تبلیغات جنجالی فلوکی اینو در لندن | رشد قیمت FLOKI

تبلیغات جنجالی فلوکی اینو در لندن | رشد قیمت توکن FLOKI

کمپین جدید اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های قطار در سراسر شهر تنها چند هفته پس از آن صورت گرفت که تنظیم‌ کننده‌ها تبلیغات قبلی را از یک برنامه بازاریابی فلوکی اینو که در سال 2021 انجام شد، ممنوع کردند.

فلوکی اینو، رقیب دوج کوین، آنچه را که یک کمپین بازاریابی «تهاجمی» در لندن می‌خواند، آغاز کرده است و تبلیغاتی را در اطراف ایستگاه‌های قطار شهر و اتوبوس‌های قرمز معروف آن پخش می‌کند.

فلوکی اینو کمپین جدید را در وبلاگی در 23 آوریل اعلام کرد و اشاره کرد که “ارز رمزنگاری شده مردمی” از دوشنبه 25 آوریل تبلیغات را در کنار 100 اتوبوس و روی 203 پوستر در ایستگاه های قطار زیرزمینی شهر آغاز می کند.

کمپین جدید برای میم کوین ها پس از یک حمله بازاریابی مشابه در اواخر سال 2021 انجام شد که باعث سر و صدای سیان بری، عضو مجمع لندن شد، که به دنبال ممنوعیت همه تبلیغات ارزهای دیجیتال در شبکه‌های ریلی و اتوبوسی شهر بود.

آخرین کمپین فلوکی اینو دارای تابلوهایی بود که روی آن نوشته شده بود «دوج کوین رو از دست دادی؟ فلوکی اینو بخر» در ماه نوامبر، Berry توییتی ارسال کرد که ارزهای دیجیتال را به قمار تشبیه کرد و افزود که خدمات عمومی نباید رمز ارز پر نوسان را تبلیغ کنند.

این کمپین به قدری مورد توجه منفی قرار گرفت که اداره استاندارد و تبلیغات بریتانیا (ASA) مداخله کرد و تبلیغ را در حکمی در تاریخ 2 مارس ممنوع کرد زیرا از بی اهمیت جلوه دادن سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و سوء استفاده از بی تجربگی مصرف کنندگان استفاده می کرد. 

با این حال، Sabre، نام مستعار مدیر بازاریابی Floki Inu در این اطلاعیه تأکید کرد که تیم علیرغم فشار قانونی، قصد کناره‌ گیری ندارد:

به این معنا که، دومین کمپین لندن پیروزی بزرگ‌ تری برای فلوکی و کل صنعت کریپتو نسبت به اولی به همراه دارد، زیرا تیم ما برای اجازه تبلیغ پروژه با عموم مبارزه کرده است.

آنها افزودند: “بعضی می خواستند ما را به طور کامل در اینجا ممنوع کنند، و دستور کار ممنوعیت رمز ارزها از طریق کمپین های بدنام و اطلاعات نادرست را صادر کردند و ادامه دادند. تیم Floki همیشه بدون توجه به آنچه که باشد، ایستادگی خواهد کرد.”

در اوایل سال جاری در ژانویه، ASA به ممنوعیت های زیادی برای تبلیغات شرکت های رمزنگاری در بریتانیا ادامه داد. همچنین تنظیم کننده دو تبلیغ از Crypto.com را متوقف کرد که باعث سهولت خرید بیت کوین و کسب پاداش بازدهی می شد زیرا خطر سرمایه گذاری را بیان نمی کرد.

در اواسط دسامبر 2021، شش شرکت رمزنگاری به دلیل “سوء استفاده از بی تجربگی مصرف کنندگان” و همچنین عدم نشان دادن خطر سرمایه گذاری در رمز ارزها، توسط ASA با ممنوعیت تبلیغات مواجه شدند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments