به روز رسانی اکوسیستم فلوکی اینو: تصویب نهادی و انتشار نقشه راه FLOKI

بروز رسانی اکوسیستم فلوکی اینو: تصویب نهادی و انتشار نقشه راه FLOKI

یک مشارکت‌ کننده اصلی از تیم Floki به هیجانات درون جامعه این میم کوین پاسخ می‌دهد و درباره موضوعاتی مانند پذیرش سازمانی، پروژه‌های “معمایی” و موارد دیگر صحبت می‌کند.

با شروع «Floktober»، یک AMA اخیر که توسط تیم سازنده میم کوین FLOKI انجام شد، شفافیت بیشتری را در مورد آینده اکوسیستم فلوکی و آنچه هنوز در راه است اضافه کرد. موضوعی که توسط @RealFlokiInu در X (توئیتر) ارسال شده بود، به نظر می‌رسید که بیشتر مورد بحث قرار گیرد و در برخی موارد، تعداد زیادی از بروز رسانی‌ها را تایید کند.

پذیرش فلوکی توسط سازمان های نهادی

در پاسخ به سوالی درباره پذیرش نهادی، مشارکت‌کننده اصلی، @100bviking (معروف به ‘B’)، ظاهراً انتظارات در مورد تعامل با سازنده بازار ارزهای دیجیتال، آزمایشگاه‌های DWF را تأیید می‌کند، و ادعا می‌کند که به‌ پروژه های زیادی در حال برنامه‌ ریزی است. مخصوصا برای FLOKTOBER.

به گفته مشارکت‌کننده، در حال حاضر تنها موارد زیادی وجود دارد که می‌توان به اشتراک گذاشت (به دلیل NDA)، اما انتظار می‌رود در اواخر این ماه اعلامیه‌های بیشتری ارائه شود. “B” همچنین تکرار کرد که رابطه FLOKI با سازنده معتبر بازار، Wintermute، “دست نخورده و قوی باقی می ماند”.

ما همچنان به همکاری با موسسات علاقه مندیم و با ترکیب پروژه TL، پروژه Mystery، و شبکه اصلی Valhalla که در گوشه و کنار هستند، فکر می کنم ما شاهد علاقه سازمانی برای فلوکی خواهیم بود!

🔸پیش بینی قیمت فلوکی اینو در سال 2023 🔸

پروژه mystery فلوکی اینو

جای تعجب نیست که سوالاتی در مورد “پروژه mystery” که در نقشه راه منتشر شده فلوکی شرح داده شده بود، پرسیده شد.

در حالی که “B” مایل بود در مورد موضوعی که اکنون یک موضوع داغ برای بحث است به اشتراک بگذارد، آنها اشاره کردند که “برخی از این محصولات ممکن است بیشتر از آنچه که اکثر مردم تصور می کنند مرتبط یا پیچیده باشند”.

بله، روی آن کار می شود و من در مورد آن فوق العاده هیجان زده هستم!

جایگاه فلوکی اینو در میان میم کوین ها

به دنبال سؤالاتی در مورد توانایی Floki برای رقابت با بهترین میم کوین های 2023، اکانت ‘B’ برخی از عناصر کلیدی را که به اعتقاد آنها FLOKI را به یک چشم انداز رقابتی تبدیل می کند، برجسته کرد.

  • موفقیت FLOKI علیرغم ورود دیرهنگام آن به فضای میم کوین ها.
  • علیرغم سقوط قیمت ارزهای دیجیتال، می توان به لیست شدن فلوکی در بایننس اشاره کرد. 
  • تاکید ادعایی بر سودمندی FLOKI و “ایجاد ارزش مخرب واقعی و پایدار در صنعت”.
  • توانایی تولید یک “برند قوی” و تهیه شراکت های استراتژیک کلیدی.

فلوکی فقط یک میم کوین نیست! FLOKI این عنوان را به دوش میکشد زیرا معتقدیم که جذابیت خرده‌ فروشی برای پذیرش جریان اصلی ارزهای دیجیتال و محصولات نوآورانه‌ ای که در حال ساختن هستیم ضروری است، و Floki تنها میم کوینی است که این مزیت را دارد.”

🔺فلوکی اینو یا بیبی دوج | کدام یک سرمایه گذاران را میلیاردر می کند؟🔺

سوالاتی در مورد امنیت اکوسیستم FLOKI

پس از اینکه اشاره شد که شرکت امنیتی بلاک چین، Certik، به فلوکی امتیاز امنیتی 86.65 داده است، و سوالاتی در مورد چگونگی بهبود امنیت در این مورد مطرح شد، ‘B’ تاکید کرد که Certik قبلا FLOKI را به عنوان سی و یکمین پروژه امن در کل اکوسیستم ارزهای دیجیتال رتبه بندی کرده است. 

آنها همچنین تأیید کردند که مذاکرات با Certik در مورد اینکه چگونه FLOKI می تواند رتبه امنیتی خود را حتی بیشتر بهبود بخشد، ادامه دارد.

ما به طور فعال در حال گفتگو با Certik در مورد چگونگی ایمن سازی فلوکی هستیم، و آخرین باری که بررسی کردم، معتقدم که FLOKI را به عنوان سی و یکمین پروژه امن در تمام کریپتوها رتبه بندی کردند. این شوخی نیست!

ابتکارات آموزشی: دانشگاه فلوکی

جامعه بیشتر در مورد پلتفرم آموزشی مورد انتظار فلوکی به نام “دانشگاه فلوکی” تحقیق کرد. به نظر می‌ رسد که «B» تأیید می‌کند که توسعه دانشگاه فلوکی به خوبی در حال انجام است، اما رد کرد که ممکن است مدتی طول بکشد تا این پلتفرم با محتوا پرجمعیت شود. «B» همچنین از افرادی که خود را «متخصص موضوع» می دانند دعوت کرد تا در رشد ابتکار عمل کنند.

وقتی صحبت از توسعه پلتفرم دانشگاه فلوکی به میان می‌آید، همه چیز بسیار پیشرفته است، اما محتوا نیز بخش مهمی است و ما برای آن آماده هستیم.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments