پیش بینی 4900 دلاری شدن اتریوم

پیش بینی شرکت Fundstrat مبنی بر 4,900 دلاری شدن قیمت اتریوم در آینده نزدیک

به گفته شرکت Fundstrat، قیمت ETH آماده به ثبت رساندن یک سقف قیمتی جدید می باشد. 

شرکت تحقیقاتی Fundstrat در آخرین انتشارات خود، پیش بینی کرده است که قیمت دومین کوین برتر بازار یعنی اتریوم (ETH) به دلیل رشد در حال گسترش اقتصاد دیفای، می توان به زودی به قیمت 4,900 دلار برسد.

اگر قیمت ETH بتواند با موفقیت از 4,030 دلار فراتر رود، خریداران اتر می توانند چشم اندازهای خود را به یک سقف قیمت جدید بدوزند. طبق گفته های تحلیلگر شرکت Fundstrat، در چنین شرایطی مسیر برای رسیدن قیمت های فراتر برای این ارز بسیار هموار خواهد شد.

پیش بینی می شود که باید فراتر از بالاترین سطح ماه سپتامبر رفت و شتاب را به سمت سقف های جدید برگرداند.

اتر در تاریخ 3 سپتامبر توانست سطح 4,000 دلار که را پشت سر بگذارد اما طولی نکشید که با یک اصلاح قیمت 33 درصدی تنها در یک هفته رو به رو شد.

قیمت اتریوم
نمودار قیمت ETH – منبع: CoinGecko

بعد از چندین هفته عقب ماندن از بیت کوین (Bitcoin)، حال در طی دو روز گذشته، اتر هم مانند پرچمدار بازار، شروع به نشان دادن عملکرد خوبی از خود کرد و شرکت Fundstrat بر این باور است که ارزش بازار رو به رشد این ارز، می تواند نشان دهنده افزایش تقاضا برای آن باشد.

در تاریخ 12 مه قیمت ETH در 4,356 دلار به اوج خود رسید و بعد از آن با یک سقوط سنگین تا 1,700 دلار کاهش پیدا کرد. به لطف حجم فروش سنگین سراسری، این سقوط آزاد تنها در عرض 12 روز برای ان رقم خورد.

پذیرش اولین صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) که به نظر می آید در هفته جدید احتمالاً شاهد آن باشیم (طبق گزارشات اخیر) به تازگی قیمت BTC را به بالای 60,000 دلار سوق داده است. این قیمت برای اولین بار در 6 ماه گذشته لمس شده است.

بازار پیش بینی می کند که سرمایه گذاران به چندین ETF بیت کوین هجوم خواهند برد چرا که انتظار می رود معاملات آنها در ماه میلادی جاری آغاز گردد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments