کار متود پرداختی را تتر (USDT) انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پول با شبکه TRC-20 و میزان ارز را وارد کنید و روی گزینه “Send” کلیک کنید.
    انتقال تتر به کیف پول مورد نظر

پس از گذشت چند دقیقه انتقال به کیف پول تتر شما انجام می شود. بدین ترتیب شما می توانید موجودی USDT خود را به صرافی های ارز دیجیتال مانند پی 98 بفروشید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

همچنین اگر ارز را دریافت نکردید یا با مشکلاتی مواجه شدید می توانید به پشتیبانی آن تیکت ارسال کنید تا وضعیت سفارش را بررسی کنند و نتیجه را به شما اعلام کنند. (توجه داشته باشید که باید به زبان انگلیسی تیکت ارسال کنید.)

نحوه تبدیل تتر به وب مانی

اگر به هر دلیلی نیاز به دلار وب مانی دارید میتوانید با استفاده از خدمات صرافی پی پکس نسبت به تبدیل تتر به وب مانی اقدام نمایید. برای اینکار میتوانید با خرید تتر از پی 98 کیف پول حساب کاربری خود در سایت پی پکس را شارژ نمایید و سپس موجودی خود را در این صرافی آنلاین به وب مانی و یا هر ارز الکترونیک دیگری تبدیل کنید.

توجه داشته باشید که پیش از خرید و یا تبدیل وب مانی در پی پکس حتما کارمزد های این سایت را بررسی کنید و در صورت بروز ابهام و یا سوال با پشتیبانی این سایت مکاتبه نمایید. توصیه می شود در استفاده از خدمات سایت از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید تا دارایی های خود را از ریسک مسدودیت در امان نگه دارید.

سوالات متداول

چطور در ایران وب مانی را به تتر تبدیل کنیم؟

با توجه به ریزش اخیر دلار وب مانی، شما می توانید در سایت پی پکس ثبت نام کنید. سپس با استفاده از آموزش گام به گام و تصویری بالا WMZ را به USDT تبدیل کنید و تتر را صرافی هایی مانند پی 98 بفروشید تا معادل ریالی آن را دریافت کنید. 

تبدیل وب مانی به تتر در Paypax چقدر کارمزد دارد؟

با مراجعه به وب سایت پی پکس، در قسمت پایین تبدیل ارز می توانید کارمزد را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

چرا باید وب مانی را به تتر تبدیل کنیم؟

از آنجایی که وب مانی متعلق به روسیه است، به راه افتادن جنگ و درگیری میان اوکراین و روسیه ارزش دلار وب مانی بسیار کاهش یافته است. به همین دلیل بسیاری از صرافی ها برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، این خدمات را حذف کرده اند و یا با کارمزد های بیش از 50 درصد WMZ را به ارزهای دیگر تبدیل می کنند. از این رو با بررسی های انجام شده توسط مجموعه پی 98 کاربرانی که در این زمینه فعال هستند می توانند با استفاده از سایت پی پکس تبدیل وب مانی به تتر را انجام دهند و درآمد خود را به صورت USDT به سایر صرافی های فعال در ایران بفروشند. 

📮در صورت وجود هرگونه ابهامی پرسش خود را در بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا کارشناسان پی 98 در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگو باشند…

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
1 سال قبل

سلام .برای ثبت نام در ی پکس نام کشور میخاد که ایران را در لیست ندارد.

پرستو کاشانی
پاسخ به  علی
1 سال قبل

با سلام و احترام. درست میفرمایید. باید یک کشور دیگه رو انتخاب کنید.

مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام این روش تبدیل وب مانی که آموزش دادید اصلا درست نیست یکبار خودتون امتحان کنید .

پرستو کاشانی
پاسخ به  مهدی
1 سال قبل

با سلام و احترام. لطفا مشکلتونو بفرمایید تا راهنماییتون کنم.

mehrd
mehrd
1 سال قبل

سی و پنج درصد فی میگیره برا تبدیل کردنش که بعد از تبدیل هر دلار میشه تقریبا هجده هزار تومن . در صورتی که در حال حاضر که این متن رو مینویسم مستقیم هر دلار وبمانی رو تقریبا بیست و شش هزار تومن میخرن
ی تجدید نظر بکنید .این اصلا به نفع مشتریاتون نیست. یا اینکه منابع بهتری معرفی کنید .
ممنون.

پرستو کاشانی
پاسخ به  mehrd
1 سال قبل

با سلام و احترام. متاسفانه با اتفاقاتی که برای روسیه افتاده وب مانی با مشکلات و تحریم هایی مواجه شده. به همین دلیل خیلی از سایت ها خدماتشو ارائه نمیدن. سایت هایی که میدن هم کارمزدهاشون بالاست که خب طبیعیه. البته سایت معرفی شده باز هم به نسبت سایر سایت ها کارمزد خیلی پایین تری داره. با این حال اگر سایت معتبر دیگه ای با کارمزدهای پایین تر وجود داشته باشه حتما معرفی خواهد شد. با تشکر از توجه شما کاربر عزیز.

mhmrz
mhmrz
1 سال قبل

وبمانی قبل از ثبت نام هست اما بعد از ثبتنام و ورود به سایت فقط رمز ارزها را میتوان اکسچنج کرد.
بیزحمت یک راه حل دیگر بذارید.

پرستو کاشانی
پاسخ به  mhmrz
1 سال قبل

با سلام و احترام. پس از ثبت نام وارد حساب کاربری تون بشید. از قسمت wallet ارز دلار گزینه deposit رو کلیک کنید. متود رو برای واریز وب مانی انتخاب کنید. بعد از اینکه واریز کردید باید برداشت بزنید با متود تتر. یعنی فرایند این سایت اکسچنج مستقیم نیست. ابتدا واریز کنید وب مانی رو بعد برداشت کنید تتر رو.