میم کوین برنده امسال کدام است 2023؟ بیبی دوج یا فلوکی؟

میم کوین برنده امسال کدام است 2023؟ بیبی دوج یا فلوکی؟

در سال 2013، دوج کوین (DOGE) به عنوان محرک عمل کرد. ایلان ماسک، اولین میم های DOGE را معرفی کرد که همان فلوکی اینو (FLOKI) و بیبی دوج (BABYDOGE) بودند. امروزه، میم کوین ها یک طبقه دارایی جدید که به عنوان ارز دیجیتال در نظر گرفته می شوند، که قبلاً فقط یک شوخی بود. کریپتو به طور کلی به شدت تحت تأثیر فرهنگ میم قرار گرفته است. حتی اگر بسیاری از مردم متوجه نشوند، این سکه ها همچنان به سرگرمی و ارزش افزودن به این صنعت ادامه می دهند. یکی دیگر از ارزهای میم مربوط به سگ، توسط ایلان ماسک فلوکی اینو (FLOKI) نامگذاری شده است. بر خلاف سایر الگوهای رفتاری، FLOKI ادعا می کند که یک جنبش است. این گروه در حال توسعه یک متاورس بازی NFT، یک بازار و یک “Inuversity” برای محتوا و آموزش است. با ادغام عناصر سودگرانه با فرهنگ میم، FLOKI قصد دارد سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کند. از طرفی بیبی دوج(BABYDOGE) می خواهد چند ترفند جدید به پدر DOGE آموزش دهد. ارز رمزنگاری شده توسط حامیان DOGE برای سرعت بخشیدن به تراکنش ها و زیباتر کردن آن توسعه یافته است. یک سکه بیش از حد تورم به نام BABYDOGE به صاحبان خود با بازتاب های معاملاتی پاداش می دهد.

🔸شیبا اینو یا فلوکی؟ کدام یک سرمایه گذاری سودآوری در سال 2023 است؟🔸

با این حال، در کمال تعجب همگان، بیبی دوج و فلوکی اینو در آخرین دوره زمانی برتر بودند. در زمان انتشار، بیبی دوج با قیمت 0.000000003961 دلار معامله می شود که 2.9 درصد از ارزش آن نسبت به روز گذشته کاهش یافته است، در حالی که فلوکی اینو با قیمت 0.00006529 دلار به فروش می رسد که افزایش ارزش خیره کننده 84.7 درصدی را در بازه زمانی مشابه نشان می دهد. در یک تحلیل دقیق تر از عملکرد قیمت گذاری در 30 روز گذشته، Floki Inu در صدر قرار گرفته است. در چند روز گذشته، بیبی دوج کوین 266.4 درصد رشد داشته است. این بیشتر به دلیل معرفی پورتال سوختگی است. با این حال، آخرین هیاهو در مورد فلوکی اینو و افزایش قیمت بیشتر به توئیت اخیر ایلان ماسک نسبت داده می شود که در آن او عکسی از توله سگ شیبا اینو خود، فلوکی، همراه با این جمله “مدیر عامل جدید توییتر شگفت انگیز است” بارگذاری کرد. در روز گذشته، فلوکی اینو 84.7 درصد افزایش یافته است و آن را به دارایی برتر در بین 100 ارز دیجیتال برتر تبدیل کرده است. طی هفته گذشته و یک ماه گذشته، فلوکی به ترتیب 120.5 درصد و 556.1 درصد افزایش یافته است. ارزش بازار Floki Inu نیز طی 24 ساعت گذشته 82.5 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد فلوکی امسال عملکرد بهتری نسبت به بیبی دوج داشته است.

🔺پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2025 و چشم انداز آن در آینده🔺

به گفته توسعه‌ دهنده اصلی «B» در چت تلگرامی با CoinDesk در روز چهارشنبه، توسعه‌دهندگان فلوکی (FLOKI) می‌خواهند در ازای یک توکن ابزار جدید، یک قابلیت استیکینگ اضافه کنند. علاقه سرمایه گذاران به اکوسیستم فلوکی در نتیجه عملکرد سهام و سکه جدید افزایش خواهد یافت. روش اصلی برای به دست آوردن ارز جدید و هنوز بی نام، از طریق قرار دادن توکن های FLOKI خواهد بود که در زمان انتشار به قیمت 0.000017 دلار معامله می شدند. این توکن‌ها پیش فروش یا برای جمع‌ آوری سرمایه مورد استفاده قرار نخواهند گرفت و بخش عمده‌ای از عرضه ممکن است تنها با استیک کردن FLOKI به دست آید. در پیشنهاد DAO که با CoinDesk منتشر شد، B بیان کرد که کاربران “می توانند با قفل کردن توکن های فلوکی اینو خود برای یک دوره بین 3 ماه تا 4 سال، توکن پاداش را کسب کنند.” در نتیجه، مقدار توکن‌های FLOKI در گردش بسیار کاهش می‌یابد، و توکن FLOKI ارزش قابل توجهی پیدا می‌کند. ما پیش‌ بینی می‌کنیم که این منجر به قفل شدن تعداد قابل توجهی از توکن‌های FLOKI برای مدت طولانی شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments