ساخت سری NFT جام جهانی 2022 فیفا توسط شیبا اینو

همکاری شیبا اینو و بلاک فارست برای ساخت مجموعه NFT جام جهانی 2022

شیبا اینو و Block Forest برای ادامه دادن یک سری توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) برای مسابقات جام جهانی فوتبال در سال 2022 همکاری کرده‌اند. پلتفرم بلاک چین Block Forest بر روی زنجیره بایننس اسمارت چین ساخته شده است. این تنها چند روز پس از جام جهانی بود که پنج NFT را معرفی کرد که نشان دهنده پرچم یک کشور است.

توکن های غیرمثلی (NFT) ساخته شده برای فیفا به مدت 72 ساعت قبل از حذف از لیست فعال بودند. با این حال جزئیات بیشتر در مورد این NFT ها هنوز مشخص نیست.

براساس داده های Whale Stats، نهنگ‌های اتریوم دقیقاً مانند یکی از سرمایه‌ گذاران برتر شیبا اینو، با بیش از یک میلیارد دلار در SHIB ظاهر شده‌اند. شیبا اینو همچنین به دلیل ظهور اولین متاورس این میم کوین که شامل 100595 قطعه زمین مجازی است، در میان نهنگ ها بسیار محبوب است.

شیبا اینو که مدت طولانی است یک روند نزولی را در پیش گرفته، انتظار می‌رود ایجاد NFT راهی برای بازگشت به حالت عادی باشد. با این حال، پس از این توییت، بسیاری از کاربران توییتر شیبا اینو را محکوم کردند و اشاره کردند که یک میم کوین بسیار ضعیف است.

برخی از این زمین های مجازی در متاورس Shiba Inu برای همه در دسترس خواهد بود. اگر چه زمین های اضافی برای خرید در دسترس است. این زمین ها شامل جاده، خیابان و بلوار هستند. 

🔴همچنین این تیم تصمیم گرفته است از ارز دیجیتال خنثی به عنوان نشانه قیمت گذاری زمین استفاده کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ خطری برای توکن های بومی شیبا وجود ندارد. یعنی برای خرید این زمین ها نیازی به خرید شیبا نیست.

حامی اصلی جام جهانی 2022 قطر با نام Crypto.com نشان داده شد. قطر از 21 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 میزبان جام جهانی فوتبال است که بیست و دومین مسابقه این سازمان خواهد بود. کی مداتی، مدیر ارشد بازرگانی فیفا، اظهار داشت که Crypto.com تعهد خود را برای کمک به گروه‌ها و لیگ‌های سطح بالا نشان داده است که رویدادهای مهم و مکان‌های نمادین در سرتاسر جهان برگزار می‌شود و هیچ پلتفرمی بزرگ‌ تر یا با گستردگی و تأثیر فرهنگی بیشتر از پلتفرم جهانی فوتبال فیفا وجود ندارد.

منبع: ان اف تی نیوز پرو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments