درآمد دوج کوین

بنیانگذار دوج کوین بیلی مارکوس چقدر از این پروژه درآمد داشته است؟

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران و خالقان Dogecoin، فاش کرد که در زمان ایجاد این پروژه، تقریباً چقدر از این پروژه درآمد داشته است.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سازندگان دوج معروف – که مسلماً محبوب ترین میم کوین در اینترنت است و همان چیزی است که یک موج بزرگ در دنیای کریپتو را برانگیخت – چقدر پول درآورده اند؟

ظاهرا این ثروت به دست آمده متحول کننده زندگی نیست و تا حدودی ناچیز است، با وجود این واقعیت که این پروژه زمانی 80 میلیارد دلار ارزش داشت. در یک تاپیک اخیر در توییتر، بیلی مارکوس، که در حال حاضر تحت عنوان Shibetoshi Nakamoto فعال است، فاش کرد که از دوج کوین آنقدرها هم درآمد نداشته است.

دوج کوین، پادشاه در میان تمام سکه‌های میم، همچنان توجه سرمایه‌گذاران خرده‌فروش را به خود جلب می‌کند. بیلی مارکوس – با بیش از 1.2 میلیون دنبال کننده در توییتر – انتقاد کرد که آزار و اذیت بیش از حد و توهین از سوی کلاهبرداران آنلاین به شدت او را آزار داده است.

مارکوس با اعتراف به اینکه تنها با کسب حدود 3 هزار دلار از ایجاد دوج کوین احساس “عقب ماندن” کرده است، عصبانیت خود را نسبت به آزاردهنده‌ها و کلاهبردارانی که برای محصولات ناموفق خود درآمد های مضحک دریافت می‌کنند، ابراز کرد.

مارکوس وقتی به چالش کشیده شد که کدی که برای Dogecoin نوشته فقط حدود 3000 دلار ارزش دارد، مارکوس مخالفت کرد و اضافه کرد:

با در نظر گرفتن تمام ساعات واقعی که من در آن صرف کردم (فراتر از ایجاد اولیه)، احتمالاً کمتر از حداقل دستمزدی است که حق من بود.

در سال 2015، یکی دیگر از بنیانگذاران، جکسون پالمر، تصمیم گرفت از این پروژه خارج شود زیرا او ارز دیجیتال را ابزاری استثماری می دانست که طرفداران اصلی آن را غنی می کرد. مارکوس پذیرفت و بعداً از پروژه خارج شد.

در پاسخ به نظر یکی از کاربران توییتر در روز پنجشنبه، مارکوس همچنین موافقت کرد که “اگر من و جکسون 100٪ حریص و فقط دنبال پول بودیم، دوج کوین شکست می خورد.” در همین حال، او نوشت که ای کاش در سال 2015 تمام سکه ها را نمی فروخت.

مارکوس از سازندگان میم کوین‌ها به دلیل دادن «وعده‌های مضحک» که می‌تواند سرمایه‌گذاران را به این طرح ها جذب کند، انتقاد کرده است. به ویژه، او با Shiba Inu، سکه میم که در سال 2021 همراه با Dogecoin محبوبیت پیدا کرد، مشکل دارد.

او پروژه جدید متاورس شیبا اینو را به‌عنوان ساخت «متاورس تصادفی» و «فروش زمین جعلی» با اتریوم مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که اگر یک دارنده SHIB بود از این پروژه ناراحت می شد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments