خروج بنیان گذار اتریوم از کریپتو

بنیانگذار اتریوم کریپتو را به دلیل نگرانی های شخصی ترک می کند

با وجود اینکه آنتونی دی لوریو یکی از موسسین دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان است، معتقد است که فضای کریپتو بسیار مرموز و خطرناک است.

آنتونی دی لوریو، بنیانگذار اتریوم، با ابراز نگرانی در مورد ایمنی شخصی خود، قصد خود را برای خروج از صنعت رمزنگاری اعلام کرد.

بر اساس گزارش نشریه بلومبرگ، دی لوریو به دنبال فروش شرکت دارایی دیجیتال خود Decentral و قطع ارتباط با تمام پروژه های رمزنگاری دیگری است که در آنها مشغول به فعالیت بوده است، اظهار داشت که به خاطر برخی دلایل در فضای کریپتو دیگر احساس امنیت نمی کند.

دی لوریو اظهار داشت:

کریپتو یک فضای پر ریسک است و من خیلی از این مسئله راضی نیستم. من لزوماً در این فضا احساس امنیت نمی کنم. اگر روی مشکلات بزرگتر تمرکز می کردم، فکر می کنم امنیت بیشتری داشتم.

دی لوریو، در میان هشت بنیانگذاری بود که در سال 2014 کار بر روی اتریوم را آغاز کردند. او به عنوان افسر ارشد بورس اوراق بهادار تورنتو در سال 2016 خدمت کرد و در سال های اخیر بر روی سرمایه گذاری های کلان و همچنین راه اندازی استارت آپ های جدید کار می کند. 

در سال 2016 ، این کارآفرین 48 ساله کانادایی شرکت بلاک چین Decentral را تاسیس کرد که Jaxx Liberty، (یک کیف پول ارز رمزپایه چند پلتفرمی که دارای بیش از یک میلیون کاربر است) را اداره می کند.

از سال 2017، دی لوریو با یک تیم امنیتی سفر می کند. در سال 2018، مجله فوربز ارزش خالص او را تا 1 میلیارد دلار تخمین زد و دی دوریو را در لیست ثروتمندان رمزنگاری سال قرار داد.

دی لوریو اکنون انتظار دارد Decentral را به قیمت “صدها میلیون” بفروشد و تأکید می كند كه وی فقط پول نقد یا حقوق صاحبان سهام را در یك شركت دیگر برای تسویه حساب قبول می کند و پیشنهادهای ارائه شده در ارز دیجیتال را در نظر نخواهد گرفت.

این کارآفرین همچنین تأکید کرد که دیگر نمی خواهد در استارتاپ های بلاکچین سرمایه گذاری کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments