تحلیل تکنیکال ایاس ، وی چین و سولانا

تحلیل تکنیکال ایاس ، وی چین و سولانا | 18 اسفند 1400

در ساعات قبل از انتشار، بیت کوین از 38.5 هزار دلار به 41.5 هزار دلار رسید. این امر باعث صعود بازار آلتکوین نیز شد. ایاس و سولانا تنها دو مورد از سکه‌هایی بودند که به نظر می‌رسید ساختار بازار کوتاه‌ مدت آنها از نزولی به صعودی تغییر کند. VeChain موفق شد سطح حمایت خود را حفظ کند و به دنبال صعود تا 0.051 دلار در نمودارها بود.

تجزیه و تحلیل رمز ارز ایاس (EOS)

برای رمز ارز ایاس (EOS)، تست سطح پشتیبانی 1.885 دلار در چند روز گذشته شاهد یک واگرایی صعودی در بازه زمانی ساعتی بود. شاخص RSI حتی در حالی که قیمت به پایین‌ترین حد خود رسیده است. این نشان می دهد که حرکت نزولی ضعیف شده است. مقاومت خط روند (زرد) در ساعات اخیر شکسته شد. روند نزولی هفته گذشته و آخرین بالاترین قیمت آن در 2.02 دلار (سبز) نیز شکسته شد.

تجزیه و تحلیل رمز ارز ایاس (EOS)

به نظر می رسد که منطقه 2.05 دلاری (جعبه قرمز) از عرضه به تقاضا تبدیل شده است. اگرچه RSI همچنان در منطقه ای که بیش از حد خرید بود باقی می ماند، چند روز آینده می توانست شاهد افزایش بیشتر EOS باشیم. این سناریوی صعودی با بسته شدن جلسه کمتر از 2.02 دلار باطل می شود.

تجزیه و تحلیل رمز ارز سولانا (SOL)

سولانا سکه دیگری بود که روند نزولی آن از اوایل ماه مارس در ساعات اخیر شکسته شد. 81.1 دلار پشتیبانی طولانی مدت برای SOL بوده است و قیمت ها بار دیگر از این سطح جهش کرده اند. قیمت 93.4 دلار احتمالاً به عنوان مقاومت قوی عمل می کند.

تجزیه و تحلیل رمز ارز سولانا (SOL)

Awesome Oscillator در 24 ساعت گذشته در اطراف خط صفر معلق بوده است. اخیراً به بالای خط صفر پرید تا حرکت رو به بالا چشمک بزند. OBV نیز در ساعات اخیر بالاتر بود. با این حال، در زمان چاپ، هنوز نتوانسته بود از بالاترین سطح محلی قبلی خود (نارنجی) عبور کند.

تجزیه و تحلیل رمز ارز وی چین (VET)

سطوح اصلاحی فیبوناچی که برای جهش وی چین (VET) در اواخر فوریه ترسیم شد، نشان داد که سطح 0.046 دلار، سطح اصلاحی 61.8٪ برای آن حرکت بود. VET پشتیبانی را در 0.046 دلار پیدا کرد و بالاتر رفت. سطوح 0.049 دلار و 0.05 دلار در کوتاه مدت برای تصاحب گاوهای نر VET مهم هستند، و عبور از 0.051 دلار نشان می دهد که VET ممکن است به سمت بالاترین سطح محلی 0.057 دلاری خود حرکت کند.

تجزیه و تحلیل رمز ارز وی چین (VET)

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments