چگونه ارز دیجیتال رایگان بدست آوریم؟ | معرفی 7 روش ساده پول درآوردن از طریق رمز ارزها

چگونه ارز دیجیتال رایگان بدست آوریم؟ | معرفی 7 روش ساده پول درآوردن از طریق رمز ارزها

صنعت کریپتو کارنسی به سرعت در حال رشد است و هر روز تعدا بیشتری از علاقه مندان وارد این صنعت پرطرفدار می شوند. 
یکی از دلایل این محبوبیت را می توان سود ها و پاداش های خوبی که افراد از این طریق به دست می آوردند دانست. 
هر چه مهارت و تجربه بیشتری در دنیای ارز های دیجیتال کسب کنید، میزان سود بدست آمده شما نیز از روشهای مختلف افزایش خواهد یافت. 
با این حال، اگرچه ثابت شده است که ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری بسیار بهتری نسبت به سرمایه گذاری های سنتی مانند سهام و طلا است، اما خرید این دارایی ها بسیار گران تر شده است و هزینه بالای ارزهای دیجیتال رایج مانند بیت کوین و اتریوم می تواند مانعی برای ورود بسیاری از افراد باشد. 
💸به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که بودجه هنگفتی برای شروع سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتال ندارند، به دنبال راه‌هایی برای کسب ارز دیجیتال رایگان هستند.
از این رو لازم دیدیم تا در این مقاله،7 روش آسان برای کسب رایگان ارز دیجیتال را بررسی کنیم و نحوه عملکرد هر یک از این روش ها را به طور دقیق توضیح دهیم.

معرفی 7 روش کسب ارز

معرفی 7 روش کسب ارز دیجیتال رایگان

روش های متعددی برای کسب ارز دیجیتال وجود دارند که برخی از آنها نیاز به سرمایه گذاری اولیه هستند، برخی نیمه رایگان و تعدادی کاملا رایگان و بدون نیاز به سرمایه اولیه هستند. 

برای استفاده و انتخاب هر کدام از این روش ها نیاز به آشنایی اولیه با صنعت کریپتوکارنسی یا همان ارزهای دیجیتال دارید. همچنین در نظر داشته باشید که میزان کوین هایی که با استفاده روش های رایگان و نیمه رایگان چندان قابل توجه نخواهند بود با این حال از آنجایی که این کوین ها بدون صرف هزینه خاصی بدست می آیند، پس انجام این روش ها ارزشش را خواهد داشت. 

در زیر چند روش ساده برای کسب ارز دیجیتال به طور رایگان را توضیح داده ایم. هر یک از این روش ها می تواند روش مناسبی برای کسب درآمد با ارز های دیجیتال بدون سرمایه اولیه خاصی باشد. 

ایردراپ ها

دریافت ارز دیجیتال رایگان از طریق ایردراپ ها

اولین و ساده ترین راه برای کسب رایگان ارز دیجیتال ایردراپ ها هستند. کریپتو ایردراپ اساساً به معنای توزیع ارزهای دیجیتال رایگان بین افرادی است که از ابتدا از یک پروژه خاص پشتیبانی می کنند. 

در واقع ایردراپ یک هدیه ارز دیجیتال است که توسعه دهندگان یک ارز دیجیتال معمولا جدید به منظور گسترش آگاهی در مورد کوین تازه معرفی شده، اغلب به عنوان بخشی از عرضه اولیه کوین اهدا می کنند.

برای شرکت در ایردراپ هر پروژه شرایط مختلفی وجود دارد، اما در بیشتر موارد، این کار حول محور تبلیغ توکن در رسانه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌ها می‌چرخد. شما می توانید این کار را با  ارسال توییت، اشتراک گذاری پست در اینستاگرام و فیس بوک، تبلیغ و معرفی آن ارز در گروه های تلگرام و  Discord و ثبت نام در خبرنامه های مختلف انجام دهید.

نصب مرورگر بریو (Brave)

نصب مرورگر بریو (Brave)

شما می توانید به سادگی با استفاده از یک مرورگر یا نصب یک افزونه، ارز دیجیتال رایگان کسب کنید.

به عنوان مثال مرورگر Brave قابلیت دریافت کوین رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده است. در مرورگرهای رایج، داده‌های شما جمع‌ آوری می‌شود و برای هدف قرار دادن تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرد، Brave چرخ را با برنامه Brave Reward عوض کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد در ازای مشاهده تبلیغات، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند.

می‌توانید با دانلود مرورگر بریو تبلیغات را مشاهده کنید و 70 درصد از درآمد حاصل از تبلیغاتی که می‌بینید در قالب توکن BAT به شما پرداخت می‌شود.

مرورگر Brave تبلیغات و کوکی‌های معمولی را مسدود می‌کند، اما همچنان به شما این امکان را می‌دهد که در ازای ارز دیجیتال، برخی از تبلیغات را مشاهده کنید. این برنامه در اکثر کشورها در دسترس است و این شرکت 70 درصد از درآمد تبلیغات را با کاربران به اشتراک می گذارد و پرداخت ها ماهی یک بار انجام می شود.

بازی های کریپتویی

بازی های کریپتویی

یک راه سرگرم کننده برای به دست آوردن ارز دیجیتال  رایگان این است که بازی هایی که پاداش کریپتویی می دهند را انجام دهید. روند اکثر این بازی ها به این شکل است که پس از عبور و رد کردن مراحل مختلف، سیستم بازی به شما توکن رایگان که معمولا در قالب توکن بومی خود بازی هست هدیه می دهد. می توانید این توکن ها را در صرافی های ارز دیجیتال در ازای پول نقد و با سایر ارز های دیجیتال مبادله کنید. 

برخی از بازی های کسب درآمد شامل دسنترالند، اکسی اینفینیتی، لاکی بلاک، سند باکس و مجموعه بازی های  گالا گیم است. 

شرکت در برنامه های آموزشی پلتفرم های مختلف

کسب ارز دیجیتال رایگان از طریق یادگیری

تکمیل دوره های آموزشی گزینه دیگری است که برای کسب ارز دیجیتال رایگان می توانید در نظر داشته باشید.

 این روش معمولاً به عنوان «یادگیری و کسب درآمد» یا «Learn and Earn» شناخته می شود و بسیاری از محبوب ترین صرافی های رمز ارزها آن را ارائه می دهند. روند به این صورت است که  شما در یک دوره آموزشی خاص شرکت می‌کنید، فیلم‌ها را تماشا می‌کنید، تکالیف خاصی را انجام می‌دهید و به عنوان پاداش پس از اتمام، ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنید. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس (Coinbase)  یکی از پلتفرم‌هایی است که بهترین دوره‌های آموزشی را ارائه می‌کند و این موضوع توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی را به این صرافی جلب کرده است. 

این ویژگی کوین بیس «Coinbase Earn» نام دارد و کاربران می‌توانند کوین های رایگان را صرفاً برای تماشای ویدیوهای آموزشی و انجام چند آزمون جالب دریافت کنند. بسته به وظایفی که انجام می دهید، می توانید کوین های مختلفی به دست آورید. 

مشابه صرافی کوین بیس، CoinMarketCap ویدئوهایی در مورد پروژه های ارز دیجیتال برتر و نوظهور ارائه می دهد. پس از تماشای این ویدیوها، آزمون‌ها را انجام دهید و پس از تکمیل موفقیت آنها توکن رایگان دریافت کنید.

ثبت نام و معرفی پلتفرم های کریپتو 

زیر مجموعه گیری در پلتفرم های کریپتو

یک روش آسان دیگر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان، سرمایه گذاری بر روی تبلیغات و پاداش هایی است که در ازای ثبت نام، دنبال کردن یا فعالیت شما در پلتفرم های خاص کریپتو، ارز دیجیتال رایگان ارائه می دهند. به این معنا که پس از ثبت نام برای استفاده از پلتفرم‌های رمزنگاری خاص، وقتی دوستی را برای پیوستن به همان پلتفرم معرفی می‌کنید، می‌توانید رمز ارز رایگان کسب کنید.

🎯مراقب تبلیغاتی باشید که به شما برای چیزهایی مانند اشتراک در یک پادکست جدید، ثبت نام در خبرنامه یا دنبال کردن و اشتراک گذاری پست های رمزنگاری در رسانه های اجتماعی به شما پاداش می دهد چرا که بسیاری از آنها می توانند کلاهبرداری باشند. 

بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری محبوب، پاداش ثبت‌نام را به کاربران جدید ارائه می‌کنند. 

یکی نمونه از این پلتفرم ها صرافی معروف کوین بیس است که از طریق آن، وقتی یکی از دوستانتان با لینک ارجاع شما در این صرافی ثبت نام کرد و معامله ای انجام داد، به هر دو شما حداقل 100 دلار، هر کدام 10 دلار بیت کوین داده می شود.

بررسی کریپتو فاست ها

یکی دیگر از راه های عالی برای به دست آوردن رایگان ارزهای یا دیجیتال  استفاده از کریپتو فاست است. اینها برنامه ها و وب سایت هایی هستند که به کاربران برای انجام وظایف و تکالیف مختلف، ارزهای رمزنگاری شده را پاداش می دهند.

 به زبان ساده، کریپتو فاست راهی برای تولید مبالغ اندک رمز ارز به طور منظم برای انجام کارهای سریع و آسان است. این کارها به مهارت بالایی نیاز ندارند و یکنواخت هستند. با این حال، اگر در طولانی مدت اجرا شوند، راهی برای ایجاد یک جریان درآمد قابل توجه ارائه می دهند.

نمونه‌هایی از وظایف کریپتو فاست که می توانید انجام دهید شامل مشاهده تبلیغات ، تماشای ویدیو، تکمیل CAPTCHA، شرکت در آزمون‌ها و موارد دیگر باشد. مقدار ارز دیجیتالی که به دست می آورید بستگی به ارائه دهنده و کار خاصی انجام آن را بر عهده گرفتید دارد، اگرچه مقدار آن بسیار کم است. 

احتمالاً محبوب‌ترین کریپتو فاست امروزه Cointiply است که به بیت کوین، دوج کوین، لایت کوین و دش پرداخت می‌کند. نمونه دیگری از کریپتو فاست های محبوب Bituro است.

قرض دادن ارزهای خود

قرض دادن ارزهای خود

DeFi (مالی غیرمتمرکز) اکوسیستمی است که از برنامه های مالی تشکیل شده است که با استفاده از فناوری شبکه بلاک چین ایجاد شده اند. از آنجایی که این برنامه ها ماهیت غیرمتمرکز دارند، در انجام تراکنش ها به هیچ طرف متمرکزی متکی نیستند.

شما می‌توانید ارز دیجیتالی را خریداری کنید که پتانسیل بالایی برای افزایش ارزش دارد و سپس آن را از طریق پروتکل DeFi به دیگران قرض دهید. اگر ارزش افزایش یابد، پول بیشتری دریافت می کنید و در همان زمان بازده ثابتی ایجاد می کنید.

این بازدهی ها بسته به نوع ارز دیجیتال و پروتکلی که شما ترکیب می‌کنید متفاوت است، در برخی موارد ممکن است بیش از 10 درصد در سال باشد. این روش نیمه رایگان محسوب می شود چون به هر حال برای قرض دادن، نیز به مقداری سرمایه اولیه دارید. 

اگر این روش را انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که انتخاب یک پلتفرم معتبر بسیار در اینجا اهمیت دارد.

با این حال، صرف نظر از اینکه از کدام پلتفرم وام یا ارز استفاده می کنید، باید مراقب باشید که وام گیرنده بتواند پولی را که وام داده اید بازپرداخت کند. 

مراقب کلاهبرداری ها باشید

دنیای ارزهای دیجیتال در حال حاضر مملو از کلاهبرداری است، و داستان کلاهبرداری های کریپتویی از جمله راگ پول سال هاست که بسیار زیاد شده است. این نوع کلاهبرداری ها در روش های کسب رایگان ارز دیجیتال حتی بیشتر به چشم می خورند . دلیلش این است که کلاهبرداران معمولا کسانی را که به دنبال پاداش های رایگان هستند را طعمه سو استفاده های خود قرار می دهند چرا که آنها حاضرند هر روشی را برای کسب کوین رایگان امتحان کنند. 

🎰بنابراین وقتی به دنبال ارز دیجیتال رایگان هستید باید توجه و هشیاری زیادی به خرج دهید. برخی از کلاهبرداری های رمزنگاری مانند ایر دراپ ها پتانسیل بالایی برای کلاهبرداری های بزرگ دارند. از هر تبلیغی که از شما اعتبار ورود یا کلید خصوصی یک کیف پول دیجیتال درخواست می کند،  دوری کنید. 

جمع بندی 

یکی از جوانب هیجان انگیز صنعت کریپتو امکان کسب درآمد حتی بدون نیاز به سرمایه گذاری های کلان است. این همان ویژگی ای است که این صنعت را از بازار های مالی قدیمی تر مانند سهام جدا می کند. اصولا دنیای ارزهای دیجیتال با جدیدترین به روز رسانی ها در عصر تکنولوژی همراه می شود و اکنون می بینیم که امکان کسب درآمد با رمز ارزها در صنعت متاورس، گیمینگ، توکن های غیر قابل معاوضه، موسیقی و انواع دیگر هنر ایجاد شده است. 

از این رو، افرادی که حتی آشنایی با سازوکار های سرمایه گذاری و معامله در ارز های دیجیتال را ندارند نیز اکنون می توانند با استفاده از روش های مختلف به کسب رایگان ارزهای دیجیتال بپردازند و به تدریج با مشاهده سود های مناسب و چشم اندازهای روشن به طور حرفه ای وارد دنیای کریپتوکارنسی شوند. 

در مقاله بالا برخی از ساده ترین روش های کسب ارز دیجیتال رایگان را برای افراد علاقه مند شرح دادیم. شما میتوانید با امتحان کردن هر یک از این روش ها به راحتی و بدون صرف هزینه خاصی رمز ارز رایگان به دست آورید. 

سوالات متداول

آیا ثبت نام ارز دیجیتال رایگان است؟

بله. ثبت نام ارز دیجیتال رایگان است و اگر با مطالعه اطلاعات خود را تکمیل نمایید می توانید به درآمد خوبی برسید.

صرافی هایی که ارز دیجیتال رایگان می دهند کدامند؟

بسیاری از کاربران با ثبت نام در برخی صرافی ها می توانند ارز دیجیتال رایگان کسب کنند. همچنین لازم به ذکر است تا بدانید که تقریبا تمامی پلتفرم های خرید و فروش رمز ارز از فاکتور کد رفرال یا زیر مجموعه گیری استفاده می کنند که شما به همین منظور می توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

سایت معرفی عرضه اولیه ارز دیجیتال رایگان است؟

بسیاری از پروژه های عرضه اولیه رایگان نیستند، اما به این که قیمت پایینی دارند، طرفداران زیادی را به خود جذب می کنند.

دریافت 1 بیت کوین رایگان است؟

به این دلیل که 1 بیت کوین گران است و این ارز دیجیتال از ارزش بالایی برخوردار است، دریافت 1 بیت کوین به صورت رایگان امکان پذیر نمی باشد.

چگونه ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت دریافت کنیم؟

برای دریافت ارز دیجیتال رایگان در تراست ولت باید در ایردراپ های معرفی شده برای این ولت شرکت کنید تا ارز مورد نظر به موجودی ولت شما اضافه شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
8 ماه قبل

بهترین راه کسب درآمد مادام العمر رایگان فقط با انجام بازی های ساده
……………………………………