با شکست کدام سطح، روند نزولی بیت کوین پایان می یابد

با شکست کدام سطح، روند نزولی بیت کوین پایان می یابد؟ آیا سال 2023 رالی صعودی BTC آغاز می شود؟

مدتهاست که استدلال می شود قیمت بیت کوین (BTC) نزدیک به کف قیمت است یا در این چرخه نزولی به پایین ترین حد رسیده است. با این حال، سقوط FTX وضعیت را برای بازار بدتر کرد. در همین حال، با نزدیک شدن به سال 2023، تحلیلگران انتظار دارند که ارز دیجیتال برتر نشانه های واضحی از نزدیک شدن به سطح پایین را نشان دهد. سوال این است که بیت کوین با شکست کدام سطح در سال 2023 قیمت 30000 دلاری را که در اوایل سال دیده بود، دوباره به دست خواهد آورد.

قیمت بیت کوین ظرف شش ماه بهبود می یابد؟

سقوط LUNA، قیمت بیت کوین را به زیر سطح 30000 دلار کاهش داد. از آن زمان تاکنون فقط یک کانال نزولی برای ارزهای دیجیتال برتر تشکیل شده است. زمانی که شبکه اتریوم در حال آماده شدن برای ادغام بود، بیت کوین برای چند هفته در اطراف سطح 25000 دلار بود. در این زمینه، تحلیلگران کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که بیت کوین می‌تواند تا ژوئن 2023 به سطح 37000 دلار بازگردد.

به گفته اینفلوئنسر کریپتو مایکل، بهبودی برای چند ماه در سال 2023 اتفاق می افتد.

به احتمال زیاد بیت کوین می تواند در چند ماه آینده در حدود 37000 دلار معامله شود. زیرا ما فقط می‌خواهیم بازارهای سال‌های 2018 و 2019 را کپی کنیم و همچنین با توجه به اینکه قبلاً چنین حرکت نزولی داشته است.

قیمت بیت کوین اخیرا در یک محدوده بدون روند یا رنج در حال معامله است و سطح 16500 دلار دنبال می کند، زیرا معامله گران برای بازیابی قیمت خرید می کنند. در همین حال، این در مورد بازار آلت کوین نیز صادق است و آن را برای معامله گرانی که به دنبال ثبت سود هستند غیرقابل پیش بینی می کند. با توجه به داده های سایت کوین مارکت کپ در زمان نگارش، قیمت بیت کوین به 16839 دلار رسیده است که 0.06 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محسن میرزایی
محسن میرزایی
1 سال قبل

کلوز هفتگی روی 22 پایان روند نزولی