لیست شدن فلوکی در بیتفینکس | افزایش 12 درصدی قیمت Floki

لیست شدن فلوکی در بیتفینکس | افزایش 12 درصدی قیمت Floki

پس از اینکه Bitfinex، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال که قدمت آن به سال 2012 بازمی‌گردد خبر لیست شدن فلوکی را منتشر کرد، قیمت این میم کوین محبوب ناگهان 12 درصد افزایش یافت.

در زمان نگارش این مقاله، فلوکی پس از ثبت رکوردهای روزانه 0.0000363 دلار، با قیمت 0.0000339 دلار معامله می شد. این توکن در 24 ساعت گذشته 6.91 درصد رشد داشته است زیرا برخی از سودهای روزانه آن کاهش یافته است.

توییت فلوکی

Bitfinex که هشتمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر رتبه بندی CoinMarketCap است، امروز اعلام کرد که FLOKI، توکن ابزار بومی اکوسیستم Floki Inu را فهرست می کند.

صرافی بیتفینکس در تاریخ 4 مه 2023، تقریباً ساعت 10:00 صبح UTC، سپرده ها را برای FLOKI باز می کند. در همین حال، تجارت FLOKI در تاریخ 5 می 2023، حدود ساعت 10:00 صبح UTC در جفت معاملات در برابر دلار آمریکا (USD) و تتر (USDT) آغاز خواهد شد.

حساب رسمی فلوکی در توییتر هیجان خود را از این خبر اعلام کرد و اظهار داشت که این فهرست FLOKI را مشروعیت بیشتری می بخشد و در عین حال آن را به راحتی برای محرکان و تکان دهنده های صنعت قابل دسترسی می کند.

در 24 آوریل، فلوکی در بایننس آمریکا (Binance US) لیست شد. قیمت FLOKI در واکنش به اخبار فهرست‌ بندی نزدیک به 40 درصد افزایش یافت. این فهرست به کاربران امکان می‌دهد فلوکی(FLOKI) را روی پلتفرم با حواله بانکی (ACH)، کارت نقدی یا حواله خریداری کنند.

🔺چه زمانی فلوکی اینو در بایننس لیست می شود؟🔺

آنها همچنین می توانند دارایی کریپتو را از طریق جفت FLOKI/USD و FLOKI/USDT معامله کنند. قیمت فلوکی بلافاصله پس از آن کاهش یافت زیرا معامله گران سود بردند.

با این حال، بهبودی از پایین ترین سطح 0.00003382 دلار در 2 می آغاز شد و در 3 می پس از انتشار اخبار فهرست شتاب گرفت.

در روند صعودی، مقاومت 0.0000356 دلار به عنوان یک مانع کوتاه مدت برای گاوها باقی می ماند تا FLOKI برای ادامه روند صعودی آن را بشکند. 

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments