نشست کشورهای G7 پس از فروپاشی اکوسیستم ترا | تقاضا برای حسابرسی استیبل کوین ها

نشست کشورهای G7 پس از فروپاشی اکوسیستم ترا | تقاضا برای حسابرسی استیبل کوین ها

فروپاشی اخیر اکوسیستم Terra توجه تنظیم کنندگان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است! وزرای دارایی کشورهای G7 در این هفته نشستی را برگزار می‌کنند و در مورد دارایی‌های کریپتو بر اساس اولویت بحث خواهند کرد.

رویترز به نقل از فرانسوا ویلروی دو گالهاو، رئیس بانک مرکزی فرانسه، این را در روز سه‌ شنبه، 17 مه گفت. ویلروی در حالی که در کنفرانس بازارهای نوظهور در پاریس صحبت می‌کرد، گفت:

آنچه اخیرا رخ داد زنگ خطری برای نیاز فوری به تنظیم مقررات جهانی است. اروپا راه را با MICA (چارچوب نظارتی برای دارایی های رمزنگاری شده) هموار کرد، ما احتمالاً … این موضوعات را در میان بسیاری دیگر در نشست G7 در آلمان، این هفته مورد بحث قرار خواهیم داد.

سقوط اخیر استیبل کوین TerraUSD میلیاردها دلار از ثروت سرمایه گذاران را در عرض تنها یک هفته از بین برد. به دنبال آن، رگولاتورها در سراسر جهان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

هشدار رگولاتورها پس از فروپاشی ترا

کره جنوبی قبلاً تحقیقات سطح بالایی را در این زمینه آغاز کرده است! یک سیاستمدار کره جنوبی، یون چانگ هیون، نماینده حزب حاکم قدرت مردم کره جنوبی، در پی شک و تردیدها در مورد کلاهبرداری ارز لونا، خواستار استماع پارلمانی از بنیانگذار Terra، دو کوان شده است.

در همان زمان، نهادهای نظارتی دیگر مانند کمیسیون خدمات مالی (FSC) و سرویس نظارت مالی (FSS) باید صرافی های رمزنگاری محلی را بازرسی کنند. سخنگوی مقامات مالی در گفتگو با نشریه محلی یونهاپ نیوز گفت:

در رابطه با حادثه ریزش ارز لونا، ما در حال نظارت بر تغییرات کلی این وضعیت هستیم، اما هیچ اقدام مستقیمی از سوی دولت در این لحظه صورت نگرفته است. هیچ زمینه ای برای دخالت دولت وجود ندارد زیرا معاملات رمز ارزها آزادانه توسط بخش خصوصی انجام می شود.

تقاضا برای حسابرسی استیبل کوین ها افزایش می یابد

پس از تمام اتفاقات هفته گذشته در فضای کریپتو، تقاضا برای ممیزی استیبل کوین افزایش یافته است. یک توطئه طولانی مدت در مورد ذخایر واقعی دلار موجود برای استیبل کوین تتر (USDT) وجود دارد.

پس از فروپاشی استیبل کوین UST، سرمایه گذاران بازار خواستار آن هستند که همه ارائه دهندگان استیبل کوین موجود باید یک حسابرسی منصفانه انجام دهند. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant اخیراً در توییتی خود سوالی را مطرح کرد و پرسید که آیا USDT کاملاً پشتیبانی می شود یا خیر. در پاسخ به آن، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر گفت:

ما 7B را در 48 ساعت، بدون یک چشم به هم زدن بازخرید کردیم. چند موسسه می توانند همین کار را انجام دهند؟ اگر بازار بخواهد می‌توانیم به راه خود ادامه دهیم، ما تمام نقدینگی را برای رسیدگی به بازخریدهای بزرگ و پرداخت تمام 1 به 1 در اختیار داریم. بله، تتر به طور کامل پشتیبانی می شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments