صحبت های ایلان ماسک علیه صرافی های متمرکز کریپتو

ایلان ماسک دارندگان DOGE را به ترک صرافی های متمرکز فرا خواند

یک بار دیگر، ایلان ماسک با صحبت های خود، صرافی های متمرکز را مورد هدف قرار داد.

بعد از مرافعه اخیری که در بین مدیرعامل صرافی بزرگ بایننس، چانگ‌پنگ ژائو و مدیرعامل شرکت تسلا رخ داد، ایلان ماسک صرافی های کریپتوکارنسی را مورد هدف صحبت های خود قرار داد.

این میلیاردر سرشناس که همه از تاثیرات او و توییت هایش بر قیمت ارزهای دیجیتال آگاهند، در توییت اخیر خود به نفع این موضوع صحبت کرده است که سرمایه داران، پول یا دارایی دیجیتال خود را از صرافی های متمرکز خارج کنند تا کسانی که توکن دوج کوین هولد می کنند، بتوانند کنترل کلیدهای خصوصی خود را در اختیار داشته باشند.

توییت ایلان ماسک

این اولین باری نیست که ایلان ماسک، به حمایت از جامعه طرفدار عبارت معروف “Not Your Keys, Not your crypto” می پردازد. مفهوم این عبارت این است که اگر کنترل کلیدهای خصوصی شما در اختیار کس دیگری باشد، دارایی دیجیتال در حساب مربوط هم دارایی شما نخواهد بود.

در ماه فوریه (بهمن 99) او در یک توییت اعلام کرد هر کیف پول کریپتو که به کاربران خود اجازه کنترل دارایی آنها را نمی دهد، بهتر است تحت هر شرایطی از آنها پرهیز شود.

در آن زمان، ایلان ماسک همچنین میم چاک نوریس در ارتباط با صرافی کریپتو Mt.Gox را منتشر کرد؛ این صرافی در سال 2014 مورد حمله شدید هکرها قرار گرفت و 850,000 واحد بیت کوین (BTC) از دست داد.

هولدر ها به طور معمول، به دلیل حملات احتمالی هکر ها و سارقین آنلاین، به اندازه کافی نسبت به نگهداری دارایی خود در صرافی ها دلسرد شده اند. با این وجود، برخی افراد معتقدند که تازه وارد های این بازار بهتر است خودشان کنترل داراییشان را به عهده نگیرند، چرا که این فرآیند دشوار است و ممکن است به از دست رفتن سرمایه دچار شود.

در ماه گذشته، ایلان ماسک یک نصیحت دیگر هم برای هولدرهای رمز ارزها داشت؛ او از دارندگان این دسته از دارایی خواست که در دوران هیجانات بالا پیرامون قیمت شیبا اینو، احتمالات میلیونر شدن با آن و خرید SHIB، پولی که با سخت کوشی به دست آورده اند را بر روی موارد این چنینی سرمایه گذاری نکنند.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments