سایت Guru چیست؟ کسب درآمد از سایت گورو 

سایت Guru چیست؟ کسب درآمد از سایت گورو 

گورو (Guru) وب سایتی است که در آن افراد می توانند مشاغل آزاد پیدا کنند و فریلنسرها را برای انجام کارهای مختلف استخدام کنند. این مانند یک بازار آنلاین بزرگ است که در آن مشاغل و افراد می توانند با متخصصان ماهر در زمینه های مختلف مانند نوشتن، برنامه نویسی، طراحی و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند. افرادی که به دنبال کار هستند می‌توانند پروفایل‌ هایی ایجاد کنند و در آن مهارت‌ ها و تجربیات خود را نشان دهند، این در حالی است که کارفرمایان می‌توانند فهرست‌های شغلی مورد نیاز خود را پست کنند و پروفایل‌های فریلنسرها را برای یافتن فرد مناسب برای پروژه خود جستجو کنند. این پلتفرمی است که به فریلنسرها کمک می کند تا کار پیدا کنند و مشتریان افراد با استعداد را برای انجام کارهای خود بیابند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت Guru، مزایا و معایب استفاده از آن و آشنایی با نحوه کسب درآمد از سایت گورو در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. 

سایت Guru چیست؟ 

Guru.com مدتی است که فعالیت دارد و در این بازه زمانی ثابت کرده است که اعضا می توانند کار پیدا کنند یا فریلنسرهای واجد شرایط می توانند به راحتی درآمد دلاری کسب کنند. 

چندین فریلنسر وجود دارند که خدمات خود را در سایت ارائه می دهند و همچنین به دنبال فریلنسرهای واجد شرایط دیگری هستند تا در پروژه هایی که روی آنها کار می کنند، کمک کنند.

بسیاری از اعضا این واقعیت را دوست دارند که می توانند ببینند چه کسی برای یک پروژه مناقصه می دهد. این به آنها امکان می دهد دقیقاً بدانند با چه کسی روبرو هستند.

آنها همچنین می توانند ببینند چه کسی برنده این پروژه شده است. این به آنها ایده ای از آنچه کارفرما به دنبال آن است می دهد و این نوع اطلاعات به آنها کمک می کند تا بدانند که اگر در آینده پروژه ای از این فرد قبول کرد چه سبکی را می پسندد.

به طور کلی، کاربران سیستم هایی را که Guru.com در اختیار دارد دوست دارند. این پلتفرم یافتن کاری که با مهارت هایشان مرتبط است را برای فریلنسرها آسان می کند. آن‌ ها روش‌ های پرداخت مطمئنی دارند و در حالت ایده‌ آل این باید منجر به پرداخت سریع در هر زمان شود. با این حال، همیشه اینطور نیست.

با وجود اینکه کسب درآمد از سایت گورو مزایا زیادی برای فریلنسر ها به همراه دارد اما گاهی اوقات اعضا با مشکلات فنی یا مشکلات دیگری مواجه می شوند و نمی توانند وجوه خود را برداشت کنند. وقتی آنها سعی می کنند با خدمات مشتری تماس بگیرند، به موقع پاسخی دریافت نمی کنند.

همچنین گاهی اوقات کلاهبرداران در سایت با دستکاری سیستم امتیاز بالایی دریافت می کنند.

برخی از کاربران از این واقعیت که برخی از کارفرمایان فقط ارزان ترین گزینه را در سایت جستجو می کنند نا امید هستند. آنها لزوما به دنبال کیفیت نیستند و در نهایت کسب و کارشان آسیب می بیند و Guru.com را سرزنش می کنند که از ابتدا کیفیت را برای کسب و کار خود انتخاب نکرده اند.

کسب درآمد از سایت گورو 

کسب درآمد از سایت گورو 

خوب، قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید که یک سایت ارزش آن را دارد یا نه، ابتدا باید نحوه عملکرد آن را درک کنید. و بهترین راه برای انجام این کار این است که با بررسی فرصت های درآمدی که ارائه می دهد شروع کنید. بنابراین، در اینجا نحوه کسب درآمد از گورو آمده است.

تنها راه کسب درآمد از گورو از طریق مشاغلی است که ارائه می دهد. برای دسترسی به فرصت های شغلی، ابتدا باید به عنوان یک کاربر ثبت نام کنید (بعداً در مورد نحوه انجام این کار صحبت خواهیم کرد). پس از ثبت نام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد داشبورد اعضای مبتنی بر وب شوید تا همه مشاغل موجود را مشاهده کنید.

پس از ورود به سیستم، به سادگی روی لینک “Find Work” کلیک کنید تا مشاغل موجود را مشاهده کنید. با این حال، قبل از اینکه بتوانید برای هر شغلی درخواست دهید، ابتدا باید حساب خود را تایید کنید.

انتخاب گزینه Find Work

برای تایید، باید تعدادی عکس ارسال کنید. شما باید عکسی از خود، هر مدرک شناسایی صادر شده توسط دولت و همچنین عکسی از هر مدرکی که نشانی شما را نشان می دهد ارائه دهید.

سپس، باید جزئیات کارت اعتباری خود را به عنوان یک مرحله اضافی برای تایید اضافه کنید. پس از ارائه تمام مدارک و اطلاعات لازم، باید آنها را برای بررسی ارسال کنید. برای انجام این کار، باید هزینه بررسی به ارزش 4.95 دلار را بپردازید.

این نوع تایید برای بسیاری از افراد از جمله ما خوشایند نیست، زیرا شامل پرداخت مقداری پول نقد است. اما گورو اینگونه کار می کند، بنابراین اگر علاقه مند به عضویت هستید، چاره ای جز پرداخت هزینه ندارید. تا دو روز کاری طول می کشد تا حساب شما تأیید شود.

این همچنین به این معنی است که شما نمی توانید بلافاصله پس از اتمام ثبت نام شروع به کسب درآمد کنید، بنابراین اگر برای کسب درآمد عجله دارید، این گزینه عالی نیست.

ثبت درخواست برای کار

اکنون، اگر به دنبال سایت‌هایی هستید که از آن‌ها درآمد کسب کنید که نیازی به خرج کردن یک سکه نداشته باشید، توصیه می‌کنم به جای آن، سایت‌ کسب درآمد دلاری زیر را بررسی کنید. سایت های موجود در این لیست همگی پتانسیل کسب درآمد خوبی دارند و از همه بهتر، می توانید به صورت رایگان عضو شوید:

📌سایت Italki چیست؟ کسب درآمد دلاری از زبان انگلیسی
📌ترجمه کن، پول بگیر! معرفی 4 سایت برتر ویژه مترجمین برای کسب درآمد دلاری
📌تایپ کن، پول بگیر! معرفی 10 سایت برای کسب درآمد دلاری با تایپ کردن
📌معرفی سایت fiverr و روش های کسب درآمد دلاری از آن
📌درآمد دلاری با سایت Toptal | آموزش ثبت نام و برداشت پول در تاپتال
📌معرفی سایت آپ ورک (Upwork) و نحوه کسب درآمد از آن
📌معرفی سایت Behance: آموزش تصویری ساخت اکانت و کسب درآمد ارزی
📌کسب درآمد از وب سایت 99designs و چگونگی نقد کردن درآمد ارزی
📌سایت اتسی (Etsy) چیست؟ آموزش کسب درامد از سایت etsy
📌سایت Zirtual چیست؟ دستیار مجازی (VA) باشید و ساعتی 10 دلار دریافت کنید!

هنگامی که حساب شما تایید شد، میتوانید برای مشاغل درخواست دهید. همانطور که در عکس بالا میبینید، بلافاصله مبلغی را که می توانید از هر پیشنهاد شغلی به دست آورید، به صورت تقریبی مشاهده خواهید کرد. پس روی گزینه “Send a Quote” کلیک کنید. 

به این ترتیب می توانید برای این کار درخواست دهید. این بسیار شبیه سیستم مناقصه ای است که در بسیاری از سایت های فریلنسری با آن مواجه خواهید شد. ایده این است که پیشنهادی که شما ارسال خواهید کرد، در واقع حقوقی است که به کارفرما پیشنهاد می کنید.

مثل این است که می گویید من حاضرم این کار را با این مبلغ انجام دهم.

وقتی پیشنهاد خود را ارسال می کنید، از شما پرسیده می شود که چگونه می خواهید پرداخت کنید. می‌توانید انتخاب کنید که با قیمت ثابت، ساعتی، مبتنی بر کار یا پرداخت‌های مرحله ای، پرداختی دریافت کنید. سپس، شما باید محدوده کار و همچنین جزئیات تماس خود را ارائه دهید.

هنگامی که تمام اطلاعات مورد نیاز را ارسال کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر تأیید باشید که پیشنهاد شما توسط کارفرما پذیرفته شده است.

هنگامی که کارفرما پیشنهاد شما را می پذیرد، یک اعلان و همچنین ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که پیشنهاد شما پذیرفته شده است. بنابراین، باید صندوق ورودی ایمیل خود را به طور منظم بررسی کنید زیرا هیچ جدول زمانی دقیقی برای دریافت پاسخ از کارفرما وجود ندارد.

همچنین به این معنی است که شما استخدام شده اید. این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید این کار را بپذیرید یا نه. اگر تصمیم به پذیرش شغل دارید، مکاتبات خود را با کارفرما آغاز خواهید کرد. پس از آن، تنها کاری که باید انجام شود این است که کارهای مورد نیاز شما را انجام دهید.

طبق آنچه در مظنه تعیین کرده اید، پرداخت را دریافت خواهید کرد. در بخش بعدی نحوه پرداخت شما را توضیح خواهیم داد.

بیشتر مشاغلی که در Guru پیدا خواهید کرد در مورد مشاغل آزاد پایه مانند طراحی گرافیک، نوشتن، طراحی وب، ورود داده ها و برنامه نویسی هستند. 

🔹کسب درآمد از سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان 2024

چگونه در سایت گورو حقوق می گیرید؟

به ازای هر کاری که تکمیل می کنید، مبلغ مشخصی به شما پرداخت می شود. تمام درآمدهای شما در حساب نقدی گورو در برگه پرداخت ها مشخص می شود. برای برداشت وجه، باید یک روش انتقال اضافه کنید.

متود پرداختی سایت گورو

روش های مختلفی برای انتقال وجود دارد. همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، می توانید درآمد خود را از طریق انتقال مستقیم بانکی (برای ساکنان ایالات متحده)، پی پال، پایونیر یا wire transfer برداشت کنید.

برای برداشت PayPal، باید حداقل 25 دلار در حساب Guru خود داشته باشید. برای Payoneer، حداقل مبلغ فقط 15 دلار خواهد بود. 

به طور کلی، درک سیستم پرداخت Guru نسبتاً آسان است و این واقعیت دارد که می توانید درآمد خود را به راحتی برداشت کنید. 

آموزش ثبت نام در سایت Guru و کسب درآمد از آن

آموزش ثبت نام در سایت Guru و کسب درآمد از آن

برای درخواست کار در Guru.com، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. می‌توانید یک Basic account ایجاد کنید یا یکی از حساب‌های پولی را انتخاب کنید.

برای ایجاد حساب کاربری در پلتفرم باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و سپس پروفایل خود را تکمیل کنید. پروفایل شما باید حاوی اطلاعاتی در مورد مهارت هایی باشد که می توانید ارائه می دهید.

از آنجایی که این یک صفحه فروش است، باید میزان علاقه‌ ای را که می‌توانید با درج نظرات افرادی که در گذشته از خدمات شما استفاده می‌ کردند، به حداکثر برسانید. برای کمک بیشتر به شما باید جزئیاتی در مورد داستان برند خود ارائه دهید.

کارفرمایان بالقوه می توانند پروفایل شما را با جستجو پیدا کنند. همچنین می توانید همانطور که قبلاً در این بررسی Guru.com ذکر شد، هزینه ای را برای ایجاد اکانت خود پرداخت کنید تا پروفایل شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

اگر کارفرمایی تمایل به همکاری با شما داشته باشد، می تواند از شما دعوت کند تا برای شغلی که در نظر دارد، پیشنهادی ارائه دهید. نیازی نیست منتظر بمانید تا شخصی نمایه شما را به این شکل ببیند زیرا می توانید برای مشاغلی که قبلاً ارسال شده اند درخواست دهید.

بنابراین، می توانید به منو بروید و روی Find Jobs کلیک کنید. هنگامی که آنجا هستید، می توانید کلمات کلیدی را وارد کنید که مستقیماً با مهارت های شما یا خدماتی که ارائه می دهید مرتبط هستند. این پلتفرم اطلاعاتی را در مورد لیست های شغلی فعلی که مربوط به حوزه های مورد علاقه شما است در اختیار شما قرار می دهد.

🔺معرفی سایت های پول ساز | آشنایی با برنامه هایی که پول میدهند!🔺

معمولاً، بر اساس میزانی که مایلید در مجموع برای آن کار کنید، پیشنهاد می دهید. به عنوان مثال، اگر تخمین می زنید که یک کار سه ماه طول می کشد، می توانید یک رقم هفتگی برای پیشنهاد خود ارائه دهید و مشخص کنید که در هفته است. به همین ترتیب، اگر فکر می‌کنید که یک کار فقط چند ساعت طول می‌کشد، می‌توانید جزئیاتی را در مورد میزان دستمزدی که در هر ساعت انتظار دارید ارائه کنید.

یکی از مشکلات این سایت این است که گاهی اوقات سطح رقابت برای برخی از مناطق جغرافیایی بسیار بالاست. بنابراین افراد زیادی در حال رقابت هستند که قیمت کاری که انجام می دهند را پایین آورند. این افراد ممکن است خدمات با کیفیت متفاوتی را به شما ارائه دهند، اما کارفرما ممکن است آنها را به دلایل مختلف نسبت به شما انتخاب کند.

اگر یک حساب Basic+ یا بالاتر دارید، می‌توان از پیشنهادات شما برای پیام‌های فروش استفاده کرد. بنابراین، در کنار ارسال پیشنهاد خود، می‌توانید از برخی از پیشنهادات خود برای ارسال پیامی به مشتری استفاده کنید که قیمت شما را بیش از پیش برجسته کند.

از طریق سایت Guru چقدر می توانید پول دربیاورید؟

چیزی که در مورد گورو وجود دارد این است که شما می توانید تعیین کنید که از هر شغلی که روی آن کار می کنید چقدر درآمد داشته باشید. شما روی پرداخت کنترل دارید. اما، اگر به‌ تازگی به‌ عنوان یک فریلنسر شروع به کار کرده‌ اید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید میزان مناسبی را که می‌توانید در پیشنهادات شغلی خود ارائه دهید، بیابید.

شما باید بازار مشاغل خاص را بشناسید، بنابراین ایده ای در مورد میزان درآمدی که می توانید داشته باشید و کمی تحقیق و تجربه نیاز دارد، داشته باشید، پس باید صبور باشید.

اکنون، چیزی که گورو فوراً به شما نمی گوید این است که چندین سطح عضویت دارد و هر یک می تواند بر میزان درآمد شما از سایت تأثیر بگذارد.

همانطور که در عکس بالا می بینید، می توانید برای عضویت رایگان اقدام کنید، اما این تنها به شما امکان می دهد حداکثر 10 نقل قول در ماه ارسال کنید. اگر برای هر یک از طرح های پولی اقدام کنید، این تعداد به طور قابل توجهی افزایش می یابد (50 پیشنهاد در ماه)، بنابراین شانس استخدام و پذیرش شما نیز افزایش می یابد.

هم برای عضویت رایگان و هم برای عضویت پولی مزایا و معایبی وجود دارد و باید به سراغ هر کدام که برای شما مناسب است بروید. اگر زمان زیادی در اختیار ندارید، احتمالاً بهتر است به سراغ طرح رایگان بروید زیرا واقعاً زیاد برای شغل درخواست نخواهید کرد.

اما اگر تمام وقت فعالیت دارید، رفتن به هر یک از طرح های عضویت پولی ایده بدی نیست. می توانید برای افزایش شانس استخدام، پیشنهادات بیشتری ارسال کنید. به این ترتیب، شانس بیشتری برای بازگرداندن پولی که برای حق عضویت ماهانه خود پرداخت کرده اید، خواهید داشت.

به طور کلی، می توانم بگویم که پتانسیل درآمد گورو مناسب است. این تقریباً مشابه بسیاری از سایت های فریلنسری است که با آنها روبرو خواهید شد. این بدترین نیست، اما بهترین هم نیست. نکته مهمی که باید در اینجا در نظر بگیرید این است که مشاغل زیادی وجود دارد.

آیا سایت Guru.com قانونی است؟

آیا سایت Guru.com قانونی است؟

Guru.com یک سایت قانونی است که به مردم در سراسر ایالات متحده و سایر نقاط کمک می کند تا کار پیدا کنند. سایت گورو مجموعه مهارت های مختلفی را ارائه می دهد، بنابراین، می توانید در حسابداری، بازاریابی و زمینه های دیگر کار پیدا کنید. سایت Guru سابقه طولانی در این زمینه دارد و خود را به عنوان یک روش قابل اعتماد برای اتصال فریلنسرها به کارفرمایان ثابت کرده است.

این شرکت در سال 1998 تأسیس شد، تنها چند سال پس از آن که اینترنت در دسترس مصرف کنند گان و افراد معمولی در سراسر جهان قرار گرفت. بنابراین، آنها بیش از 20 سال است که سابقه فعالیت در این حوزه را دارند.

این پلتفرم فریلنسر به ارتباط کارفرمایان و فریلنسرها کمک می کند. کارفرمایان می توانند شرح شغل خود را به همراه جزئیات مربوط به نوع دستمزد ارائه شده ارسال کنند.

فریلنسرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد مهارت‌ها و خدمات خود ارسال کنند، تا توسط یک کارفرما دعوت شود و یک پیشنهاد برای خدمات خود ارسال کند. شما همچنین می‌توانید برای هر شغلی که به آن علاقه دارید، پیشنهاد بدهید، بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا از شما دعوت شود تا یک پیشنهاد ارائه کنید.

انعطاف پذیری سایت نشانه قانونی بودن آن است. این انعطاف‌ پذیری نشان می‌ دهد که نیازهای فریلنسرها و کارفرمایان را برآورده می‌ کند و به پایداری آن کمک می‌ کند.

Guru.com اقدامات مختلفی را برای محافظت از شما به عنوان یک فریلنسر در نظر گرفته است. 

جمع بندی 

Guru یک سایت فریلنسری قانونی است که به شما امکان می دهد از طریق مشاغل آزاد درآمد کسب کنید. چند ویژگی خوب دارد، اما چند ایراد نیز دارد که باید از آنها آگاه باشید.

اجازه دهید این بررسی را با خلاصه کردن مزایا و معایب آن به پایان برسانم تا یک نمای کلی از آنچه ارائه می دهد به شما ارائه دهم. سپس، می توانید تصمیم بگیرید که آیا گورو برای شما مناسب است یا خیر.

🟢مزایا:

برای تمام کاربران در سراسر جهان در دسترس است.
روش های پرداخت عالی را ارائه می دهد.
دارای تعداد مناسبی از مشاغل ارائه شده در هر زمان است.

🔴معایب:

برای این کار باید مقداری پول نقد پرداخت کنید.
شما نمی توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید.

به نظر ما، Guru یک سایت فریلنسری مناسب است. این بهترین نیست، اما آنقدرها هم بد نیست. این واقعیت که سایت گورو از تعداد مشاغل زیاد و روش های پرداخت راحتی پشتیبانی می کند مزیتی است که دشواری های کسب درآمد دلاری را برای ایرانیان راحت تر می کند.

اما اگر واقعاً علاقه مند به عضویت در این سایت هستید، آماده باشید که مقداری پول نقد بپردازید زیرا حتی اگر طرح عضویت رایگان را انتخاب کنید، همچنان باید برای شروع کسب درآمد (برای تأیید حساب) پرداخت کنید.

همچنین سایت گورو بهترین انتخاب است برای:

  • شرکت هایی که برای فعالیت های تجاری خود به فریلنسرها متکی هستند.
  • شرکت هایی که به دنبال یک سایت آگهی کار به طور خاص برای فریلنسرها هستند.
  • شرکت هایی که خواهان یک پلتفرم مقرون به صرفه برای استخدام و مدیریت فریلنسرها هستند.
  • افزایش حجم پروژه های فریلنسری با استفاده از گزینه Enterprise
  • شرکت هایی که خواهان پشتیبانی سریع و شبانه روزی مشتری هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Sajad
Sajad
3 ماه قبل

ليباس فروشي

Emad
Emad
3 ماه قبل

با تشکر از شما من تونستم یک شغل پاره وقت پیدا کنم به کمک این وبسایت و به در امد دلاری برسم 😃

اصغر امینی
اصغر امینی
3 ماه قبل

مقاله مفیدی بود 👌👌

اصغر امینی
اصغر امینی
3 ماه قبل

اگه مسلط به چند زبان باشید و ادم حرفه ای باشید توی این وبسایت موقعیت های مناسبی هست برای کسب درآمد دلاری با توجه به وضعیت ارزش پول ملی