توصیه های ایلان ماسک به توسعه دهندگان دوج کوین

ارائه توصیه های لازم توسط ایلان ماسک به توسعه دهندگان DOGE برای آپگرید پیش رو

ایلان ماسک همچنان به بحث با توسعه دهندگان رمز ارز دوج کوین (DOGE) در توییتر و ارائه توصیه های لازم برای پیشرفت آن ادامه می دهد. 

مدیرعامل شرکت بزرگ تسلا، ایلان ماسک که به عنوان بزرگترین چهره طرفدار و الهام بخش DOGE شناخته می شود، در تاریخ 9 جولای (18 تیر) در توییتر مطلبی منتشر کرد که در آن اعلام کرد، بعد از آپگرید بزرگ بعدی دوج کوین، این ارز نسبت به BTC و ETH برتری پیدا خواهد کرد چرا که این میم کوین، معاملات بسیار سریع تر و ارزان تری در مقایسه با دو رمز ارز بزرگ نام برده، ارائه خواهد داد. 

انتظار می رود که این ارتقاء DOGE که در پیش است، سرعت لایه بنیادی انتقالات این ارز را افزایش دهد و همزمان، کارمزد تراکنش ها را هم کاهش دهد. 

توییت ایلان ماسک

در پاسخ به توییت او، Pranay Pathole که یک مهندس آی تی می باشد، نوشت که دوج کوین همین الان هم 15 برابر سریع تر از Bitcoin می باشد. ضمن این که او تاکید کرد، سرعت یک بلوک را تا 10 برابر افزایش دادن، کار دشواری است. 

ایلان ماسک هم پاسخ خود را خطاب به توسعه دهندگان نوشت و توصیه کرد که این مورد را چطور می بایست پیاده سازی کنند. 

توییت Pranay Pathole

در پاسخ به توییت روز جمعه او که وعده داده بود Doge سریعتر و ارزانتر (از نظر کارمزد) از ارزهای برتر بازار خواهد بود، دو اینفلوئنسر با نام های Gabor Gurbacs و ‌Samon Mow, در توییتر نوشتند که به نظر Elon Musk برخی جزئیات را فراموش کرده است. استخراج دوج کوین با ارز لایت کوین ادغام شده است. 

معاملات Litecoin هم با سرعت پایینی انجام می ‌شود اما LTC و DOHE با هم استخراج می شوند. ابن حرکت در سال 2014 انجام شد تا از 51 درصد حملات به Dogecoin جلوگیری شود. 

حال اگر سرعت معاملات این میم کوین به طور چشمگیری افزایش یابد، توسعه دهندگان مجبور خواهند بود که ابتدا DOGE را از LTC هارد فورک کنند و یا راه حل دیگری بیندیشند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments