فلوکی اینو توکنی دردسر ساز

توکن فلوکی اینو، یک کوین دردسر ساز

فلوکی اینو با مشکلات زیادی مواجه شده است زیرا سرمایه گذاران متوجه نقص هایی در قرارداد شده اند و در نهایت بسیاری از آنها مخالفت خود را در سرمایه گذاری در این توکن اعلام نمودند. اما این پایان کار نبود.

مدیر عامل شرکت تسلا و مشهورترین و تاثیرگذارترین فرد در ارز دیجیتال، ایلان ماسک در تاریخ جمعه 4 تیر ماه با انتشار توییتی سگ جدید خود را فلوکی نامید، که بلافاصله منجر به راه اندازی دیوانه وار تعداد بیشماری از میم کوین ها در بازار شد که از این نام استفاده می کردند.

همانطور که انتظار می رفت ، کلاهبرداری های زیادی در میان این سکه های بی هدف وجود داشت، اما با این حال، برخی از آنها توجه و بودجه زیادی را به خود جلب کردند، مانند توکن فلوکی اینو، که ارزش آن به سرعت افزایش یافت و سر آخر سرمایه گذاران را ناامید و ناامیدتر کرد.

از لحاظ تاریخی ، توییت های ایلان ماسک بازار را به طرز چشمگیری تحت تاثیر قرار می داد و در نتیجه یک تریلیون توکن فلوکی اینو صادر شد که قیمت آن توسط هیجانات سرمایه گذاران تعیین می شد.

به همان سرعت انتشار، توکن فلوکی با مشکلاتی روبرو شد زیرا سرمایه گذاران متوجه شدند که در قرارداد آن مشکلی وجود دارد، و به دلیل مشکلات کاربران پس از برداشت یا فروش توکن این میم کوین در مبادلات غیرمتمرکز (DEX)، بسیاری از این سرمایه گذاران ترید فلوکی را متوقف کردند و آن را کلاهبرداری خواندند. تیم توسعه دهنده ی صرافی یونی سواپ همچنین هشدار داد که بسیاری از کاربران قادر بوده اند که توکن فلوکی اینو را خریداری کنند، اما هنگام فروش دچار مشکل می شوند.

با این وجود ، ترس از دست دادن موقعیت برای بسیاری از کسانی که تصمیم به تکیه بر شانس خود گرفتند نیز، علیرغم اینکه کلاهبرداری پروژه در معرض نمایش قرار گرفت، وجود داشت.

سپس، کلاهبرداری دیگری نیز به روش کلاسیک (پول راگ) آشکار شد. در واقع یک شخص از تیم داخلی آن استخر نقدینگی پروژه را تخلیه کرد، وی 236 واحد اتریوم را به Tornado Cash منتقل کرد، که یک ابزار حریم خصوصی برای پنهان کردن تاریخ معاملات اتریوم است، در حالی که فقط 0.25 اتر را باقی گذاشت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
گلات سوزش
گلات سوزش
2 سال قبل

پ چی شد این‌که کلاهبرداری بود