گالاورس

گالا گیمز (GALA) تاریخ راه اندازی گالاورس را اعلام کرد | گالاورس چه ویژگی هایی دارد؟

در اقدامی بزرگ، استودیوی بازی سازی بلاک چین گالا گیمز (GALA) تاریخ راه اندازی گالاورس را اعلام کرد. قیمت گالا پس از انتشار اخبار افزایش یافته در حالی که حجم معاملات 24 ساعته این رمز ارز نیز رشد قابل توجهی داشته است.

گالاورس (Galaverse) چیست؟

گالا (GALA) اعلام کرد که Galaverse یک رویداد 3 روزه در کپنهاگ، دانمارک خواهد بود. از 7 ژوئن تا 8 ژوئن 2022 آغاز می شود.

توئیت

واضح است که گالاورس بسیار بزرگتر از هر رویدادی است. با خاطرات -into the galaverse که هنوز در ذهن ما تازه است، تصمیم گرفته ایم اولین رویدادهای امسال را برنامه ریزی کنیم! درست است – این تازه اول راه است!، 

وبلاگ رسمی گالا گیمز

گالا گیمز جنبه‌های متعارف کنوانسیون را پشت سر می‌گذارد و این رویداد حماسی حضوری، چیزی باورنکردنی و منحصربه‌فرد خلق می‌کند. جهان‌های مختلفی برای کاوش وجود خواهند داشت که خلاقانه از مفاهیم عناوین بازی‌های Gala مورد علاقه کاربران ساخته شده‌اند.

نسخه‌های دسترسی زودهنگام، سرگرمی‌های VIP، جشن گرفتن و غذاخوری و موارد دیگر در این رویداد وجود خواهد داشت. سرمایه گذاران و علاقه مندان به گالا آخرین اخبار از چیزهای هیجان انگیز آینده و حتی برخی از چیزهای مخفیانه در ادامه مسیر را دریافت خواهند کرد. هدایا و جوایزی در نظر گرفته خواهد شد. مهمتر از همه، این فرصت فراهم شده است تا شرکت کنندگان شخصاً با اعضای تیم Gala Games ملاقات کنند.

تیم های Gala Games آخرین نمایش خود را از اواسط دسامبر 2021 که در لاس وگاس برگزار شد، یاد آوری کردند. در آخرین رویداد، Gala Games تجربیات جهانی همه جانبه‌ای را برای هر یک از بازی‌های خود با برخی از اعلان‌های اصلی پروژه‌های آینده‌اش مانند Last Expedition، Legacy و The Walking Dead: Empires ارائه کرد.

در وبلاگ، Gala Games روشن کرده است که هیچ بلیط روزانه برای این رویداد وجود نخواهد داشت زیرا فقط “یک بلیط برای کل رویداد” مجاز خواهد بود. تنها 800 بلیت برای این رویداد موجود خواهد بود که برای یک نفر 8000 دلار یا برای یک زوج 14800 دلار هزینه دارد.

این دومین اعلامیه بزرگ گالا در این ماه است. پیش از این، گزارش‌های CoinGape تأیید کردند که گالا 5 میلیارد دلار برای گسترش اکوسیستم NFT خود در سال آینده سرمایه‌گذاری خواهد کرد. طبق گزارش ها، از 5 میلیارد دلار، 2 میلیارد دلار صرف بازی های در حال توسعه و 1 میلیارد دلار برای پروژه های استودیو موسیقی خواهد شد. در حالی که هر کدام یک میلیارد دلار برای فیلم‌ها و پارک موضوعی گالا NFT اختصاص خواهد یافت.

عکس العمل مثبت در مورد گالاورس در بازار را می توان به عنوان دلیل اصلی افزایش اخیر قیمت گالا در نظر گرفت. در حالی که با توجه به برنامه های تیم این رمز ارز آینده ارز گالا در سال 2022 صعودی است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments