سلطه شیبا در نهنگ های اتریوم

خرید بزرگ نهنگ شیبا | گیملی 3.6 میلیون دلار شیبا اینو خرید

110 میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) توسط نهنگ برجسته اتریوم خریداری شده است.

بر اساس گزارش WhaleStats، یک نهنگ اتریوم به نام «گیملی» 110 میلیارد توکن شیبا اینو اضافی خریداری کرده است که در زمان خرید 3.62 میلیون دلار ارزش داشتند.

این نهنگ که نام یک جنگجوی کوتوله خیالی خلق شده توسط نویسنده جی آر آر تالکین را دارد، در حال حاضر دارای توکن های SHIB به ارزش 47.8 میلیون دلار است که باعث شده است ارز شیبا دومین دارایی با ارزش او محسوب شود.

گیملی در مجموع دارای 1.6 میلیارد دلار توکن ERC-20 است که او را به یکی از بزرگترین دارندگان بازار کریپت. تبدیل می کند.

این اولین خرید SHIB است که امسال یعنی سال 2022 این مگا نهنگ را انجام داد. در 3 دسامبر، “گیملی” 28.2 میلیارد توکن SHIB خریداری کرد که در زمان خرید 1.1 میلیون دلار ارزش داشتند. پیش از این خرید 2.4 میلیون دلاری شیبا اینو در 2 دسامبر انجام شد.

خرید شیبا اینو همچنان محبوب نهنگ های اتریوم است و در حال حاضر 14.67 درصد از کل دارایی های آنها را تشکیل می دهد. توکن اف تی ایکس (FTX)، توکن بومی صرافی همنام ارزهای دیجیتال، با 13.37 درصد سهم در جایگاه دوم قرار دارد.

با این اوصاف، قیمت شیبا همچنان 61.69 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 0.00008616 دلار که در 28 اکتبر به دست آمد، فاصله دارد.

دومین میم کوین بزرگ در 24 ساعت گذشته 2.24 درصد کاهش یافته است و به روند کاهش قیمت خود ادامه می دهد. با این حال، جدیدترین خرید نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از چنین عملکرد بی‌حالی دلسرد نمی‌شوند و به خرید های بزرگ ادامه می‌دهند. بسیاری از سرمایه گذاران شیبا با استراتژی خرید در کف در حال جمع آوری این رمز ارز هستند چرا که با توجه به برنامه های توسعه پیش بینی قیمت شیبا در سال 2022 را صعودی می دانند.

به نظر شما چرا نهنگ های شیبا همچنان به خرید ادامه می دهند؟ آیا بالاخره نوبت پامپ این توکن فرا می رسد؟

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments